Poseland videot

Alona & Arttu tekee tänään illalla Q & A videon..
Joten, jos haluatte esittää kysymyksiä laittakaa Alonalle viestiä instagramissa. EI TÄÄLLÄ.

IMG_0397.JPG
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Koska sä Arttu uskot ettei mies voi ikinä voittaa väittelyä että olisi ansainnut seksiä?
Se on vain ja ainoastaan palkinto jonka ehtoja ei koskaa määritellä etukäteen mutta nainen voi vaatia siitä palkinnon koska tahansa, ennen tai jälkeen aktin.
hahahaha, ei me nyt niin pahoja olla :D
 
@Alona jäikö tuosta Dubaista millainen fiilis, kannattaako lapsiperheen mennä?

Kyllä mulle hyvä fiilis jäi. Me ollaan tosin aika laiskoja, eikä jaksettu pyöriä ympäri kaupunkia. Mutta kun valitsee hotellin jossa on allas, niin se on hyvä meille. Eli, toisin sanoen oon huono tähän kommentoimaan. :)
Lämmintä oli ja ihmiset oli todella mukavia. Voisin mennä uudestaan. :)
 
Kyllä mulle hyvä fiilis jäi. Me ollaan tosin aika laiskoja, eikä jaksettu pyöriä ympäri kaupunkia. Mutta kun valitsee hotellin jossa on allas, niin se on hyvä meille. Eli, toisin sanoen oon huono tähän kommentoimaan. :)
Lämmintä oli ja ihmiset oli todella mukavia. Voisin mennä uudestaan. :)
Vaimoke haluaa tuonne, itse olen syystä tai toisesta hieman vastahakoinen mutta mitäpä ei mies (käskystä) toisen eteen tekisi :)
 
No ei nyt ehkä mikään paras jakso ollut, vaikken kyllä osaa perustella, että miksei!:) Ehkä nyt ei tapahtunut mitään erikoista ja olisi voinut olla vähän lyhyemmin sitä tietokoneella istumisen kuvaamista. Mutta tehkää ehdottomasti lisää, koska tykkään näistä kyllä kovasti!
 
No ei nyt ehkä mikään paras jakso ollut, vaikken kyllä osaa perustella, että miksei!:) Ehkä nyt ei tapahtunut mitään erikoista ja olisi voinut olla vähän lyhyemmin sitä tietokoneella istumisen kuvaamista. Mutta tehkää ehdottomasti lisää, koska tykkään näistä kyllä kovasti!
Kiitos fiksusta palautteesta ja tehdään ehdottomasti! :)
 
Olipas hyvä jakso! :)

Jäi heti vaivaamaan, kuinka paljon maksaa käytetty Rolex. Piti tsekata hintoja netistä ja kylläpä voi kelloilla olla hintaa käytettynäkin. Toisaalta tosi hienoa, että voi ostaa käytettynä arvokelloja, ja niiden arvo jopa säilyy hyvin.
 
Tuo Ulla-Riitta Koskisen haastis jakoi niin fiiliksiä. Alona teki haastiksen hyvin ja loisti siinä, mutta kylläpä tuo Umppu olikin rasittava persoona. :( Ihan hävettää kirjoittaa näin, mutta jotenkin halusin avata, että Alona haastatteli hyvin ja rauhallisesti Umpun ollessa hiukan ylimielisen oloinen. Ehkäpä kaikille ei sovi videolla oleminen, vaan kirjoittaen tuo paremmin asioita esiin. Toisaalta en pidä hänen blogitekstistäänkään. No, lukijoita on paljon ja siten oikeita faneja, joten varmasti minun kaltaisiani ajattelijoita on vähemmän. Hienoa työtä silti Alona!
 
Olipas hyvä jakso! :)

Jäi heti vaivaamaan, kuinka paljon maksaa käytetty Rolex. Piti tsekata hintoja netistä ja kylläpä voi kelloilla olla hintaa käytettynäkin. Toisaalta tosi hienoa, että voi ostaa käytettynä arvokelloja, ja niiden arvo jopa säilyy hyvin.

Joo, kyllä niillä on käytettyinäkin aika hyvin hintaa. Mutta tosiaan, se hyvä puoli näissä just on, että voit sitten saada melkein koko rahan takaisin kun myyt pois. Itseasiassa häviät vähemmän kun ostat käytettenynä (jos siis joskus myyt pois). Tämä siis riippuu toki kelloista. Onhan niitä sellaisiakin kelloja, joita tulee vain tietty määrä myyntiin -niiden arvo monesti vain nousee.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom