Postitusihmeet

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AM
  • Aloitettu Aloitettu
Heh, haluaisin kuulla MissEvilEven vastauksen tähän postiin (viitaten tonne Huuto.net-threadiin)!

Mulle tuli tänään postissa tänne Arizonaan suomalaiset, ihanat ja käytytyt villasukat. Sisko-rakas oli huolissaan kun kuuli, että yöt on tosi kylmiä ja meidän asunto niin viileä että meinaa hengitys huuruta aamulla. Päätti lainata mulle sukat etten palellu. Ei auttanu, tulin jo kipeeksi. :D

Viime aikoina on tullut postiteltua kaikenlaista... mikähän nyt ois sitten erikoista. Kuivalihaa siskon miehelle, siskolle huvittavia mursu-alushousuja, mun kissapojille kissanminttua ja karvaisia leluhiiriä, motivoiva treenipaita J-Ko:lle asianmukaisella tekstillä, Emmah:ille Jell-oa ja Mummulle keksitaikinaseosta että saa paistaa siellä amerikkalaisia cookiesseja kerrostalon muille mummeleille. Tykkään postitella kaikkea turhaa, koska tommosista jutuista tulee ihmisille hyvä mieli ja saattaapa jonkun surkea päivä muuttua vaikka hyväksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
alumiini sanoi:
Mä lähetin kaverille joskus norsustringit kirjekuoressa ja kirjoitin isolla lähettäjäksi Peräkammarin pojat Oy ja oman osotteen siihen alle..:) ne tuli sitten joskus takas ja lähettäjäksi oli kirjoitettu erittäin isoilla kirjaimilla jotain sadomasokismisten perseen levittäjien yhdistys jne...
Tota samaa on tullut harrastettua useamminkin..:)

Harmi, kun kumpikin oli itse hakemassa postia, kun ne lähetykset tuli luukusta. Kämppiksillä olis ollu kivaa, kun olisivat nähneet ne...
:offtopic: Siirrellään kaverien kanssa usein keskinäisiä vippejä nettipankin kautta. Ilman viitekoodia maksaessa käytetään tietysti viestiä, joka jää näkymään tilitietoihin. Kaveri sitten kerran selvitti Kelassa menoja/tuloja ja siellähän luki mun maksama lasku "seksuaalisista palveluista" ja eräs toinen "suojeluraha". :lol2:

Kreatiinia muovipussiin, pussi kirjekuoreen ja lähetin sen Oravalle (tämän palstan orava siis... ei mikään varsinainen metsänasukki). Mukavampihan toi ois ollu lähettää jenkkeihin sillon pernaruttopaniikin aikoihin.

Joona sanoi:
Kreatiinia muovipussiin, pussi kirjekuoreen ja lähetin sen Oravalle (tämän palstan orava siis... ei mikään varsinainen metsänasukki). Mukavampihan toi ois ollu lähettää jenkkeihin sillon pernaruttopaniikin aikoihin.
Opiskelijalla pitää säästää :D
Ihmehän se oli kun KRP ei tullut ovelle paketin kanssa..

psst... ensi kerralla pistät sitten ne oikeat jauheet :curs:

Olen ostanut tuolta huuto.net:istä kaikkea mielenkiintoista. Kerran tuli ostettua naginata. Onneksi myyjä lähetti sen tehtaanlaatikossa mutta kuitenkin. Olisi ollut mielenkiintoista tietää mitä postin työntekijät olisi ajatellut jos se suojapaperikääre olisi esimerkiksi revennyt ja laatikon kyljessä ollut kuva paljastunut.

Itse olen lähettänyt maailmalle ainakin marakassit, yhden nappipariston sekä kipsiin valetun oman jalanjälkeni.

Posti puolestaan on kuskannut mulle "body pillown", se oli melkein kaksimetrinen löträke, ei ollut tajunnut kaveri pakata sitä tiiviimmäksi, pelkäsi kuulemma sen menevän rikki (daa), lakumaton ja kumisen vinkusiilin. Toissa viikolla postiluukusta tipahti DVD-leffa Following, josta mulla ei ole mitään aavistusta mistä tai keneltä se tuli. Ei saatteita, ei laskuja, ei lähettäjää, pelkkä blanco kirjekuori ja kotelo sisällä.

lähetin "Me muuttajat" kortin kaverille espooseen tyyliin

matti meikäläinen
meikäläisenpolku 12 a 12
10010 espoo
France :D

kortti tuli kaverille kuukauden päästä siin oli ranskan leima.. :rock:
se kiersi sit sitä kautta.. ja nää kortithan kulkee ilman postimerkkejä suomessa..

Huvittavin oli se kun kaveri lähetti Portugalista kortin, jossa luki takana "Sain!".
Hymyilytti aika kovaäänisesti.

Aikoinaan, ennen internettiä, kaikki bändi maili (haastattelut, promootio jne..)kulki tietty normaalia reittiä ja kirjeitä tuli keskimäärin n. 20 kpl viikossa ympäri maapalloa.
Hauskinta, mitä olen joskus saanut, oli joskus 90-alussa tukku PILLUNKARVOJA naispuoliselta "fanilta" Rovaniemeltä..tunnusta! Olisiko ollut joku tulevaisuuden Pakkislainen..?! ;)
Myöskin verellä kirjoitettuja kirjeitä on tullut joskus saatua (tervettä meininkiä..)

Eräs hauska juttu oli aikoinaan, kun parin kaverin kanssa soitettiin saastaista grind/HC/punk/Black-möykkää sivuprojektina (siis aivan vitsinä)kasettimankalle ja joitain kopioita siitä levisi undergroundiin, niin rupes tulee postia kaikenmaailman norjasta tiilenpäitä lukevilta, ja erään kerrran olin hakemassa päiväpostia ja satuin posteljoonin kanssa samaan aikaan laatikolle. Posteljooni otti laukustaan tukun kirjeitä ja meikä sano, et anna tänne vaan, ne on mulle. Äijä kahto vähän oudosti, anto postit ja jatko matkaansa ja sit samantein huomasin, et päälimmäisenä oli iso A4 kirjekuori, jossa luki tussilla vitun isolla vastaanottaja: ANAL JESUS!!! Vittu, ku nauratti jälkeenpäin...

Lähetin pullon cappuccino pepsiä Kanadaan kun se oli vielä uutta... tämä siis oli viikkoa paria ennen joulua. Ei ole vieläkään menny perille. :( Oli siinä mukana myös pussillinen salmiakkia.

Lähetettiin kaverille hummeri lahjaksi jenkkeihin vuosia sitten. Perkele laittoi meille sen paluupostissa takaisin. Alkoi olemaan kohtuullisen rapeassa kunnossa :D

Kaveri laitto mulle postissa vuosia sitten nipun 3.5" disketteja, mutta niin etta paketti muistutti jattimaista dildoa (diskit oli pallien sisalla, loput rakennattu vessapaperista ja pahvista). Se kainalossa oli sitten kiva kavella postitoimistosta ulos, erityisesti kun kavin hakemassa sen sillon kun siella oli kunnon jonot.

Itse laitoin joskus vitsinä samalla paikkakunnalla asuvalle kaverille postitse olutpullon. Kyllä ne postissakin sitä naureskeli.

Oli kuulema kelvannut (viilennyksen jälkeen).

Posti osaa joskus käsittämättömästi hommansa. Lähetettiin Rhodokselta kavereille kortteja. Yhteen teipattiin euro kiinni kun meillä ei ollu postimerkkejä. Osoitteeksi laitettiin kaverin lempinimi, sitte sukunimi väärin kirjoitettuna, sitte osoitteeksi "iso valkoinen talo" sitte kaupunginosa ja kaupunki. Perille meni!

Kerran tuli lähetettyä paketti itselleni. Tarkoituksena oli kylläkin pistää paketti kaverille ja yleensä printtaan osoitelapun koneella ja liimaan sen kirjekuoreen. Tällä kertaa oli liimaus ilmeisesti ollut aika heikkoa ja irronnut jossain vaiheessa postin kuljetuksessa.

Ei siinä vielä mitään mutta muutaman päivän päästä oli oma ilme mallia wtf kun paketti olikin omassa postilaatikossa, ottaen huomion että en ollut merkannut kuoreen lähettäjän osoitetta :eek:. Kävi nimittäin niin että kuori jota käytin oli vanha paketti joka oli alunperin lähetetty minulle eli siis sen irronneen tarran alla oli oma osoite :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom