Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko Alona ajatellut mennä katsomaan / kuvaamaan Bodybuilding Alliancen lätkähaastetta ? :D
Varnasti hyvää materiaalia tuolta saisi, pieniä haastatteluja ym.
Tietysti, mikäli aikaa ei ole niin tämän kyllä ymmärtää hyvin. Jokaiseen paikkaan, kun ei vaan voi mennä. :)

Kyllä mie ajattelin mennä. :) Pakkohan tämä on nähdä!

Teemu Packalen viimeisimmän ottelunsa myötä lienee itsestään selvästi kiinnostava vieras. Alona voisi myös vähän kuumotella missä mennään englannin kielen opintojen osalta. :)

Juu Teemun kanssa sovittu jo. Huomenna katotaan jos ehditään ennen hänen voitonjuhlia kuvaamaan, mutta jos ei, niin sitten otetaan lähipäivä Turussa. :)

Hei tilanne voisi olla paaaljon pahempi. Mieti alona jos siellä kovolla olisi ainoa versio arskan kanssa toteutuneesta 3 tunnin haastattelusta:D

Noni, sieltä voisi @Alona ottaa seuraavan oppitunnin Mikeltä ja kysellä mikä on peilattu NAS. :)

Kannattaa toimia, kuten TML tuossa aikaisemmin sanoi. :)

On tullut töpeksittyä itsekin, mutta olen saannut pelastettua tiedot, jotka ovat sattuneet omille koneille/laitteille. Samoin on muutaman kaverin tiedostoja palautellut vaihtelevalla menestyksellä. Töissä on tullut vastaan tapauksia, ettei ole onnistunut palauttamaan tiedostoja.

Itselläni on jonkunlainen ulkoisten kovalevyjen armeija, mutta rehellisesti sanottuna välillä vaivaa laiskuus ja ajattelee "ehdin ottaa varmuuskopion myöhemminkin". Sitten on myös tullut tapauksia vastaan, että ulkoinen levy on sanonut "poks" ja on alkanut tappelu, oisko mitään pelastattavissa. Eli eikun esim. peilauttu NAS.

Alonan kovalevy meni rikki.

Toivottavasti kovalevy saadaan kuntoon, jottei materiaalit katoa !
Kovan työn olet kuitenkin tehnyt tiedostojen eteen.
Muista tehdä backup heti. ;)

Joo älä muuta sano!! Teen, todellakin teen!

Hei tilanne voisi olla paaaljon pahempi. Mieti alona jos siellä kovolla olisi ainoa versio arskan kanssa toteutuneesta 3 tunnin haastattelusta:D
- JOs tilanne ois ollu tuo, taju ois lähteny samantien. Nyt on vain aikamoista pahoinvointia, sillä kovalevylla on perhekuvien ja matkavideoiden lisäksi pari julkaisematonta haastattelua.. :yäk:Mä todella toivon, että saan ne takas..

Moro @Alona, en tiedä mitä tarkoitat tuolla kovalevyn huollolla, mutta lähes täysin tuhoutuneista kovoista saa kyllä rojut aika hyvin ulos. Töissä olen muutaman asiakkaan täysin läpiruostuneen kovalevyn kiikuttanut näihin palautuksiin erikoistuneisiin firmoihin ja joka kerta on kaikki tarvittava data saatu sieltä ulos. Sulla tuskin kotona tai töissä on kuningasvesihöyryjä tai siitä vahvempia höyryjä :)

Tossa Alonan kovossa on joku snadisti vituillaan kun sen kiinnittäminen kaataa Macbook pron. Semmoinen vinkki Alonalle, että ota useampi muistikortti ja pidä aina vielä julkaisematon materiaali muistikorteilla ja poista vasta kun olet julkaissut. Näin mä teen aina. Äänitiedoston heität drop boxiin.

Tossa Alonan kovossa on joku snadisti vituillaan kun sen kiinnittäminen kaataa Macbook pron. Semmoinen vinkki Alonalle, että ota useampi muistikortti ja pidä aina vielä julkaisematon materiaali muistikorteilla ja poista vasta kun olet julkaissut. Näin mä teen aina. Äänitiedoston heität drop boxiin.

Arttu ehdotti tuota.
Mike, mikä on peilattu NAS?? :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noni, sieltä voisi @Alona ottaa seuraavan oppitunnin Mikeltä ja kysellä mikä on peilattu NAS. :)
Mike oli eka kelle soitin. Sain kyllä oppeja "pienen" vittuilun jälkeen.

Moro @Alona, en tiedä mitä tarkoitat tuolla kovalevyn huollolla, mutta lähes täysin tuhoutuneista kovoista saa kyllä rojut aika hyvin ulos. Töissä olen muutaman asiakkaan täysin läpiruostuneen kovalevyn kiikuttanut näihin palautuksiin erikoistuneisiin firmoihin ja joka kerta on kaikki tarvittava data saatu sieltä ulos. Sulla tuskin kotona tai töissä on kuningasvesihöyryjä tai siitä vahvempia höyryjä :)

Tarkoitin, että vein kovalevyn palautuksiin erikoistuneeseen liikkeeseen. Juu, minulta ei höyryjä tule nyt muualta kuin korvista!

Se on verkkolevy, joka ei tossa hommassa mikään paras idea ole kun data on isoa. Sun pitää hommata RAID1 pakka.

Tonnin pintaan hyvät.

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    1,4 MB · Katsottu: 397
Niin, totta. Turhaan sitä verkon yli kamaa siirtää. My bad.
Mitkäs Mike sun pakassa tiedonsiirtonopeudet on? Gigasella verkolla, tai AC wifillä, nopeudet kuitenkin huitelee lähellä 100MB/s, ja perinteinen kovalevy saa olla kalliimpaa päätä että kovin tuon yli menee. Muistaakseni perinteiset kovalevyt jää siihen johonkin 150MB/s tuntumaan, siellä kalliissa malleissa.
Toki onhan se kohtis prosentuaalinen ero...

Pointtina kuitenkin että olisi kaksi kovalevyä missä peilattuna sisältö. Toinen hajoaa, niin mikään ei katoa. Uusi tilalle ja sitten ne taas peilaa sisällöt. Pitäisi hajota kumpikin jotta tiedot katoaa.

Thunderbolt, eli siirto ei probleema, lätyt ne sitten hidastaa, mutta ei ongelma mulla. USB3 ne kuitenkin alunperin siirretään koneelle ja jos tartten nopeutta, siirrän Proon teraselle ssd:lle ne. Final cut kuitenkin tekee kopion SSD:lle työstettävästä tiedostosta, joten raid-pakan nopeus merkitsee vasta kun sinne kirjoitetaan valmis tuotos.

Laita Alona vaikka pari ulkoista kovoa RAID-setupiin. En kattonut videota, toivottavasti, oikeellinen:

RAID-setup siis toisintaa saman datan eri levyille. Kun yksi kosahtaa, on toinen jäljellä, ja uuden voi kytkeä edellisen tilalle.

Back
Ylös Bottom