Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tietoturvaguru Mikko Hyppönen on mun toive. Ois varmaan paljon kerrottava omasta urastaan ja mitä meidän olisi hyvä tietää, mitä me ei tiedetä jne.
No nyt melko puun takaa idea, mutta ihan loistava sellainen. Mikolla on aika hyvä osaaminen selittää noita asioita maanläheisesti, ja ne asiat kuitenkin koskee ihan kaikkia meitä.
Itse olen kuunnellut suuren määrän herran talkkeja, ja on hauska plus toki hyvä puhumaan. Esmes. Suosittelen enemmänkin jengille noita sen esityksiä tsekkailee tubesta. Usein varsin hauskasti esitetty asiat, toki vakavempiakin presiksiä löytyy.
Hyppönen on myös varsin mukava, ainakin sen perusteella mitä nähnyt rennommissa pätkissä (mm Docventures) ja mitä päässyt itse juttusille. Eli kun nyt ajattelee miten istuisi Poselandin formaattiin.

Se on sitten eri asia kuinka tuon saa onnistumaan, äijä kun tuntuu juoksevan ympäri maailmaa konferenssista toiseen puhumassa. :D
 
Se on sitten eri asia kuinka tuon saa onnistumaan, äijä kun tuntuu juoksevan ympäri maailmaa konferenssista toiseen puhumassa. :D

Se on totta, että Mikko mennä viillettää siellä sun täällä "leivän perässä". :D Itse olen lukenut hänen kirjoituksia ja kuunnellut satunaisesti häntä. Heitin hänet esille kun kiinnostaisi tietää hieman enemmän itse miehen urapolusta jne. Miksei hän voisi myös antaa joitakin hyviä vinkkejä meille netin kuluttajille, vaikka sellaiset neuvot tahtovat mennä lähes kaikilta läpi korvien. :D
 
Se on totta, että Mikko mennä viillettää siellä sun täällä "leivän perässä". :D Itse olen lukenut hänen kirjoituksia ja kuunnellut satunaisesti häntä. Heitin hänet esille kun kiinnostaisi tietää hieman enemmän itse miehen urapolusta jne. Miksei hän voisi myös antaa joitakin hyviä vinkkejä meille netin kuluttajille, vaikka sellaiset neuvot tahtovat mennä lähes kaikilta läpi korvien. :D
Siis juu tietenkin kiinnostaa miten ukon ura on mennyt, ja mitä se on eri vaiheissa sisältänyt.
Ei noita tietoturvan asioita tarvi niinkään käydä läpi, mutta mielenkiintoista kaikille on varmasti ne eri tarinat miten siellä maailmassa on käynyt. Monissa talkeissa se on kertonut mitä hupaisimpia tarinoita, ja toki myös melko pelottavia myös. Esimerkkinä miten tuolla maailmassa ne rikolliset rahaa tekee, ja kuinka paljon; kuulemma näkyi aika hyvin kun tunnettu nuori tyyppi ajeli sitten lamboilla tuolla itänaapurissa.

Sitten tietenkin mitä tulevaisuus pitää tullessaan IoT maailman kasvaessa.
Ei siitä toki haittaa ole jos käy läpi perusvinkkejä normi tallaajalle. :)
 
Kimmo Elomaa olisi mielenkiintoinen haastateltava, kun miehestä ei ole missään haastatteluja bodaukseen liittyen, olisi mielenkiintoista kuulla hänen treeni metodeistaan .ynm
Kiken haastattelu oli tosi hyvä, veikkaisin että Kimmonkin haastattelu olisi myös hyvä.
 
Back
Ylös Bottom