Ei tarkempaa tietoa itse tuotteesta mutta ei tästä ole kauaakaan kun eräs lisäravinnekauppias sanoi minulle että nuo Biotestin tuotteet on vähän niin ja näin.... että ilmeisesti kannattaa hutautua jonkinlaisella varauksella...?
Mä oon taas kuullut käyttäjiltä lähes pelkää hyvää Biotestin tuotteista. Itse olen käyttänyt niistä Grow!ta ja juuri mainitsemaasi Powerdrivea.
Otin ekalla kerralla ohjeiden mukaisen annostuksen ja se tuntui hieman suurelta minulle. Tämä ilmeni liiallisena hyvänolontunteena ja raukeutena joka vei parhaan terän pois suorituksesta. Reilulla puolella annoksella toimi parhaiten minulla eli oli ns. terävä olo salilla. Oliko sillä sitten vaikutusta suoritukseen on hiukan vaikea sanoa.
Vastaavan tyyppinen tuote oli EAS:n valmistama Neurogain, joka toimi mielestäni enemmän yleistä keskittymiskykyä parantavasti. En tiedä onko kyseinen tuote enää markkinoilla.
Originally posted by N.O.Kummonen Otin ekalla kerralla ohjeiden mukaisen annostuksen ja se tuntui hieman suurelta minulle. Tämä ilmeni liiallisena hyvänolontunteena ja raukeutena joka vei parhaan terän pois suorituksesta. Reilulla puolella annoksella toimi parhaiten minulla eli oli ns. terävä olo salilla.[/B]