Prison break

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Christian Alatalo sanoi:
Loistojakso, kerrankin tapahtui jotain :)

wtf? mitähän sarjaa minä sitten olen katsonut kun mielestäni joka jaksossa on selkeästi juonta viety eteenpäin ja tapahtumia on riittänyt yhteen jaksoon huolella. No jokainen tavallaan :)

Ripe sanoi:
wtf? mitähän sarjaa minä sitten olen katsonut kun mielestäni joka jaksossa on selkeästi juonta viety eteenpäin ja tapahtumia on riittänyt yhteen jaksoon huolella. No jokainen tavallaan :)

Kyllähän tapahtumaa on riittäny, mutta tuota pakoa odottelin jo useamman jakson :) Toivon vaan, ettei Prison Breakille käy sama, kuin Lostille, josta on IMO menny jo maku vitkutuksen takia.

Christian Alatalo sanoi:
Kyllähän tapahtumaa on riittäny, mutta tuota pakoa odottelin jo useamman jakson :) Toivon vaan, ettei Prison Breakille käy sama, kuin Lostille, josta on IMO menny jo maku vitkutuksen takia.

Juu toi Lost on mennyt kyllä ihan erilailla venyttelyksi. Tosin viimesin kuulemma vähän antaa uskoa, pitääpi yrittää katsoa pikimmiten se.

Ripe sanoi:
Juu toi Lost on mennyt kyllä ihan erilailla venyttelyksi. Tosin viimesin kuulemma vähän antaa uskoa, pitääpi yrittää katsoa pikimmiten se.

Tai ehkä olen vain kärsimätön :)

45:34 minutes remaining uusimmasta jaksosta :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Big thanks tosta biisistä munkin puolesta! Mietin meinaa tota kattoessani ihan samaa kysymystä, mikä toi biisi on.
(Melkeen jouduin selaamaan Mobyt läpi ku olin varma että oli sen tuotantoa.)

Prison Breakin jatko...

Ripe sanoi:

15.5 esitetaan jenkkilassa season 1 lopetus jakso nro.22 muistaakseni nimella
Flight.eli kausi loppuu siihen,uusia jaksoja aletaan kuvaamaan (July)eli heina-
kuussa ja alkavat siela syyskuussa uudelleen.kaavailussa on 3.ehka jopa 4.kautta
joten ei tieda kuinka pitkaksi poikien pako matka venyy.jenkki foorumeilla veikataan etta jos joutuvat takaisin vankilaan,katsoja maarat putoavat kuin myos ylemmaaraisesta jahkailusta ja jaksojen venyttelysta.(sorry,koneessa jenkki asetukset):curs:

Ripe sanoi:

15.5 esitetaan jenkkilassa season 1 lopetus jakso nro.22 muistaakseni nimella
Flight.eli kausi loppuu siihen,uusia jaksoja aletaan kuvaamaan (July)eli heina-
kuussa ja alkavat siela syyskuussa uudelleen.kaavailussa on 3.ehka jopa 4.kautta
joten ei tieda kuinka pitkaksi poikien pako matka venyy.jenkki foorumeilla veikataan etta jos joutuvat takaisin vankilaan,katsoja maarat putoavat kuin myos ylemmaaraisesta jahkailusta ja jaksojen venyttelysta.(sorry,koneessa jenkki asetukset):curs:

Ihan jeeshän toi 22 oli. Nyt odottellaan uutta kautta :>

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom