Powerade puntille?!

Niin mahtaako tuosta kaupan urheilujuomasta olla mitään hyötyä?
Kyllähän siinä on jonkin verran maltoa mutta mutta... Voisihan sitä aina itse sitä kokeilla mutta jospa joku voisi kertoa onko tuosta mihinkään ja jos ei niin mikä esim. marketista saatava juoma olisi?!?!? ternimaitoko?!?:kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mitähän siinä mahtaa olla niin hyvää että sitä voisi vaikka ostaakkin? reco2ssa meinaan?? ja mitä sisältää?! kallistakin?!

Tilaisit tuolta pakkotoiston nettikaupasta itsellesi jotain palautusjuomaa.

Mutta jos kerran Reco2 kiinnostaisi, niin on se 3x halvempaa kuin powerade, siis jos vetäisit sitä pullon per reeni.
Niin ja se Reco2 toimii, poweradella et tee kisulin*****a.

Noh kun on sitä ihan pelkällä vedelläkin pärjännyt niin ei kehtaa mitään ihme mömmöjä tilata!! Van jos se reco kerran on kuitenkin jotain sinne päin niin pitänee hakea pari säkkiä sitä kotia!! Kiitoksia neuvosta! :kippis1: :david:

Originally posted by Fixxxer
Noh kun on sitä ihan pelkällä vedelläkin pärjännyt niin ei kehtaa mitään ihme mömmöjä tilata!! :david:

vittu mä repeen tuli kun meidä papan suusta ja se on sentään 80v

No mikäpä pojalle tuli kun repeämään pääsi?!?! :urjo:
:kuola: 2 vuotta oon kerenny vasta reenaamaan ja veden kanssa mutta kyllä sitä loppupelissä tarvitsee jotain millä palautua kun ei ole ihan hirveän lyhyitä nämä meidän reenit!!! Mutta :zzzz:

Originally posted by Fixxxer
Noh kun on sitä ihan pelkällä vedelläkin pärjännyt niin ei kehtaa mitään ihme mömmöjä tilata!! Van jos se reco kerran on kuitenkin jotain sinne päin niin pitänee hakea pari säkkiä sitä kotia!! Kiitoksia neuvosta! :kippis1: :david:

Juo treenin aikana vettä ja treenin jälkeen palautusjuoma, joka on sitten reco2:sta tai muuta vastaavaa tuotetta, joita löytyy reilusti markkinoilta.

Ei tosta poweradesta ole mihinkään. Aivan järkyttävän makuistakin oli, kun sitä maistoin. :urjo:

Ravintosisältö / 100ml juomaa:
Energiaa: 147kJ (kcal)
Proteiinia 0g
Hiilihydraatteja 8,2g (sokeria 7,1g ja maltodekstriiä 1,1g)
Rasvaa g
Kuitua 0
Natriumia 0,05g

Check this out: http://www.pakkotoisto.com/kauppa/

Vettä vaan reenin aikana, on noita urheilu yms. juomia tullut testailtua reenin aikana, mutta on jotenkin semmonen hölmö olo koko ajan jos niitä juo...siis ihan kun ois jossakin sokerihumalassa...vettä vaan ja palautusjuoma reenin jälkeen...

Jos jotakin noista kaupan sportturboboosterjuomista joisin niin se olisi varmaa ED koska siinä on kofeiinia ja guaranaa

Originally posted by jpm
Ei tosta poweradesta ole mihinkään. Aivan järkyttävän makuistakin oli, kun sitä maistoin. :urjo:

Ravintosisältö / 100ml juomaa:
Energiaa: 147kJ (kcal)
Proteiinia 0g
Hiilihydraatteja 8,2g (sokeria 7,1g ja maltodekstriiä 1,1g)
Rasvaa g
Kuitua 0
Natriumia 0,05g

Check this out: http://www.pakkotoisto.com/kauppa/

MUTTA!

siitä saa ihan kivan vesipullon kun siitä nyppii etiketin pois.....

:nolo: :joulu3:

Kyllä mä melkeen reenin aikana sit joisin juomaa joka olis 100% laadukkaampia hiilareita esim jos mä en ole ehtiny juoda tarpeeksi ennen reeniä niin kiskasen energia juoman jossa on 100% hiilareita (glukoosi,malto,dekstroosi)

Mä oon kanssa siirtyny vesi linjalle treenien aikana, tuli kokeiltua Eliten urheilujuomaa jossa on just paljon hiilareita jne...Tuli aina ihan ihme olo muutaman sarjan jälkeen, tuntu että lähtee taju tai jotain......:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom