Prison Break season2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oli pieni pettymys tämä uusi jakso. Tempo selvästi hitaampi mitä muissa jaksoissa, eikä tarinaa viety miltei ollenkaan eteenpäin. Ja kerpele et ärsyttää se FBI-kaveri. Liian hyvin mukana jutuissa. (Sarja kuitenki rokkaa vielä täysillä :5: )

joo mäki katoin just ton tokan jakson, oli varsin jännä jakso mun mielestä. se agentti on kyl liian hyvin kannoilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kakkosjaksossa alettiin sentään levittää pakoilijoita useampaan paikkaan. Ensi jaksossa varmaan nähdään jo Haywiren kohtalo.

Ainahan juonenkäänteissä on ollut pientä totuuden venytystä, mutta aika paksuksi meni, kun T-bagin käsi ommeltiin eläinlääkärissä käyttökuntoon käden käänteessä (pun not intended).

Hyvä sarja mutta vähän sävellettyjä juonenkäänteet kyllä on. Fichtneristä muuten tykkään mutta sen roolihahmo on vähän turhan viisas. Eipä silti, ei se Scofieldin Michaelkaan mikään ihan törppö ole.

Mun puolesta bellick olisi voinut pysyä alkuperäisessä suunnitelmassa mutta tavallaan ihan hyvä että lähti jahtiin.

Timanttinen jaksohan toi kakkonenkin oli.

Loppuiko tuo siihen kun Michaeli kääri sitä sidettä Burrowsin jalkaan vai onko Pedro laittanut Meksikosta vahingossa keskeneräisen pätkän?

Käyttäkää perkele spoileri tageja!!!

Jos sä olet niin typerä, että tulet lukemaan season2-nimistä treadia ennen kuin olet sen katsonut, niin ansaitsetkin spoilaantua.

Jos sä olet niin typerä, että tulet lukemaan season2-nimistä treadia ennen kuin olet sen katsonut, niin ansaitsetkin spoilaantua.

Olen kyllä katsonut jokaisen jakson. Täällä on varmasti porukkaa jotka katsovat season 2:sta, mutta ovat esim jakson jäljessä...

Olen kyllä katsonut jokaisen jakson. Täällä on varmasti porukkaa jotka katsovat season 2:sta, mutta ovat esim jakson jäljessä...

Sitten pitää lukea treadiakin pari sivua jäljessä :) no ei hyvä niitä tageja ois käyttää.

Rotu:
Ja ei se jakso ihan vielä loppunu, noin 5min sun pätkästä puuttui

Suositut

Back
Ylös Bottom