Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jako määrän tehokkuus on täysin treenipanoksesta, ravinnosta ja omistautumisesta kiinni.Bombac sanoi:Kuinka kauan kestää yleensä keskimäärin että alkaa lihakset näkymään jos tekee 3 jako systeemillä`? ja miten saisi rasvaa pois? toimiiko kuntopyörä ja lenkkeily hyvin?
No ei kyllä kenenkään kannata puoleen vuoteen yrittää saada 25 kiloa eikä toivottavasti kukaan saakkaan. Tollasella painonnousulla kyllä alkaa ainakin posket pullottamaan.Uber-Gott sanoi:paino nousi puolessa vuodessa 25kg ja lihakset alkoivat pullottaa (ei kuitenkaan heti muotoutumaan)
60->85Kg. En tiedä kannattaako vai ei. Itselläni tuo onnistui eikä posket ole koskaan pullottaneet.Kimple sanoi:No ei kyllä kenenkään kannata puoleen vuoteen yrittää saada 25 kiloa eikä toivottavasti kukaan saakkaan. Tollasella painonnousulla kyllä alkaa ainakin posket pullottamaan.
Mun muija kehuu mun kroppaa usein.Ei kait siinä.Mä oon salilla käyvä kundi ja se näkyy musta päälle päin.Minkäs teet. ;)