Positiivinen palaute

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gYMIäM
  • Aloitettu Aloitettu
Enkeli sanoi mulle: "Sulla on ihanat kädet." Muhkuraiset pulkannarut eivät ole siis ulkona kuvioista. Hip hei.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihastelevia/hämmästeleviä ym. positiivisia kommenttejahan joutuu kuuntelemaan nolostumiseen asti lähes päivittäin :)

Ainoa todella mieltäylentevä tapaus oli kuitenkin kun pari sotaveteraania oli käymässä salilla ja tehdessäni hauisvääntöä tangolla wifebeateriin pukeutuneena kuulin toisen veteraanin toteavan: "siinäpä on oikein lihaksikas mies". Siis: sotaveteraani piti minua miehenä

Kävelin kadun reunaa pitkin kohti toria ja kuljin pienen kahvilan ohi. Siellä istui kaksi mummoa ja kulkiessani ohi kuulin kommentin: "Onpas siinä nuorella miehellä hyvä ryhti!"
:lol2:

Olen koittanut ottaa arskaa aika paljon viime aikoina ja ehkä jotain rusketusta on tarttunut. Töissä sitten morjestin työkaveria aamulla tyyliin
"Moros!"

ja vastaukseksi tuli:
"Hello Africa!"

Kuinka kauan kestää yleensä keskimäärin että alkaa lihakset näkymään jos tekee 3 jako systeemillä`? ja miten saisi rasvaa pois? toimiiko kuntopyörä ja lenkkeily hyvin?

Bombac sanoi:
Kuinka kauan kestää yleensä keskimäärin että alkaa lihakset näkymään jos tekee 3 jako systeemillä`? ja miten saisi rasvaa pois? toimiiko kuntopyörä ja lenkkeily hyvin?
Jako määrän tehokkuus on täysin treenipanoksesta, ravinnosta ja omistautumisesta kiinni.
Kun ite aloittelin treenaamaan niin intensiivisellä harjoittelulla ja ruokailulla paino nousi puolessa vuodessa 25kg ja lihakset alkoivat pullottaa (ei kuitenkaan heti muotoutumaan) n.6-12kk aikana. Kaikki riippuu lopulta (ylemmät seikat huomioiden) geeeeneistä.

Loppu kyssäreihin suosittelen lämpimästi search -toiminnon hyväksikäyttöä ja/tai Treeni ja ravinto osiota.

Uber-Gott sanoi:
paino nousi puolessa vuodessa 25kg ja lihakset alkoivat pullottaa (ei kuitenkaan heti muotoutumaan)
No ei kyllä kenenkään kannata puoleen vuoteen yrittää saada 25 kiloa eikä toivottavasti kukaan saakkaan. Tollasella painonnousulla kyllä alkaa ainakin posket pullottamaan.

Onhan noita palautteita aina joskus tullu vaikka hillitön narukäsi olenkin.
Intissä tupakaveri sano et prkl sun käsi on paksumpi kuin mun reisi ja siitä sain pitkät naurut :D

Viime la sulispeleissä eräs kaverin veli joka ei oo nähny mua pariin vuoteen sano et "oot sitten viihtyny salilla"

Ja sitten jotkut naiset kommentoi "sulla on ihan jumalattomat kädet".
Ikinä en oo itse tyytyväinen mitä peili näyttää,mutta kyllähän tuo hetkellisesti nostaa mielialaa ja mikäs sen parempaa :nolo:

Kimple sanoi:
No ei kyllä kenenkään kannata puoleen vuoteen yrittää saada 25 kiloa eikä toivottavasti kukaan saakkaan. Tollasella painonnousulla kyllä alkaa ainakin posket pullottamaan.
60->85Kg. En tiedä kannattaako vai ei. Itselläni tuo onnistui eikä posket ole koskaan pullottaneet.

Tuleehan sitä positiivistakin palautetta aina silloin tällöin, onneksi:

Reilu vuosi sitten kävin kauneushoitolassa sellaisessa vartalonhoito-lymfahieronta-mikälie-systeemissä (olin saanut lahjakortin joululahjaksi, emmää ny muuten sellasia :D) ja siinä jalkoja hieroessaan kosmetologi sitten kyseli, että harrastatko liikuntaa? Minä siihen, että juu, tuleehan tuota punttia nostettua useamman kerran viikossa ja muutenkin liikuttua. Kosmetologi tähän, että no sen kyllä huomaakin, kun ei ole tuota selluliittia juuri lainkaan. Gilly tämän jälkeen --> :) :rock:

Kumppani jaksaa aina kehua ja kannustaa, miten punttitreeni tekee kropan kauniisti tiimalasinmalliseksi :haart:

Bändin jäbät on intissä joten ne näkee mun "kehityksen" paljon konkreettisemmin ku näen niitä vaan kerran kuukaudessa niin muutos näkyy paremmin ku taas ite tulee vilkastua päivittäin peiliin ni ei ihan taho hahmottaa sitä mutta siks on kehityskuvat :)

Mutta siis ihan perus "oho, jäbähän alkaa pikkuhiljaa olee aika timmissä kunnossa!" :)

Kaverin kanssa nähtiin pitkästä aikaa ja sanos : ai sä rupesit oikeesti käymään siel salil. Pisti hymyilyttämään.:dance:

Kaikesta palautteesta eniten mun mieltä on lämmittänyt kommentit tyyliin 'sä olet aivan sen Halmeen näköinen' silloin kun halme vielä oli huippukunnossa. Jos vielä enemmän haluaisi imarrella mua niin olisi toki voinu sanoa Arskan näköiseksi, mutta eipä kukaan ole sanonut :)

Ite olen saanut kans sellasen palautteen mitä en ikinä vissiin unohda :D
Oli työntäyteläinen yö, yhdes ravintolassa, ja olin sitte tiskin takan töissä. Siinä sitte oli jääny työpaita kotia, ja joutu ottaan jonku mainospaidan takahuoneesta... noh niinku arvata saattaa, työkavereina oli
pelkästään naisia niin eihän sielä ollu sitte kovin isoja ne koot, joten paita oli hivenen tiukka. noh siinä sitte tein paukkuja, ja kikkailin kuppien kans viihdyttämiseks ja hymyilin nätisti.
"HEI KATTOKAA!!! NE ON OTTANU HUNKSIN TÄNNE TÖIHIN !" Ei vissiin ihan turhasta oo salilla tullu käytyä vaikka ei tota ny hirveesti vieläkään oo kertyny, mutta kauneushan on katsojan silmissä :)
voin sanoa että vielä tänä päivänäki tuo leveän hymyn päälle :) motivoi kummasti reenaan lisää ;)

Hyvälle mielelle sai kun about itseni ikäinen jätkä jonka oon spotannu salilla silloin tälloin, totesi tuossa pari kk sitten "Jätkä se sit vaan jaksaa vääntää. Oot kyl laihtunutki ihan sikana". Lämmitti kyllä mieltä tuossa kohti. Ei tässä mitää hulkkeja olla, mutta kun oli just tippunu rasvat 8% 4 kk sisään niin sai ehottomasti lisämotivaatiota loppudieettiin.

Hauska huomata jälleen kerran miten tääkin ainoa kehu jonka oon saanu tuli tuntemattomalta henkilöltä. Kaverit ovat kyllä huomauttaneet että letin leikkuu on tehny musta ihan erinäköisen, mutta siihen se on sit jäänytkin. Just... :rolleyes:

Mummo 90v totes tuossa äitienpäivänä että "oot sinäkin sitten kasvanut viimeinkin miehen mittoihin". Pakkohan tuo oli kehuina ottaa :)

Mun muija kehuu mun kroppaa usein.Ei kait siinä.Mä oon salilla käyvä kundi ja se näkyy musta päälle päin.Minkäs teet. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom