Powerball

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eugen
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnollisia saa jo ekassa viestissä mainitusta paikasta. On "hieman" halvempi kuin Pulju. Itse tilasin juuri tuolta Powerballsilta ja tuote oli käsissä alle viikossa tilauksesta.

Eli jos on visa mitä vinguttaa, niin sinne vaan.

Redferne sanoi:
Kunnollisia saa jo ekassa viestissä mainitusta paikasta. On "hieman" halvempi kuin Pulju. Itse tilasin juuri tuolta Powerballsilta ja tuote oli käsissä alle viikossa tilauksesta.

Eli jos on visa mitä vinguttaa, niin sinne vaan.

Juu parhaillaan sieltä itsekin katselen. :thumbs: hyvä tietää että tilaukset tulee nopeasti perille.

Ripe sanoi:
Onko jo löytynyt mistä noita kunnollisia saisi? Pirun Play.comi :itku:

Myös Globetrotter (Ulkoilukauppa Saksassa) myy noita, 14.95 € + postikulut toiset 15 € (tohon hintaan tuleekin sitten jotain 20 kg tavaraa). Eli jos useamman tilaa niin siinä sitten ehkä vähän säästää. Laskurin jos ottaa mukaan niin se on 9.95 € lisää (Drehzahlmesser).

Linkki powerballiin Globetrotterilla

Erittäin luotettava kauppa.

Onks tossa Globetrotterin pallossa sitä digitaalista laskuria?

Eugen sanoi:
Onks tossa Globetrotterin pallossa sitä digitaalista laskuria?

RTFP ;) Niin tossa lopussa mainitsen siitä laskurista eli drehzahlmesseristä, sen voi valita sieltä alhaalta lisävarusteena (9.95 €).

CI

ironchef sanoi:
Mä tilasin gyrosta ja katotaan ku se tulee perille ylihuomenna. Ajattelin tilata tollasen ihan perusmallin kun se kuitenkin unohtuu aika pian....

Aika hauska ja yllättävän hyvin ottaa käsivarteen kun tarpeeksi korkeena pitää kierrokset. Mukava peli kun vielä oppis saamaan paljaalla käyntiin... :rock:

Tänään tuli gyrotwister :) Vähän aikaa leikkinyt ja on ranne hellänä. :hyper:

ironchef sanoi:
nyt lähtee jo peukalolla käyntiin.. :hyper:
Samoin :rock: "lonksuuko" sulla tuo kun vatkaa menemään? Vähän vaikuttaa ,että sain käytetyn. :(

Tilasin http://www.powerball.fi/powerball/ osoitteesta kaksi Neon Blue powerpalloa, jotka tulivat eilen :) Vaikka kyseiset sivustot ovatkin ehkä vähän epäilyttävän oloiset niin voin lämpimästi suositella. Paketti oli hyvin paketoitu ja laskutiedot ja muut infot tulivat mukavasti paketin mukana. Toimitusaika oli 3 päivää.

Prkl, että on outoja vekottimia ! Ei voi tajuta miten tuollainen pikkupallo voi pistää noin paljon vastaan :) aluksi oli vähän opettelemista miten rannetta pitää vatkata, mutta nyt tuo jo sujuu.

Tuosta kolinasta, mitä muillakin on ilmennyt. Mielestäni se on ihan normaali kun sisällä olevalla "hyrrällä" on kuitenkin sitä liikkumavaraa joka suuntaan. Jos kolinaa tapahtuu itse vatkauksen aikana niin yleinen vika on siinä, että ranteen vatkaus ja itse hyrrän liike ei ole ns. samassa rytmissä. Toki pallo voi olla särki, eikä sitä auta sitten muuta kuin alkaa varovasti ehjäämään.

powerball !!!

En tiedä onko tämä nyt varsinaisesti treeniä,mutta pirun hauskaa se on!!

eli ostin tossa pari viikkoa sitten netistä powerball nimisen vekottimen ja aargh sitä ihanuutta, pienessä humalassa kamalaa kisaa kamujen kanssa!!
Oikeasti laite on takoitettu puristusvoiman harjoittamiseen,käykää ihmeessä katsomassa www.powerball.fi.
Onko täällä kenties muita valaistuksen saaneita??
ennätyksia??
itse 11470 rpm :rock:

Ripe sanoi:
Onko jo löytynyt mistä noita kunnollisia saisi? Pirun Play.comi :itku:

Mikä play.com :issa mättää? O_O 23.99e kuljetuksineen euroissa tuommonen normaali pro. Ei kai eroa mitenkään neon PRO:Sta, muuten, kuin lediensä kanssa? vai?

ahhahahaha, mä luulin, että tää topicci oli tän vuoden syyskuulta, jaaha :D

Tilanne on vieläkin sama. On se nyt perkules.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom