Prison Break season2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sitten pitää lukea treadiakin pari sivua jäljessä :) no ei hyvä niitä tageja ois käyttää.

Rotu:
Ja ei se jakso ihan vielä loppunu, noin 5min sun pätkästä puuttui

siis wtf? mäki katoin sellasen ripin, joka päättyi juuurikin siihen ku michael sitoi sitä bandaidia veljensä jalkaan? mitä sit vielä tapahtui???

Voisko joku nyt kertoa, että mitä tapahtui sen jälkee ku
Michael sito sitä band aidia veljensä jalkaan
, vai ovatko kaikki saaneet sen velivenäläisen pätkimän jakson?

Mistäs oot saanu season 2:n kaikki jaksot?..:rolleyes:

Tais katella SO1

Voisko joku nyt kertoa, että mitä tapahtui sen jälkee ku
Michael sito sitä band aidia veljensä jalkaan
, vai ovatko kaikki saaneet sen velivenäläisen pätkimän jakson?

No kytät siirs LJ autoon ja siirtääkseen sen vankilaan. Fbi mies käskee jengiä kaikkiin lähialueen sairaaloihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mitä vitun järkee käyttää tageja tässä threadis. iha oma vika jos tulee lukeen tätä ja ei oo kattonu kaikkia jaksoja mitkä on tullut.

mitä vitun järkee käyttää tageja tässä threadis. iha oma vika jos tulee lukeen tätä ja ei oo kattonu kaikkia jaksoja mitkä on tullut.

No mitä vitun järkee valittaa asiasta? Parempi käyttää niitä tageja ku olla käyttämättä. Entä jos puhuu ykköskaudesta jossain ketjussa, ja kaikki ei oo nähny koko ykköskautta. Käytetäähä sielläki spoilereita. Mee lukee jotai muita ketjuja jos mustat laatikot häiritsee.

Paskanmarjat, ei jokainen wareta samaan tahtiin saati ehdi katsoa heti kun "ilmestyy". Silti varmasti on oikeus sarjasta keskustella tässä thredissä. Ei ole liikaa pyydetty tuo tagien käyttö vai tarviiko joku kädestä pitäen opastusta ?

edit: Tässähän tämä, ylläpidon ohjeistamana !

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=8516

Komppaan kyllä eebouta tässä periaatteellisella tasolla. Kuka helvetti tulee keskustelemaan prison break season 2. thrediin, jos ei ole katsonut jaksoja? En ainakaan minä tulisi ,jos haluaisin katsoa jaksot vielä joskus. Nuo perkeleen tagit tekee thredistä sekavan kun niitä on joka toisessa postauksessa.

Eipä sillä, mulle on aivan sama, koska ei tänne jaksa postailla noita perkeleen spoilertageja koko ajan ja niiden lukeminen ärsyttää suunnattomasti. Ugh, olen puhunut.

saatana taas ihan paineessa sai kattoo ton 3. jakson.
on niin loistavasti kirjoitettu ettei voi edes ymmärtää.

aika kusisessa tilanteessa sucre ja c-note, toinen lähti ajaa prätkällä maan halki ja toisen himassa venaa kyttä kun akka vasikoi. veljeksillä taas nää renegade vartijat perässä. ens jaksossa luulis et tapahtuu joku vakava käänne, mitä ei enää pää kestä kattoo.

saatana taas ihan paineessa sai kattoo ton 3. jakson.
on niin loistavasti kirjoitettu ettei voi edes ymmärtää.

aika kusisessa tilanteessa sucre ja c-note, toinen lähti ajaa prätkällä maan halki ja toisen himassa venaa kyttä kun akka vasikoi. veljeksillä taas nää renegade vartijat perässä. ens jaksossa luulis et tapahtuu joku vakava käänne, mitä ei enää pää kestä kattoo.

Emt menikö sulta vai multa ohi, mutta mun käsittääkseni se akka sytytti ne valot siihen ulos merkiks sille C-Notelle, että tulee sinne tapaamispaikalle mistä tytär toi viestin. Ehkä käsitin väärin..

Emt menikö sulta vai multa ohi, mutta mun käsittääkseni se akka sytytti ne valot siihen ulos merkiks sille C-Notelle, että tulee sinne tapaamispaikalle mistä tytär toi viestin. Ehkä käsitin väärin..

Niin siis yöntimon vaimohan vasikoi äijänsä - jos vaimo ei olisi sytyttänyt valoja, ei c-note tulisi tapaamispaikkaan. Valot päällä = c-note tapaamispaikalla = FBI nappaa ukon kiinni kun vaimo kertoo ajan ja paikan. mutta eihän c-note kiinni tietenkään silloin jää...eihän tancredikään kuollut!

Kuka helvetti tulee keskustelemaan prison break season 2. thrediin, jos ei ole katsonut jaksoja? En ainakaan minä tulisi ,jos haluaisin katsoa jaksot vielä joskus.

Voi vittu sä olet urpo!! Niin kuin Pyranha mainitsi "Paskanmarjat, ei jokainen wareta samaan tahtiin saati ehdi katsoa heti kun "ilmestyy"". Vaikea ymmärtää?

Suositut

Back
Ylös Bottom