rahkanaama
Banned
Aikakausilehti Ilkka julkaisi avoimen kysymyksen Tarja Haloselle koskien Koiviston konklaavin salausta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
oikonen sanoi:Taidan soittaa Karpolle..
oikonen sanoi:Mä luulen kyllä että Suomen valtionauvosto on myös aikamoinen salaliitto. Ja sit on se eduskunta. Kaikkii salaisii asiakirjoi ja faxei. Sit on viel niitä oikeudenkäyntei mitkä julistetaan salaiseks..
Taidan soittaa Karpolle..
training_addict sanoi:. taas saanu vähän liikaa vaikutteita jostain jenkkileffoista....
training_addict sanoi:Kyllä me tässä väärässäkin voidaan olla. Ja vaikka tosiaan sillä kommenttien typeryydellä ei tällekään palstalle ole mitään rajaa ja toi sun kommenttis osotti mm. todella hyvää huumorintajua niin kyllä mä nyt kuulisin ihan järkeviä argumentteja asian puolesta tai vastaan. Oikonen on varmaan näihin asioihin syvällisesti perehtynyt ja varmaan osaa selittää minkä takia tämmösistä jutuista on ihan naurettavaa puhua sen lisäks, että niissä halutessaan voi nähdä jotain "salaliittoteorioita"...lol...
Aivan oikein! Siinä nimittäin valtiosääntöoikeudet kalpenee ja tuomioistuinten riippumattomuus helposti unohtuu, kun tasavallan presidentti toteaa, että "olosuhteisiin nähden olis suotavaa, että tätä lakia tulkittais tämmöttis."oikonen sanoi:Lisäksi tiedän mitä vallan kolmijako tarkoittaa. Mitkä ovat ja ovat olleet presidenttien valtaoikeudet lähihistoriassa sekä mitä tuomioistuimen riippumattomuus tarkoittaa.
Se että poliitikko, oli sitten presidentti tai pääministeri näkee kantansa oikeaksi tavaksi ajaa valtion etua ja sen läpiviemiseksi tai selvittämiseksi käy keskusteluja alan asiantuntijoiden kanssa ei ole mitään tai ainakin hyvin vähän tekemistä yllä mainittujen valtiosääntöoikeudellisten asioiden kanssa.
reino sanoi:Minä olen ainakin aivan valmis uskomaan kaikenlaisiin salaliittoteorioihin ja muutenkin uskomaan poliitikoista pahaa!
oikonen sanoi:Kyllä nyt on otettu vaikutteita Suomen ykkös tutkijoihin kuuluvalta Kalevi Kannukselta.
No kyllähän yhteiskunnallisista asioista kannattaa ja pitää puhua, mutta ei nyt kaikki ole ihan aina niin kuin joku tutkijaksi itseään nimittävä yrittää väittää. Se että jutusta puhutaan sataseutu lehdessä sekä promerit.netissä valtamedioiden vaietessa kertoo kyllä mielestäni enemmän jostain muusta kuin salailusta.
Mitä tulee perehtymiseeni asiaan, niin luin linkitetyt tekstit läpi. Lisäksi tiedän mitä vallan kolmijako tarkoittaa. Mitkä ovat ja ovat olleet presidenttien valtaoikeudet lähihistoriassa sekä mitä tuomioistuimen riippumattomuus tarkoittaa.
Se että poliitikko, oli sitten presidentti tai pääministeri näkee kantansa oikeaksi tavaksi ajaa valtion etua ja sen läpiviemiseksi tai selvittämiseksi käy keskusteluja alan asiantuntijoiden kanssa ei ole mitään tai ainakin hyvin vähän tekemistä yllä mainittujen valtiosääntöoikeudellisten asioiden kanssa.
Jos joku sitten vielä luulee että Koivisto presidenttinä päätöksillään aiheutti laman ja mitä muuta niin suosittelen kyllä tosissaan tuohon Suomen valtiolliseen päätöksenteko järjestelmään perehtymistä.
Vaikka mitäpä minä näistä tietäisin...