Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pahoittelut negatiivisesta kommentista, mutta en ymmärrä noita trailereita. Joka kerta lähinnä vituttaa vahingossa klikata auki ja huomata, että kyseessä on vain reilun minuutin pituinen mainos.
Kiitos!! On tulossa lisää. Greger Forsell (BJJ-valmentaja ja menestynyt kilpailija) tulossa, Anton Kuivasen kanssa on juteltu sekä Teemu Packalénin kanssa ja Makun kanssa pitäisi ottaa part II.Nää on huippuja!!! Onko millon tulossa lisää kamppailu-urheilijoita podcastiin? Myös kamppailulajien tai muutkin (kuin kehonrakennus/fitness/jne) eri lajien lajien fysiikkavalmentajat kiinnostaisi kovasti!
< Juuri näin. Askel kerrallaan! <3Olipas taas kiva haastettelu. Esko antoi vilipittömän miehen kuvan. Mukavan leppoisaa kuunneltavaa. Varmaan kuuntelen uudestaan. Iso kiitos!
Kiitos! Itse pyrin välttämään ennakkoluuloja mutta on myönnettävä, että joskus minulla oli pieni ennakkoluulo häntä kohtaan. Kun tapasin hänet, muuttui se heti. Tämä on just se, miksi haluan tehdä jaksoja jossa vieras saa olal täysin oma itsensä ja antaa katsojien nähdä se mitä he oikeasti ovat. Medialla kun on tapana tehdä julkkiksista jotain ihan muuta, jotta lehdet ja ohjelmat myisivät paremmin.
Ei ole minulle yllätys, jos joku päivä AlonaTV on suosittu konsepti Suomessa ja miksei ulkomailla, mutta kuten urheilussa tähdättäessä huipulle, niin muussakin elämässä on hyvä mennä askel kerrallaan eteenpäin.
Hyvää Ystävänpäivää kaikille täällä! <3
Wuhuuu! Packalénia olisin toivonut hah! Muita nimiä ei nyt täs vaihees tule mieleen. Hyvää ystävänpäivää sinullekin!Kiitos!! On tulossa lisää. Greger Forsell (BJJ-valmentaja ja menestynyt kilpailija) tulossa, Anton Kuivasen kanssa on juteltu sekä Teemu Packalénin kanssa ja Makun kanssa pitäisi ottaa part II.
Sitten muutaman miehen vahvamieskisoista haluaisin vieraaksi. Ja saa toivoa jos haluat jonkun tietyn kaverin.
Toi on kyllä harvinaisen totta että keskiverto ihmismassasta fysiikaltaan poikkeavaa ihmistä saa kuvailla vaikka millaisilla loukkauksilla ja se on hyväksyttävää (esim. Mentula), mutta auta armias jos joku painaa saman verran mutta rasvalla ja sanot samat asiat niin olet itse pinnallinen k***pää...Omasta mielestä ketään ei saisi arvostella ulkonäön puolesta (tosin varmasti jokainen siihen joskus alitajuisesti sortuu) kun ikinä ei tiedä mitä siinä on taustalla yms. Mutta hienoa että näitäkin asioita otetaan puheeksi!