Prison Break season2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Fittu, tylsää että abruzzin piti jäädä ekana kiinni, se oli yks mun lempihahmoista, uberviileä kaveri.

Jakso oli taas täyttä rautaa!

Näin on, Abruzzi oli yks parhaista hahmoista. Outin kyllä, että se toinen jätkä jää kiinni sinne motelliin tuossa jaksossa, mutta kusettivat perkeleet :D

paska homma et abruzzi "the mob boss" teilattiin. oli nimittäin munkin yks suosikeita heti michaelin jälkee hehe.. paska homma... perkele
:hyper:

Mut nyt mtv3 season 1!

mua ei taas haittaa abruzzin lähtö yhtään, oli jotenkin vähän ylinäyttelevä hahmo, taas T-bag joka on myös vähän epäuskottava on niin kiero ja julma veijari, että on mukava seurailla sen edesottamuksia. Se hiphop-miekkonen saisi kuolla/jäädä kiinni/joutua siepatuksi avaruuteen, ihan svidun rasittava jamppa.

Vähän vaan huvittavaa, kun mafiaperheen johtaja (kaikenlisäksi juuri karannut vankilasta) lähtee yksin tappamaan tuommoistap ikkunilkkiä

Oon varmaan katsonut toinen silmä (ja aivopuolisko) kiinni sarjaa, mutta kuka se vanhempi äijä on, jonka kuva on samalla taululla fbi-toimistossa karkureiden kanssa? Sellainen kuulapäinen krimis-papparainen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän vaan huvittavaa, kun mafiaperheen johtaja (kaikenlisäksi juuri karannut vankilasta) lähtee yksin tappamaan tuommoistap ikkunilkkiä

Joo pikkunilkkiäpä hyvinki, jos yhtää olet seurannut sarjaa niin tiedät hyvinki että mitä virkaan sen tappamisella on.

Joo pikkunilkkiäpä hyvinki, jos yhtää olet seurannut sarjaa niin tiedät hyvinki että mitä virkaan sen tappamisella on.
Mitä järkeä riiskeerata kaikki sen takia, että käy tappamassa todistajan vanhasta asiasta, kun jokatapauksessa on tarkoitus kadota? Vaikka Fibanacci ei todistaisikan Ap strutsia vastaan, tulisi sille silti tuomio siintä paosta.

edit. toki tossa oli myöskin tuommoinen "se petti meidät, meijän mafiiaa ei peteetä" -ajattelutapa mukana.

Oon varmaan katsonut toinen silmä (ja aivopuolisko) kiinni sarjaa, mutta kuka se vanhempi äijä on, jonka kuva on samalla taululla fbi-toimistossa karkureiden kanssa? Sellainen kuulapäinen krimis-papparainen.

Heh, oon itekkin sitä ihmetelly-->jos veikata pitäis niin sanoisin, että sehän on aivan selkeesti Michaelin ja Lincolnin faija vähän nuorempana.:arvi:
edit:Ja sen Fibonazzin nistimisessä oli tietty kunnia & ylpeys kyseessä.

Kysymys kuuluu, kuka lähtee seuraavaksi?
TVGuide.com: In the last episode, Abruzzi got killed off. Who's next?
Nolasco: Yeah, he was first to go. Let's see.... There's another death coming up, but I can't tell you who it is. It's coming soon, but not [this week].

Suositut

Back
Ylös Bottom