Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitti!! Niinkuin huomaat, nyt talossa on kaks miestä "kettuilemassa" mulle. :DNäitä on kyllä tosi mukava katella hyvää huumoria ja tavallista elämää.
Melkoinen karpaasi tuo nuorimies, toisaalta oma poitsu ollut jo 16 vuotiaasta asti minua isompi mutta onneksi iskä ainakin toistaiseksi vahvempiKiitti!! Niinkuin huomaat, nyt talossa on kaks miestä "kettuilemassa" mulle. :D
Joo Daniel on kyl aika iso 14 vuotiaaksi. Poika on 182cm ja 92kg. Kengän koko jätkällä on sellainen 47,5Melkoinen karpaasi tuo nuorimies, toisaalta oma poitsu ollut jo 16 vuotiaasta asti minua isompi mutta onneksi iskä ainakin toistaiseksi vahvempi
Varsinkin jos juo jotain drinkkejä, niin ne saa alas sekunnissa kun alkoholia ei maista.. ja sit jos ottaa vielä snapseja, niinkuin Arttu teki tupareissa.. niin Avot..Toi on kyllä niin tosi että jos ottaa kirkkaita niin joku tivoli siitä seuraa, ainakin itse imee viinaa samaa jos ei jopa kovempaa tahtia kuin esim. olutta.
Toi on kyllä niin tosi että jos ottaa kirkkaita niin joku tivoli siitä seuraa, ainakin itse imee viinaa samaa jos ei jopa kovempaa tahtia kuin esim. olutta.