Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Christian Alatalo sanoi:Loistojakso, kerrankin tapahtui jotain
Ripe sanoi:wtf? mitähän sarjaa minä sitten olen katsonut kun mielestäni joka jaksossa on selkeästi juonta viety eteenpäin ja tapahtumia on riittänyt yhteen jaksoon huolella. No jokainen tavallaan
Christian Alatalo sanoi:Kyllähän tapahtumaa on riittäny, mutta tuota pakoa odottelin jo useamman jakson Toivon vaan, ettei Prison Breakille käy sama, kuin Lostille, josta on IMO menny jo maku vitkutuksen takia.
Ripe sanoi:Juu toi Lost on mennyt kyllä ihan erilailla venyttelyksi. Tosin viimesin kuulemma vähän antaa uskoa, pitääpi yrittää katsoa pikimmiten se.
teippari sanoi:
Tietääkö kukaan mikä kappale tossa 20 jakson lopussa soi.
Ripe sanoi:Massive Attack - Teardrop
Ripe sanoi:wtf? mitähän sarjaa minä sitten olen katsonut kun mielestäni joka jaksossa on selkeästi juonta viety eteenpäin ja tapahtumia on riittänyt yhteen jaksoon huolella. No jokainen tavallaan