Pre Contest Pictures ym.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yeah

On se hyvä ku Ruhl pitää meidät updatessa noista ammattilaisskenen tapahtumista:worship:

Kiinnostava Olympia tulossa tänä vuonna! Cutlerikin oli solminut ekslusiivisen sopparin Flex-lehden kanssa ja järkyttävä ylistys viime numerossa ko. äijästä!! Sopupeliä, sanon mä.

Vaikka...Jay on kyllä kova..

ei juma... toi venäläinen on aivan törkeen hyvässä kondiksessa... ei voi ku nostaa hattua ... :worship:

Jeesus mikä gh-gutti tossa yhdessä kuvassa, hengittää ilmeisesti sisään mutta SILTI! :)

Jos Kamali ei fukkaa totaalisesti viime hetkillä, se vie koko NOC:n.
Vaikka synthol onkin olkapäissä aika törkeästi yleensä ollutkin näkyvissä..

Tämä nuori venakko voi olla kova luu vielä jos henki pihisee vielä muutamien vuosien päästä. Vaikka kokoa jne löytyy, puuttuu kaverilta vielä sellainen supertiukka, kypsä broileri-look joka usein alkaa löytyä vasta tuossa 30-v nurkilla pro-miehillä.
Muscle maturity on se hakemani termi amerikaksi.

:)

Originally posted by Andy_T
Hahaha... miten se äijä siinä ensimmäisessä kuvassa oikealla kehtaa olla kilpailemassa...

"what the heck is the guy on the right doing there?
It looks like some drunk walked onstage from the crowd and took his pants off... " :lol2:

Kamalista

Jumalauta toi King Kamalin kondis!!:worship:

Taitaa mennä miestä parjanneelta Graig"Badboy of Bodybuilding"
Titukselta jauhot suuhun Night of The Championsissa!!

Re: Kamalista

Originally posted by pexxi
Jumalauta toi King Kamalin kondis!!:worship:

Noemmäätiedä voiko noiden pehmeässä valossa otettujen varjoisten kuvien perusteella paljoakaan sanoa tulevan kisan menestymisestä.

Minä haukoin henkeäni aikoinaan nähtyäni nämä Dennis Jamesin 5 viikkoa ennen -01 Olympiaa -kuvat, mutta vasta 7. oli miehen sijoitus itse kisassa.

Re: Re: Kamalista

Originally posted by Hannibal
Noemmäätiedä voiko noiden pehmeässä valossa otettujen varjoisten kuvien perusteella paljoakaan sanoa tulevan kisan menestymisestä.

Minä haukoin henkeäni aikoinaan nähtyäni nämä Dennis Jamesin 5 viikkoa ennen -01 Olympiaa -kuvat, mutta vasta 7. oli miehen sijoitus itse kisassa.

No joo, mutta verrattuna viime vuoden menestykseen on tulosta tullut. Kova poikahan se on uhoamaan toi Shari (=eli Kamali), mutta näyttää pystyvän myös tekoihin. Voittajaa en lähde edes ennustamaan NOC:ssa, koska kehonrakennuskisoissa voi tapahtua kilpailijoiden kunnossa vaikka mitä muutoksia viime hetkillä!

Gunter schlierkamp

Aika hyvässä kunnossa ollu jo nuorena toi Gunter, geenit kohillaan ainakin. Ihme jos ei Mr. Olympia titteliä heru parin vuoden sisään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom