Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jason Statham olis kiva, mut realismia mukaan, niin Makwan Amirkhani olis cool!
No nyt melko puun takaa idea, mutta ihan loistava sellainen. Mikolla on aika hyvä osaaminen selittää noita asioita maanläheisesti, ja ne asiat kuitenkin koskee ihan kaikkia meitä.Tietoturvaguru Mikko Hyppönen on mun toive. Ois varmaan paljon kerrottava omasta urastaan ja mitä meidän olisi hyvä tietää, mitä me ei tiedetä jne.
Se on sitten eri asia kuinka tuon saa onnistumaan, äijä kun tuntuu juoksevan ympäri maailmaa konferenssista toiseen puhumassa. :D
Siis juu tietenkin kiinnostaa miten ukon ura on mennyt, ja mitä se on eri vaiheissa sisältänyt.Se on totta, että Mikko mennä viillettää siellä sun täällä "leivän perässä". :D Itse olen lukenut hänen kirjoituksia ja kuunnellut satunaisesti häntä. Heitin hänet esille kun kiinnostaisi tietää hieman enemmän itse miehen urapolusta jne. Miksei hän voisi myös antaa joitakin hyviä vinkkejä meille netin kuluttajille, vaikka sellaiset neuvot tahtovat mennä lähes kaikilta läpi korvien. :D