Positiivinen palaute

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gYMIäM
  • Aloitettu Aloitettu
Alottelia vielä oon, mutta hyvä palaute on tullut. Joskus olin ko. kaverilta kysellyt, että miten liike kuuluisi tehdä ja tuli juteltua jotai. Siitä paljon myöhemmin kerran kun tein vipareita maaten hän tokaisi "rupee sullaki raudat kasvamaa". Siitä sai semmosen lisä boostin loppu treeneihin, että alta pois.

Tiukkis, kui iso pakka siinä prässissä sit oli? Rispektiä taisit saada ko. tempulla :worship: :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Tomi
Tyttöjen hysteerinen kirkuminen kaupungilla ja baareissa on parasta palautetta. Hysterian keskeltä pystyy erottamaan satunnaisia lauseita, kuten "on se se, siitä ylläpidosta!", "herranjumala, mä haluan synnyttää tolle lapsia nyt heti!!11yksyks11!!!".

ps. en pelleile

No vittu, meikäkin haluaa ylläpitoon! ;)

Originally posted by Tomi
Tyttöjen hysteerinen kirkuminen kaupungilla ja baareissa on parasta palautetta. Hysterian keskeltä pystyy erottamaan satunnaisia lauseita, kuten "on se se, siitä ylläpidosta!", "herranjumala, mä haluan synnyttää tolle lapsia nyt heti!!11yksyks11!!!".

ps. en pelleile

:lol2: :D :lol2:

Originally posted by Jep
Tiukkis, kui iso pakka siinä prässissä sit oli? Rispektiä taisit saada ko. tempulla :worship: :thumbs:

En yhtään muista mutta ei se kyllä todellakaan iso ole, olisikohan jotain 150 kg? Se oli sellainen istuttava malli. Oli vaan jotenkin hassua se, että aidosti luulin tyyppien tekevän jollain tuplapakalla tai jotain ja annoin heille oman kommenttini aivan vilpittömästi. Ja fitness-nainen :lol2: Voihan se tietysti olla että sain heiltä rispektiä, minä kun en tosiaankaan näytä siltä, että missään laitteessa liikuttelisin minkään kokoisia täysiä pakkoja.

Originally posted by HooEee
Sua muilutettiin, ne pitää sen kokouksen ilman sua :lol2:

"joo kuule gYMIäM, me soitetaan sitten sulle kun luokkakokous pidetään"

Perkeles, näin taitaa olla... pitääkin soitta sille kaverille, mikäs sen numero nyt olikaan ??? ainiin 0700-...

se on ihan kiva et peili enää joka kerta hajoa ku kävelen boxereissa sen ohitse.

Treenaan kouluaikana osittain yliopiston salilla, joten kyseiset kommentit selittyy suurelta osin sillä:

Tein maastavedossa lämmittelysarjoja, johon joku äijä totes "on siinä tytöllä miesten liikkeet". Kuulosti vähän v..tuilulta. Jatkoin kohti kovia sarjoja ja pian sama tyyppi tuli siihen katsomaan ja sanoi ihan eri äänensävyllä "ja on näköjään tytöllä miesten painotkin"... Tuli hyvä mieli, vaikkei ne painot niin kummoisia olleetkaan.

Olen myös huomannut, että pikku hiljaa mut on "hyväksytty" varmistajaksi penkkiin yms. Kerran yksi vähän isompi kaveri pyysi varmistamaan ja kun yritin estellä sanoen, ettei voimat taida riittää (ainakaan täydellisen rinnalle tippumisen jälkeen) totesi hän siihen ympärilleen katsoen (sali täynnä villevalo-tyyppisiä "bodareita") " kyllä sä silti olet tästä tarjolla olevasta porukasta se vahvin" ja taas itsetunto sai hyvän boostin :thumbs:

Äsken tuli kyllä hyvää palautetta jaloista;

isä: mikäs sulla polvessa on?
minä: ai miten niin?
isä: kun siinä on tollanen patti.
minä: ei se mikään patti oo, se on lihas!
isä: näytäppä toinen polvi...
-näytin
isä: kannastako jättää vähän vähemmälle nuo salitouhut? :david:

loistavaa! :lol2: :worship:

Originally posted by hash pipe
Äsken tuli kyllä hyvää palautetta jaloista;

isä: mikäs sulla polvessa on?
minä: ai miten niin?
isä: kun siinä on tollanen patti.
minä: ei se mikään patti oo, se on lihas!
isä: näytäppä toinen polvi...
-näytin
isä: kannastako jättää vähän vähemmälle nuo salitouhut? :david:

loistavaa! :lol2: :worship:
:offtopic:
oot aikas nuorena saanu lapsen

Originally posted by Tziisus

oot aikas nuorena saanu lapsen

Voi Tziisus:david:

Parasta mitä oon ikinä kuullu on se kun veljeni sano kavereillee että mä oon kehittyny.
Se merkitsi aika paljon kun veli painaa sen 120kg no joo on sillä läskiä mutta on lihaakin. eikä oo treenannu 8 vuoteen mutta vielä vaan korsto penkkas vittuilessaan mulle 140kg

Wääh! :itku: tässähän alkaa odottamaan jo innolla että (kenties ehkä) saisi itsekin motivoivia kommentteja.. ei vielä ku oon tällänen aloittelijarimpula vielä... mutta kummasti motivoi tollaset puheet jotta ehkä joskus mulleki tullaan sanomaan jotain tollasta. Hope so... :eek:

Originally posted by [ZannaZ]
Wääh! :itku: tässähän alkaa odottamaan jo innolla että (kenties ehkä) saisi itsekin motivoivia kommentteja..
Sulla on mitä luultavimmin hyvä perse. :haart: Motivoiko yhtään? :)

Kerran eräs kiropraktikko totesi olkapäitä kokeiltuaan, että " Onpas neiti riskissä kunnossa! " :D !

En oikein tiennyt, miten tohon ois pitäny suhtautua. Päätin ottaa sen kuitenkin kohteliaisuutena.

Melkein samanlainen tilanne kuin Fionalla, olin tosin hierojallani, viime torstaina. Sano, että tästä selästä pitäisi ottaa valokuva ja panna seinälle malliksi. Toisen kerran olin tutkituttamassa rintojani ultraäänellä. Hintelä mieslääkäri veteli kojetta tissien päältä todeten, että ovatpas lihakset hyvässä kunnossa. Tarkoittiko koko roppaa vai rintalihaksia, sitä en tiedä.

Minä kuulen suurinpiirtein tälläistä kun olen lapsenpyöreyden ja turhan läskin polttanut pois: SIIZ VITTU OOT LIIAN LAIHA RUPEE SYÖMÄÄN KYLLÄ MIEHELLÄ VÄHÄ MAHAA SAA OLLA :curs: :curs: :curs: :david:

Ironista on se että ennen haukuttu läskiksi. On se kun mikään ei kelpaa.:wall:

Pakkotoisto Oy ei taida olla kovin tuttu vielä meidän kylällä.. Kävin äsken noutamassa postista Pakkotoiston lähettämän paketin, ja voi sitä ihmettelyn määrää!

Myyjä : " Onpa kummallisen muotoinen paketti! " ( sis. palautusjuomapönikän )
Minä : Joo..
Myyjä : " Lähettäjä Pakkotoisto! Aika jännä.. heh.."
Minä : :rolleyes: :eek: * Vilkuilee ympärilleen, ettei kukaan vaan kuullut *

Originally posted by Fiona

Pakkotoisto Oy ei taida olla kovin tuttu vielä meidän kylällä.. Kävin äsken noutamassa postista Pakkotoiston lähettämän paketin, ja voi sitä ihmettelyn määrää!

Samoin kävi mulle. Myyjätädillä oli kovastikkin hauskaa kun tavasi pakkotoistoa paketin kyljestä:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom