PowerBall Lottery

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janpa
  • Aloitettu Aloitettu

Janpa

päk in pisnes
Tuli mailia ko. paikasta että mun sähköposti-osoite ois voittanut suuren summan rahaa. Nyt tiedustelisin alustavasti täältä että voiko toi voitto pitää edes paikkaansa? Tuntuu jotenkin uskomattomalta että vois...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No ei varmasti pidä paikkaansa.
Jos et ole osallistunut itse mihinkään, niin luuletko oikeasti voittaneesi jotain?
Tuo on tod.näk. sellainen huijaus, jossa sinun pitää sijoittaa rahaa "kuluja varten", jotta saat voittosi (jota ei siis oikeasti tietenkään ole olemassa).

Voittorahat voit sijottaa hyvään bisnekseen mun kontaktille Nigeriaan. Pistä privaa jos kiinnostaa.

Joku sanoi joskus hyvin, että jos se haisee ja näyttää paskalta, niin pitääkö siihen vielä mennä pyörimään, että saa varmistuksen? ;)

Mitään ei saa ilmaiseksi, varsinkaan tekemättä mitään.

Onhan tuo ihan hyvä pesämuna opiskelijapojalle. Harmi etten itse ole voittanut...

Kysyt sä tosissas? Oliko ensimmäinen kerta kun netissä/mailissa tulee ilmoitus, että olet voittanut jotain? Luultavasti sun pitää lähettää rahaa "kuluihin". Jos olet oikeasti voittanut niin tuskin sun pitäis mitään maksaa vaan sulle maksettais silloin, eikö?

Edit:
Oot sä osallistunut johonkin arvontaan edes?
Mutta voithan sä vedättää takaisin ja olla mukana lunastamassa voittoas mutta älä siirrä rahaa tai anna mitään pankkitunnuksia tms.

Ei sitä ikinä tiedä:D Lähetin viestiä että mitenköhän saa massit, saapas nähdä tuleeko edes vastausta.

Ei sitä ikinä tiedä:D Lähetin viestiä että mitenköhän saa massit, saapas nähdä tuleeko edes vastausta.
Luulis, että tulee. Ei kai ne noita viestejä huvikseen lähettele. Luultavasti kinuavat rahaa tai pankkitiliäs käyttöönsä. Tuo jälkimmäinen on sitten rahanpesua jossa syylistyt itsekin rikokseen antamalla pankkitilis tällaiseen käyttöön. Tuskin tuo rahanpesua kuitenkaan on vain ihan rehellinen huijausyritys. Päivittele tänne mitä vastaavat...

Juu, voihan se tietysti olla niinkin, että vaikka netti on pullollaan noita erinäisiä huijauksia niin juuri tämä kyseinen ei ole huijausta vaan ihan täyttä totta :lol2:

Käytä tilanne hyväksi ja kato meneekö hämähäkki-hustle läpi

Ei helvetti, uskomaton jätkä. Avaa jo valmiiksi ketju tuonne tietotekniikkapuolelle "Miten pääsen eroon spammista". Voit olla aika varma, että voitat jatkossa vähän joka arvonnassa jotain ja maileja sataa.

Aika hullua ajatella, että ollaan vuodessa 2009 ja joku vielä menee noihin päättömiin juttuihin.

Eipä tuo pahemmin haittaa kun kolme sähköpostia tällä hetkellä joista yks on ihan oikeaan asioiden hoiteluun, joten tuo on nyt ihan sama vaikka tulis täyteen spämmiä koko loota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom