Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Q&A + ARVONTA!

Ensimmäinen Q&A saavutti kovan suosion ja lisää on pyydetty! ;)

Nyt saa lähettää taas kysymyksiä part 2 -jaksoa varten:
Kysymyksiä voi laittaa kommentilla tämän postauksen alle ( ig, fb ), lähettää Poselandille yv:n tai lähettää mailia alona@poseland.fi osoitteeseen!

Kaikkien arpojien kesken arvotaan yksi onnekas, joka pääsee Artun ja Alonan kanssa treenaamaan Crossfit Basementille!

IMG_1126.JPG


 
Hyviä haastatteluita! Very good! Mutta...
Artun pitää kyllä jatkossa oppia taito olla keskeyttämättä haastateltavaa. Ja jos keskeytetään niin pitää pyrkiä olemaan napakka ja ytimekäs. Muuten se haastateltavan juttu katkeaa aina ikävästi. Nyt valitettavasti juttu katkeaa liian usein Artun omiin mielipiteisiin ja Artun omiin teorioihin. ”aaaaaa mut mä väitän että...”, ”aaaaa kun kun aaaa, jos on aaaa” . Enkä tätä sano pahalla, ulosanti on meillä jokaisella mitä on, mutta tämä ominaisuus on syytä tiedostaa ja oppia haastattelemaan niin, että se ei häiritse haastattelun kulkua.

Kaikenkaikkiaan kuitenkin mukavia haastatteluja!
 
Vertti on hyvä tyyppi monella tapaa. Kova tekemään töitä, tavoitteellinen, hyvä esiintymään, valmis uusiin haasteisiin ja huumorintajuinen. Kiitos Vertin ja Artun keskustelusta! Kutsun keskusteluksi viitaten @siika123 antamaan palautteeseen koskien Artun taipumukseen keskeyttää ja tuoda omia mielipiteitä ja kokemuksia. Lisää vaan uusia juttuja!
PS. Itse olen samankaltainen keskeyttäjä ja joskus huomaan sen ärsyttävän itseänikin kun stoppaan toisen puheenvuoron. :)
 
Artulla on oma tyyli haastatella, joka on mielestäni hyvä. Mielestäni tuo mielipiteiden vaihto tuo lisää vaan kontekstia keskusteluun, eikä Arttu tee sitä niin, että haastateltu ei pystyisi kertomaan asiaansa loppuun.
 
Artulla on oma tyyli haastatella, joka on mielestäni hyvä. Mielestäni tuo mielipiteiden vaihto tuo lisää vaan kontekstia keskusteluun, eikä Arttu tee sitä niin, että haastateltu ei pystyisi kertomaan asiaansa loppuun.

Vertin kanssa kyllä itsekin kiinnitin huomiota siihen, että Arttu tökeröllä tavalla hyppäs Vertin väliin, joka rikkoi pahasti haastattelun flowta. Ei sillä, hyvä että tuo myös omia mielipiteitään ja tarinoitaan mukaan, mutta keskustelu tökkii pahasti, kun siihen väliin hypitään ja keskeytetään.
 
Spoilausta vähän tiedossa tässä viestissä. ;)

Itse tykkään Alonasta tosi paljon muun somen kautta, mutta nyt on haastikset ovat olleet jotenkin heikompia. Esimerkiksi tuo Rosanna Kuljun haastis oli tosi paljon mielistelyä ja mielestäni ei oikein päästy mihinkään keskustelussa. Fokus oli selkeästi Miss Helsinki-kisan promoaminen.

Kulju myös "esitteli" Alonalle Jodelin haukkumasovelluksena. Ei näköjään ole paneutunut sovellukseen, joten voisi olla hiljaa. Joo, siellä kritisoidaan julkkiksia varmasti, mutta Jodel on anonyymiyteen ja paikallisuuteen perustuva keskustelualusta, eikä lähtökohtaisesti mikään roskakori. Siellä keskustellaan anonyymisti paljon muustakin kuin julkisuuden henkilöistä..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom