Positiivinen palaute

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gYMIäM
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä jonkun toisen henkilön antama palaute sinusta on saanut sinut hyvälle tuulelle ?

Itseni sai hyvälle mielelle se kun yksi tyyppi sanoi mulle että aivan varmasti oot vetäny jotain ei pysty mitenkään kasvamaan noin lyhessä ajassa noin, ja aina se muistaa jotain siihen tapaan mainita :rolleyes:

Näin saa sen tunteen että sentään jotain "kehitystä" on tullut.

Tietysti onhan näitä muitakin jotka näkee pitkästä aikaa niin sanovat että on tainnu salilla tulla käytyä :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut sai toissa kesänä (?) naurahtamaan tällainen juttu. Olin ollut päivän töissä ja päivän päätteeksi menin sitten ostamaan kaupasta jotain syötävää. Kaupassa kohtasin 2 äitini siskoa, eli tätiäni (toinen vierailulla täällä, asuu Helsingissä). Siinä sit juttelin hetken ja jatkoin matkaani. Seuraavana päivänä näin jälleen täällä asuvaa tätiäni ja se kertoikin hauskan jutun. toinen täti oli kysynyt mun lähdettyä: "kukas tämä oli?"
Hieman se hymyilytti, kai sitä jotain oli näin natikkanakin saanut aikaan.. :)

Tyttöjen hysteerinen kirkuminen kaupungilla ja baareissa on parasta palautetta. Hysterian keskeltä pystyy erottamaan satunnaisia lauseita, kuten "on se se, siitä ylläpidosta!", "herranjumala, mä haluan synnyttää tolle lapsia nyt heti!!11yksyks11!!!".

ps. en pelleile

Originally posted by Tomi
Tyttöjen hysteerinen kirkuminen kaupungilla ja baareissa on parasta palautetta. Hysterian keskeltä pystyy erottamaan satunnaisia lauseita, kuten "on se se, siitä ylläpidosta!", "herranjumala, mä haluan synnyttää tolle lapsia nyt heti!!11yksyks11!!!".

ps. en pelleile

Ei helvetti jos toi kerta on totta niin huhhuh... Tomistahan on tullu yhtä suosittu kuin jostain backstreet boys tyypistä :D Kaikki naiset kirkuu perään. :thumbs:

Lol. Get real! :lol2:

Heh, pitihän se arvata...

Mutta itse asiassa en yhtään ihmettelisikään, kyllä tuollaista käytöstä voisi odottaa yläaste ikäisiltä tytöiltä, "ainakin humalassa olevilta"

w00t?

Missä kohtaa pitää nauraa?

-Edit: t0min juttu ei oikein uponnu, ainakaan mulle.
*Nothing personal* :rolleyes:

Re: w00t?

Originally posted by Poser
Missä kohtaa pitää nauraa?

-Edit: t0min juttu ei oikein uponnu, ainakaan mulle.
*Nothing personal* :rolleyes:
Jos joka kerta joku sanoisi näin, kun mun jutut ei uppoa, niin Pakkotoistolla olisi varmasti oma "Tomin jutut ei uppoa, ainakaan mulle" -osio.

Mike, olisko tossa ideaa?

ps. en pelleile

Jos sul ois naamas tossa avatarina niin ehkä sitte... :david:

Tästähän tuli fiksu threadi.

Onhan se juu kiva saada positiivista palautetta. Meillä oli ala-asteen luokkakokous tossa pari viikkoa sitten. Isoo osaa jengistä ei oo tullu nähtyä vuosiin. Myöhästyin ite vähäsen, ja tulin viimesenä vissiin pöytään... paras palaute oli se hiljainen tuijotus :D Tulihan sieltä sellasta kommenttiakin, että sulla on tollanen tony halme -look, en sitten tiedä pitäiskö se ottaa muka kohteliaisuutena :D... ei mun ja tonyn rasvat oo ees samalla viiskymmenluvulla.

Originally posted by Wilu
Tästähän tuli fiksu threadi.

Onhan se juu kiva saada positiivista palautetta. Meillä oli ala-asteen luokkakokous tossa pari viikkoa sitten. Isoo osaa jengistä ei oo tullu nähtyä vuosiin. Myöhästyin ite vähäsen, ja tulin viimesenä vissiin pöytään... paras palaute oli se hiljainen tuijotus :D Tulihan sieltä sellasta kommenttiakin, että sulla on tollanen tony halme -look, en sitten tiedä pitäiskö se ottaa muka kohteliaisuutena :D... ei mun ja tonyn rasvat oo ees samalla viiskymmenluvulla.

Hehe :D Itse odotan innolla luokkakokousta "harmi vaan että en muista/tiedä milloin se on, ehkä joku kertoo sitten. Tai niin ainakin sovittiin", ei sitä varmasti kyllä ylipäätänsä tule olemaankaan.

Tapasin viikonloppuna joukon kavereita, joita en ollut nähnyt pariin vuoteen. Otin kohteliaisuutena, kun kutsuivat "isoksi siaksi" koko viikonlopun. Painoa ei ole kuin 95, mutta kaverit ovat keskimäärin 60 kg sudenlaihoja villeritoloita.

Riemu oli ylimmillään kun hyppäsin veneestä sitä vastaanottamassa olleen kaverin viereen laiturille ja ponttoonilaituri painu pohjaan. Ensi kesäksi hommattava ainakin 20 kg lisää, jos sen laiturin saisi pohjaan yksinkin.

Sika voi tosin viitata joihinkin käytöksen muotoihin aamuyöstä.

Tuolta löytyy samanaiheista keskustelua:

Positiivista salipalautetta

Avovaimo latasi pari päivää sitten, että jalkani ovat saaneet muotoa (takareiskat). Taisi johtua siitä kun kaksi päivää kehuin hänen kiristyneen varsin mukavasti. Piti jotain positiivista hänenkin sitten keksiä.

Palaute

Kerron emännän puolesta...

Eli - Avokki meni jalkaprässin luo kysymään joltain kundilta että lopetitko jo? Kundi vastasi että - Joo, paljonko otetaan pois? Tähän emäntä sitten - Ei tarvi , mä teen noilla.

Oli kuulemma kundin ilme ollu semmonen että pysyi paripäivää hyvällä tuulella jo sen takia!

kumpaankohan threadiin sitä nyt kirjoittas...

Yks hyvä oli kun muutaman vuoden vanha sukulaisnassikka katteli hauberia vähän aikaa ja kysyi "miks sulla on tommoset karate-kädet?" (se oli katellu jotain j-c dammen filkkoja, joten otin ihan kohteliaisuutena :D )

Ei niin positiivinen kommentti oli taas sedältä "ootsä syöny liikaa suolaa kun oot noin pöhöttynyt" :curs:

No, kuten tossa aiemmin on jo tullut ilmi, niin kummasti se parantaa itsetuntoa toviksi, jos ja kun saa palautetta vastakkaiselta sukupuolelta. Tai joltain autoritääriseltä taholta.
Itsellä nuo saadut kehut on jääny vähän vähemmälle. Sekin vaikuttaa asiaan, että tuota pituutta on siunaantunut keskivertoa enemmän, joten sitä lihaakin saa kerätä muutaman kilon ennen kuin edes näkyy harrastukset. Ja kamppailulaji vie oman osansa.
Joka tapauksessa:
Talvella seikkailin paikalliseen vitutustani lieventämään. No eihän se samojen vanhojen ympyröiden kattelu ainakaan parantanu tilannetta, tiesihän tuon jo ennalta. Paitsi kun nojasin pelipöytään ja jututin tuttua jakajaa (siis _blackjack_jakajaa;)), niin tuli siihen joku vastakkaisen sukupuolen edustaja kommentoimaan, että "pystynkö mitenkään enää levittämään selkääni leveemmäksi?". No ei uskois miten pienestä se on kiinni, mutta ei loppuiltana vituttanut enää läheskään yhtä paljoa.

"Se on pikkujutuista kiinni, sano morsian hääyönä"

Meinasin ensin vastata, että positiivista palautetta ei ole tullut koskaan (avokilta saatua lukuunottamatta). En nimittäin osaa laskea kohteliaisuuksiksi tämän tyylisiä kommentteja:
- Onpa kumma kun olet noin vahva eikä sulla ole yhtään muskeleita
- Miten voit olla noin laiha ja silti noin vahva
Onhan se kiva toisaalta kuulla noita, mutta kun haluaisin niitä muskeleita enkä haluaisi olla mikään laiha!

Eräs tapaus jäi kuitenkin mieleen sellaisena, että siitä tuli tavallaan (salaa) hyvä mieli. Salille oli tullut uusi jalkaprässi jossa oli painopakka. Kokeilin laitetta ja tein täydellä pakalla sarjan ja päivittelin itsekseni sitä, että laite taitaa olla ns. naistenlaite kun ei siinä löydy enempää painoja. No, vähän myöhemmin huomasin eräiden miesten (ei ihan kynäniskoja) tekevän ko. laitteella tiukkoja sarjoja ja kuulin heidän juttelevan jostain mahdollisesta lisäpainosta. Menin kysymään, että voiko pakkaan tosiaan lisätä painoja ja he myönsivät ja siihen minä sitten huvittuneena totesin jotain tyyliin "ajattelinkin jo, että miten siinä riittää painot miehille kun itse luulin tehneeni täydellä pakalla". Miehet kommentoivat jotain fitness-naisista (LOL!) ja otin sen lähinnä kettuiluna. Kuitenkin paljon myöhemmin tajusin, että he olivat kaiketi luulleet minun kettuilevan tai jotain, sillä siihen täyteen pakkaan nimittäin sai kyllä lisäpainoa, mutta se lisäpaino oli ruhtinaalliset 2,5 kg ja sillä plus täydellä pakalla olivat äijät tehneet sarjaa :eek:

Edit: nyt tuli kyllä aika sekava tarina, enpä tiedä saako tuosta tolkkua :rolleyes:

Originally posted by gYMIäM
...Itse odotan innolla luokkakokousta "harmi vaan että en muista/tiedä milloin se on, ehkä joku kertoo sitten. Tai niin ainakin sovittiin"...

Sua muilutettiin, ne pitää sen kokouksen ilman sua :lol2:

"joo kuule gYMIäM, me soitetaan sitten sulle kun luokkakokous pidetään"

ps. en pelleile

Sattui vähän vastaava...

Olin viitisen vuotta sitten yhdessä yökerhossa töissä. Siellä yksi tyttö ihastui minuun tulisesti. Ei siinä mitään, ukkomiehenä en tietty mitään tehnyt ja oli kai se imartelevaa kun ehdotuksia sateli toinen toistaan rajumpia.

Tuli vähän David fiilis

Mutta sitten se alkoi olla jo hysteeristä, eukko odotti minua kotimatkalla ja piti jatkuvasti vaihtaa reittiä, polkea karkuun kun toinen pinkoo perässä ja lupasi "sikana pillua" jos tulen sen kämpille.

No tän jälkeen olin raflan keittiössä käymässä ja tämä nainen huuteli ovenraosta että pillua olisi taas tarjolla. Vaimoni oli myös viihteellä ja seurasi tiskiltä kohtausta, mutta ei kuullut puheita.
Myöhemmin joskus sitten kysyi että mikä oli naisella noin tärkeää että piti seurata köökkiin.

Totesin vain että ei sen kummempaa, "olisi vain pukille pitänyt lähteä".

Mutta yhden naisen mies kun olen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom