Pre Contest Pictures ym.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Poijjaat on kunnossa!
Jännä Olympia tulossa?

Ei saa oikein Colemannista selvää, on kai tuo paremmassakin
kunnossa offilla joskus ollut?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Priesti aika mukavassa off-kunnossa! Ja tukan väri vaihtuu...
mutta nainen ei:D

Cutler vetää kyllä tota questposea niin paljon, että mietityttää,
joko alkaa haitata kisavalmisteluja. Mutta toisaalta, onhan mies itse sanonut, että suhtautuu lajiin liiketoimintana... Rahaahan sitä saa ku noita posekeikkoja tekee?

Originally posted by pexxi
Cutler vetää kyllä tota questposea niin paljon, että mietityttää,
joko alkaa haitata kisavalmisteluja. Mutta toisaalta, onhan mies itse sanonut, että suhtautuu lajiin liiketoimintana... Rahaahan sitä saa ku noita posekeikkoja tekee?
Miten joku 15 minuutin lavalla uikkareissa näyttäytyminen voisi haitata. Ei kukaan noista äijistä dieettaa noihin guest pose tai seminaarikeikkoihin, mutta lienevät ainakin heteroammattilaisille päätulonlähde.

Originally posted by Dopey
Miten joku 15 minuutin lavalla uikkareissa näyttäytyminen voisi haitata. Ei kukaan noista äijistä dieettaa noihin guest pose tai seminaarikeikkoihin, mutta lienevät ainakin heteroammattilaisille päätulonlähde.

No joo... kyllä mä olen lukenut/nähnyt videolla monen ammattilaisen kertovan niiden haittaavan contestpreppiä, ilmeisesti viittaavat matkustamiseen, syömiseen on the road ja väsymykseen...just my 2 cents.

Koskas muuten luulette, että Gunter voittaa Mr. Olympian?

Varmana pitäisin, että joskus tulee voittamaan, jos loukkaantumisia ei tule yms. paskaa.

Originally posted by makew
Koskas muuten luulette, että Gunter voittaa Mr. Olympian?

Varmana pitäisin, että joskus tulee voittamaan, jos loukkaantumisia ei tule yms. paskaa.
Sitten kun Ronnie lopettaa on jollain uudella mahdollisuus. Kuka sen kisan voittaa napsii sitten taas ne 10 seuraavaa. Eli mahdollisuus, että Gunter voittaa on häviävän pieni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom