Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://powerballs.com/images/video_popups/akis.wmv aika huvitalta kyllä näyttää. :evil:
Neon blue pro pallo tuli tänää synttärilahjaksi, eli enpäs ostakkaa metallista versiota.
Hitto, mulla on noita samoja kipuja käsissä, kun punnerran. Joutuu varmaan käydä hakemassa ittelle kans tollasen.en tiedä löysistä ranteista, mutta oman vasurin ranteen kivut ovat kyllä kaikonneet täysin tuon vatkaamisen aloitettuani noin kuukausi sitten. Kivuthan esiintyivät tavallisia punnerruksia tehdessä ja vastaavissa liikkeissä. Joten ainahan sitä voi yrittää.
Olipahan muuten eka postaus tännekin. Notta terve.
Olen toki, tuo 14729 on siis minun tulosootko jarkko99 rekisteröiny tulokses tonne sivulle mikä löytyy valmistajan sivujen kautta. Tällä hetkellä tolla sun oikeen käden pyörityksellä sais 10. sijan Suomen ranking listassa:thumbs: ykkösellä on 14729, kitaristi
Ei ole vertailukelpoisia. Ne 350Hz:n tulokset on siellä Metal osiossa.Onko mitään käsitystä onko 350hz pallon tulokset vertailukepoisia 250hz suhteen? Nuo saitin ennätykset on ilmeisesti 250hz ballsilla tehty?