Hyvä haastit oli, mutta tällein perus pakkiksen kynäniskana olisin halunnut penkkipunnertamisesta kuullaa enemmän.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerran Kroatiassa käyneenä lomalla suosittelen vahvasti. Etenkin Dubrovnik on huikee mesta ja aivan ehdottomasti pakko nähdä jos siellä on.Ihan hyviä pätkiä, tuollainen aito meininki on parasta.
Elokuussa pitäisi käydä tsekkaamassa Kroatia, eri paikka tosin kuin näillä sankareilla ja tarkoituksena vuokrata myös auto ja tsekata Albania samalla reissulla.
Useampi vuosi pitänyt tuonne mennä ja jotenkin kanarian saaret alkaneet tökkimään.Kerran Kroatiassa käyneenä lomalla suosittelen vahvasti. Etenkin Dubrovnik on huikee mesta ja aivan ehdottomasti pakko nähdä jos siellä on.
Jatketaan ja jatketaan kyl haastiksiakin :DNoi perus haastisviteot ei jaksa itseäni kiinostaa, mutta tää vlogi on parhautta. Jatkakaa niitä
Noi perus haastisviteot ei jaksa itseäni kiinostaa, mutta tää vlogi on parhautta. Jatkakaa niitä
Ihan hyviä pätkiä, tuollainen aito meininki on parasta.
Elokuussa pitäisi käydä tsekkaamassa Kroatia, eri paikka tosin kuin näillä sankareilla ja tarkoituksena vuokrata myös auto ja tsekata Albania samalla reissulla.
On meillä oikeasti hauskaa. Me ollaan vaan kovia heittää piikkejä ja sitten välillä otetaan yhteenkin mut se on vaan meillä ollu jotenkin juttuna ihan alusta asti. Mä oon yleensä se joka niistä enemmän otan itteeni -Artun paksu nahka kestää paremmin. :DAika karua läppää kyllä pariskunnalla. Välillä myötähäpeä vahvana läsnä, kun näyttää että sivallus osu ja uppos vähä turhan hyvi.
Oliko teillä ees kivaa siellä reissussa?
Olen ollut Dubrovnikissa vuonna miekka ja kivi ja oli mukava loma. Uudestaan pitäisi käydä joskus.
Kannattaa kyllä
Olisiko Artulla ja Alonalla halua mennä johonkin kehitysmaahan näkemään paikallisten asukkaiden elämää?
Itse olin Filippiineillä pienehkössä kylässä 3 viikkoa 2014. Itselleni oli avartava kokemus nähdä iloisia, vieraanvaraisia ja toisistaan huolta pitäviä (heidän sosiaaliturvasysteemi) ihmisiä vaatimattomissa olosuhteissa. Iski paremmin tajuntaan, kuinka hyvin asiat ovat Suomessa, vaikka toisaalta sanon aika ajoin Suomessa olevan paljon kirveellä töitä.