Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi on kyllä niin tosi että jos ottaa kirkkaita niin joku tivoli siitä seuraa, ainakin itse imee viinaa samaa jos ei jopa kovempaa tahtia kuin esim. olutta.
 
Melkoinen karpaasi tuo nuorimies, toisaalta oma poitsu ollut jo 16 vuotiaasta asti minua isompi mutta onneksi iskä ainakin toistaiseksi vahvempi :)
Joo Daniel on kyl aika iso 14 vuotiaaksi. Poika on 182cm ja 92kg. Kengän koko jätkällä on sellainen 47,5 :)
Voimaakin siltä löytyy ihan hyvin -Kyykkäs viime viikolla 80kg :) Arttu taitaa toistaiseksi olla vielä vahvempi. : Mutta äidin ohi mentiin jo..
 
Toi on kyllä niin tosi että jos ottaa kirkkaita niin joku tivoli siitä seuraa, ainakin itse imee viinaa samaa jos ei jopa kovempaa tahtia kuin esim. olutta.
Varsinkin jos juo jotain drinkkejä, niin ne saa alas sekunnissa kun alkoholia ei maista.. ja sit jos ottaa vielä snapseja, niinkuin Arttu teki tupareissa.. niin Avot..
 
Toi on kyllä niin tosi että jos ottaa kirkkaita niin joku tivoli siitä seuraa, ainakin itse imee viinaa samaa jos ei jopa kovempaa tahtia kuin esim. olutta.

Mä en tykkää miedoista alkoholijuomista. Eikä mulla ole hinkua juoda väkeviäkään. Mutta jos haluan 1-3 paukkua ottaa, niin otan jotain kirkasta. Mä en nauti olla reippaamassa humalassa, joten parempi olla mun vesilinjalla. :)

Harri Gustafsberg on viimeisen päälle rauhallinen henkilö. Tosin hänen työssään (varsinkin ex työssä) tuollainen ominaisuus on tärkeä. Mielenkiintoinen aihe oli.
 
Lainaus jakson sisällöstä Alonan Facebookista:
Kun Neuvosto haluaa kaivaa esiin absoluuttisen totuuden, niin he kysyvät asiantuntijalta. Näin myös tällä kertaa.

Turun terrori iskujen myötä kaikilla on mielipiteitä, mutta harva vaivautuu kaivamaan tietoa pintaa syvemmältä. Niin kuin monessa asiassa, tämäkään asia ei ole täysin mustavalkoinen. Tässä jaksossa asiantuntija vieraana meillä on Alan Salehzadeh.
Alan on geopoliittisiin konflikteihin erikoistunut tutkija ja luennoitsija, joka on erikoistunut maahanmuuttoon liittyviin ilmiöihin.

 
No herranjestas, kylläpä te osaatte yllättää! Seuraan aika paljon yhteiskunnallisia, poliittisia tapahtumia ja tämä oli erittäin hyvä keskustelu. Kiihkotonta ja monipuolista käsittelyä vaikeista ja monimutkaisista asioista. Tämä kelpaisi sellaisenaan mille tahansa kanavalle! Ja ei, en ole kaikesta samaa mieltä Alanin kanssa, mutta alansa asiantuntijaa on aina kiinnostavaa kuunnella.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom