PowerBall Lottery

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janpa
  • Aloitettu Aloitettu
Välillä ärsyttää armottomasti kun kaikki on niin helvetin neroja ja tietäväisiä täällä, ja aina pitää päästä muka-hauskasti revittelemään toisten muka-typeryydellä vaikka tässäkään tapauksessa mitään typeryyttä ei edes ole.

Millä todennäköisyydellä voittaa lotossa, jos ensinnäkään ei ole koko lottoa pelannut? Ja ei kukaan nyt varmaan kovin pahantahtoinen täällä ollut.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitä jengi oikein hilluu ? Janpa vastasi sähköpostiin, big deal. Pahinta mitä voi tapahtua on että sieltä tulee ehdotus että "Lähetä rahaa niin saat vähän enemmän rahaa", mutta tässä vaiheessa varmaan jätetään homma sikseen. Ei tuo nyt minusta ihan LOL LOL ROFL - tason juttu ole jos kysyy että mitenkäs sen voiton voi lunastaa joka nyt on sattunut kohdalle.

Sitten on toki eri homma jos sinne lähtee antamaan puhelinnumeroa tms. saati lähettämään rahaa.

Välillä ärsyttää armottomasti kun kaikki on niin helvetin neroja ja tietäväisiä täällä, ja aina pitää päästä muka-hauskasti revittelemään toisten muka-typeryydellä vaikka tässäkään tapauksessa mitään typeryyttä ei edes ole.

Ootko menettänyt rahaa vastaavassa kuviossa vai miksi se nyt noin koville otti? :lol2:

En ole menettänyt, ei ole edes sattunut vastaavaa pottia kohdalle. :) Mutta yleinen mentaliteetti vaan turhan usein se että yritetään revittää ja tehdä muiden kustannuksella asioista hauskempia kuin ne oikeasti on.

Kai se kertoo jotain siitä miten postaaja on suhtautunut kommentteihin jos kirjoittaa "Voi jeesus sentään, kauheeta vittuilua tullu mutta olipa tuo kyllä arvattavissa".

Mutta no offense, minä poistun tästä threadista. Oon vaan tehny tuon huomion sen sata kertaa ennenkin että vittuilusade on hirmuinen jos jotain "hauskaa" erehtyy palstalle kirjoittamaan. :piis:

En ole menettänyt, ei ole edes sattunut vastaavaa pottia kohdalle. :) Mutta yleinen mentaliteetti vaan turhan usein se että yritetään revittää ja tehdä muiden kustannuksella asioista hauskempia kuin ne oikeasti on.

Kai se kertoo jotain siitä miten postaaja on suhtautunut kommentteihin jos kirjoittaa "Voi jeesus sentään, kauheeta vittuilua tullu mutta olipa tuo kyllä arvattavissa".

Mutta no offense, minä poistun tästä threadista. Oon vaan tehny tuon huomion sen sata kertaa ennenkin että vittuilusade on hirmuinen jos jotain "hauskaa" erehtyy palstalle kirjoittamaan. :piis:

Kai tässä nyt lähinnä ihmettelyä aiheutti se, että kun näistä sähköpostihuijauksista on paasattu jo vuosikausia niin kenenkään nettiä aktiivisesti käyttävän ei pitäisi joutua edes miettimään deleten painoa, kun tuollainen meili laatikkoon napsahtaa.

Vitun katkerot, jätkä voitti lotossa ja jantterit senkun vittuilee vaikka nuolla pitäis. Pistä miltsi mulle jookoskookos kun saat massit?

Mitä jengi oikein hilluu ? Janpa vastasi sähköpostiin, big deal. Pahinta mitä voi tapahtua on että sieltä tulee ehdotus että "Lähetä rahaa niin saat vähän enemmän rahaa".

Mitään positiivista ei kuitenkaan voi saada vastaamalla (päinvastoin, jos spämmeri saa vastauksen, sillä varmistuu että osoite on aktiivisessa käytössä ja jatkossa spämmipommitusta tulee paljon enemmän), joten mitä järkeä?

Pistä Janpa sitten tänne vastausviesti esille. Mua ainakin kiinnostaa :)

NohNoh. Tuliko miljoonia? :lol2:

Ei edes perkele tullu vastausta:D Oli kyllä arvattavissa...

Täältä löytyy matskua kusettajien vedätyksistä:

http://www.thescambaiter.com/

Mutta täytyy sanoa, että jos mulla olils joku ihan turha meiliosote, niin mielelläni kävisin näiden kanssa kirjeenvaihtoa. Olis kyllä todella hauska kokeilla, että mihin asti tota tilannetta vois pelata.

Dear Winner, This is to inform you. You have been selected for a Cash prize of Ј950,000.00. Nine Hundred and fifty Thousand Great British Pounds in cash in the ongoing Range Rover Lottery Promotion.To begin the processing of your prize you are to contact your claims officer as stated below:
Name: Mr.Newton HowardEmail Address:(msft77@yahoo.com.hk)(Tel:+447031950768 ,Tel:+447031913662) CLAIMS REQURIEMENTS:
1. Full names:
2. Residential address:
3. Phone number:
4. Fax number:
5. Occupation:
6. Sex:
7. Age:
8. Nationality:
9. Present Country:
10:E-mail Address:

Regards Mr.Leonard WalterRange Rover Automobile Lottery Promotions

Milli tulossa! Ensin pitää vain toimittaa kaikki voiton kannalta oleellinen info, kyllähän nyt esimerkiksi sattumanvaraisesti arvottu voittaja on niin random kaveri, että pitää kaikki sukupuolesta ja (toisesta) sähköpostista alkaen saada selville. Myöskin tuo Yahoon osoite kertoo mahdottomasti yrityksen priorisoinnista: asiakkaat ovat niin tärkeitä, että domainienkin rahat on pistetty näihin kisoihin ja ollaan tyydytty ilmaisiin osoitteisiin. Pitäisi varmaan ottaa pikavippi ja vetäistä samantien Kämppiin juhlalounaalle.

Jännä juttu, osoitetietojen perusteella viesti oli mennyt muillekin joiden sähköposti on lähes samanmuotoinen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom