Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyviä pätkiä, tuollainen aito meininki on parasta.
Elokuussa pitäisi käydä tsekkaamassa Kroatia, eri paikka tosin kuin näillä sankareilla ja tarkoituksena vuokrata myös auto ja tsekata Albania samalla reissulla.
 
Aika karua läppää kyllä pariskunnalla. Välillä myötähäpeä vahvana läsnä, kun näyttää että sivallus osu ja uppos vähä turhan hyvi.
Oliko teillä ees kivaa siellä reissussa?
 
Ihan hyviä pätkiä, tuollainen aito meininki on parasta.
Elokuussa pitäisi käydä tsekkaamassa Kroatia, eri paikka tosin kuin näillä sankareilla ja tarkoituksena vuokrata myös auto ja tsekata Albania samalla reissulla.
Kerran Kroatiassa käyneenä lomalla suosittelen vahvasti. Etenkin Dubrovnik on huikee mesta ja aivan ehdottomasti pakko nähdä jos siellä on.
 
Kerran Kroatiassa käyneenä lomalla suosittelen vahvasti. Etenkin Dubrovnik on huikee mesta ja aivan ehdottomasti pakko nähdä jos siellä on.
Useampi vuosi pitänyt tuonne mennä ja jotenkin kanarian saaret alkaneet tökkimään.
Paikkana Kroatiassa on Mlini jossa ei ole kai yhtään mitään mutta kun ei humppajalka "vanhuksella" nouse eikä disckojytke kiinnosta niin aivan sama.
Aurinkomatkojen helppo reissu tämäkin niin ei perheen kanssa tarvitse säätää.
Jos maa tuntuu hyvältä niin pitää käydä ensi vuonna uudestaa, jostain syystä tuo Albania kiehtonut vaikka ei siellä pitäisi olla mitään niin kätsä tuolta käydä sielläkin.
 
Olen ollut Dubrovnikissa vuonna miekka ja kivi ja oli mukava loma. Uudestaan pitäisi käydä joskus.

Olisiko Artulla ja Alonalla halua mennä johonkin kehitysmaahan näkemään paikallisten asukkaiden elämää?
Itse olin Filippiineillä pienehkössä kylässä 3 viikkoa 2014. Itselleni oli avartava kokemus nähdä iloisia, vieraanvaraisia ja toisistaan huolta pitäviä (heidän sosiaaliturvasysteemi) ihmisiä vaatimattomissa olosuhteissa. Iski paremmin tajuntaan, kuinka hyvin asiat ovat Suomessa, vaikka toisaalta sanon aika ajoin Suomessa olevan paljon kirveellä töitä. :)
 
Ihan hyviä pätkiä, tuollainen aito meininki on parasta.
Elokuussa pitäisi käydä tsekkaamassa Kroatia, eri paikka tosin kuin näillä sankareilla ja tarkoituksena vuokrata myös auto ja tsekata Albania samalla reissulla.

Suosittelen ehdottomasti! Oli kyllä hieno paikka. Mutta hommaa liput ajoissa. Tuli turhan kalliiksi kun ostettiin 2 päivää ennen reissua.

Aika karua läppää kyllä pariskunnalla. Välillä myötähäpeä vahvana läsnä, kun näyttää että sivallus osu ja uppos vähä turhan hyvi.
Oliko teillä ees kivaa siellä reissussa?
On meillä oikeasti hauskaa. Me ollaan vaan kovia heittää piikkejä ja sitten välillä otetaan yhteenkin mut se on vaan meillä ollu jotenkin juttuna ihan alusta asti. Mä oon yleensä se joka niistä enemmän otan itteeni -Artun paksu nahka kestää paremmin. :D

Olen ollut Dubrovnikissa vuonna miekka ja kivi ja oli mukava loma. Uudestaan pitäisi käydä joskus.
Kannattaa kyllä :)

Olisiko Artulla ja Alonalla halua mennä johonkin kehitysmaahan näkemään paikallisten asukkaiden elämää?
Itse olin Filippiineillä pienehkössä kylässä 3 viikkoa 2014. Itselleni oli avartava kokemus nähdä iloisia, vieraanvaraisia ja toisistaan huolta pitäviä (heidän sosiaaliturvasysteemi) ihmisiä vaatimattomissa olosuhteissa. Iski paremmin tajuntaan, kuinka hyvin asiat ovat Suomessa, vaikka toisaalta sanon aika ajoin Suomessa olevan paljon kirveellä töitä. :)

Menisin mielelläni koko perheen kans jonnekki sellaseen paikkaan, et näkis lapset vähän miten muualla eletään. Et jos meillä välillä valitetaan kotitöistä tai kun ei oo jotain muroja kaapissa.. niin voisi olla ihan käydä muualla.
Se on vähän eri asia nähdä se ku se, että mä vaan sanoisin "et maailmassa on lapsia jotka eivät edes saa ruokaa joka päivä"
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom