Powerball

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eugen
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite hankin tommosen pylpyrän paremmalle puoliskolle ranteiden vahvistamiseen tossa viime viikolla, mutta eihän se oo sitä päässy käyttää ku oon ite jääny sen hurinaan koukkuun. 10596 on tällä hetkellä ennätys, mutta eiköhän se siitä vielä nouse :)

edit. 10850 tuli äsken :)

Aloitin ranteen kuntouttamisen tuollaisella 350hz metallipallolla. Mulla on oikeasta ranteesta kyynärluun pää kolmessa osassa ja värttinäluustakin on irronnut jotain paloja. Muutaman päivän pyörittelyn jälkeen kädestä on kivut hävinneet. Tulos on vielä melko vaatimaton 9870.

Tänään sain puljusta laskimella varustetun version. 10k meni rikki seittämännellä yrityksellä ja muutaman kerran oon jo ilman narua saanu käyntiin. Huomenna siten nyt vituttaa-triidissä kiroan kipeitä forkkuja.

Mulla on ollut powerball mittarilla n. kuukauden. Ostin sen, koska mulla on ollut intin prätkäkurssista asti ranteet kipeet eli yli vuoden - välillä enemmän, välillä vähemmän. Kiertoliikeet tuntuu ranteissa, kuten hauiskääntö suoralla tangolla ja kässäreillä. Nyt oon tuota pyöritellyt vähän väliä niiin mielestäni kivut ovat vähentyneet. Enkka on oikealla 11070 ja vasemmalla n. 9500. Ilman narua en oo vielä oppinut laittamaan käyntiin. Forkut tolla saa pumppiin :)

On jo kaks palloa tullu hankittua, toinen tommonen normaali ja toinen signature series. Noihin jää niin pahasti koukkuun :hyper:, oma ennätys oikeella 13277 ja vasurilla n.12500.

MItäs eroja noissa nyt sitten on, mikä on se paras malli ja mistä sen saa halvimmalla?
Kestävin on varmasti tuo metalliversio, mutta nopein on ihan normaali 250Hz. Halvimmalla saat käytettynä, mutta suosittelen tilaamaan maahatuojan nettisivulta.

Mites toi play.com? Katoin tuota neon red pro mallia. Muut tilanneet tuolta ja kuinka nopeasti tulee perille?

edit. eipäs mitään sittenkään, huomasin ettei tuolta pysty tilaamaan. On kyllä aika iso hintaero, yli 20 euroa jos suomalaiselta maahantuojalta tuon ostaisi..muita paikkoja?

oi joi joi, aivan mahtava vekotin :hyper:
Tuli veivattua reilu vartti, hikeä pukkaa, forkut ja sormet ihan pumpissa :D

Helposti pääsi tonne 9k pintaan, mutta ei vielä alkuun kymppitonni mennyt rikki. Yllättäen vasurilla helpompi pysyä rytmissä. Lisää reeniä vaan :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom