Poseland videot

Kiitos palautteesta ja hyviä pointeja. Paljon olisi voinut kysellä mutta tälläisten asioiden kanssa on oltava kuitenkin hieman varovainen. Emme voi pyytää ihmisiä vieraaksi ja "piinata" niitä kovilla kysymyksillä ja esim tuomita jyrkästi.

Ymmärrän tuonkin puolen. Tässä haastattelussa ei kuitenkaan annettu liian ylistävää kuvaa moottoripyöräkerhoista, kuten Armanin ohjelmassa mielestäni kävi. Ja sehän on selvä, ettei tämäntaustainen haastateltava kerro ihan kaikkia tekemisiään.

Lönnqvistiltä olisi mukava kuulla, mitä hän ajattelee esim. kerhoon kuulumattomista, mutta kerholaisia ihailevista tyypeistä ja liiviporukoiden piirissä pyörivistä naisista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseasiassa luen juuri Markon kirjaa ja hänen kanssaan haastis sovittu jo. Kirja on muuten sellainen jota suosittelen ehdottomasti lukemaan, on todella hauskasti kirjoitettu vaikka aihe onkin vakava.

Luin ton kirjan kuukaus kaks takaperin. Ihan mielenkiintoinen kirja, vaikken ny kaikista kaverin toilailuista välittänyt. Mike Tyson : Undisputed Truth-kirja oli paras viimeisimmistä kirjoista mitä oon lukenut.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä oli jonkin verran keskustelua Janne Nacci -jaksosta ennen kuin se julkaistiin. Kuinka moni sen on katsonut ja mitä mieltä olitte?

Tuli katsottua kyseinen jakso ja tykkäsin. Itselleni ei ole kyseiset jengit mitenkään muuten tuttuja kuin mitä uutisista olen kuullut/nähnyt/lukenut. Oikeastaan halusin päästä hieman sisälle, millainen mies on Janne. Leppoisan mukava oli keskustelu.

Arttu antaa itsestään sellaisen kuvan, että hän osaa tehdä yhtä sun toista ja on valmis tarttumaan uusiin haasteisiin.
 
Uskaltaisin väittää että Armstrong ei saanut tuosta pennin jeniäkään, Armstrong ehkä itse halusi katkaista huhuilta siivet ja kertoa maailmalle omin sanoin mitä olikaan tullut tehtyä. Oprahin show on niin tunnettu että näkyvyys ainakin oli taattu.

Lance was asked by ESPN's Darren Rovell if he was compensated, in which he replied, "Absolutely not." - Lähteenä itse Armstrong joten uskokoon ken haluaa.

Joo, toki voi olla. Mutta varmasti ymmärsit pointin, eli on paljon julkisuudessa olevia henkilöitä jotka saavat maksua erilaisista jutuista. Se kuka maksaa eniten saa jutun ensimmäisenä, on monesti käytäntö.
 
Mitä tehdä, kun on loman tarpeessa, mutta ei pääse lomalle!?!

...siitä lisää blogissa, jossa myös ARVONTA aiheeseen liittyen.
 
Tuo Stara.fi:n Jockan haastis oli hyvä! Mielenkiintoinen vieras, mutta toki Alona mun mielestä saa "huonommistakin" vieraista paljon irti.

Tuo Booty workout pitää myös katsoa. Mä en ennen tykännyt Joonas Haapasaaresta yhtään. Nykyään oon kattonut Ristiotteen videoita, ja käsitys on muuttunut. Hyvä näin. :)
 
Tuo Stara.fi:n Jockan haastis oli hyvä! Mielenkiintoinen vieras, mutta toki Alona mun mielestä saa "huonommistakin" vieraista paljon irti.
Kiitos! Suosittelen tämän katsomista ehdottomasti vaikka herra ei olisi entuudestaan tuttu. Tässä jaksossa on erittäin motivoivia ja inspiroivia asioita, joista jokainen katsoja varmasti saa irti jotain hyödyllistä.
 
Ei vaan torilla.

CX_F-JYUQAApIcg.jpg
 
Back
Ylös Bottom