Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä kirjoitus Alonalta. Olen samaa mieltä.
View: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=990676744353993&id=789734171114919
@Munakas Saisko joskus vaikkapa munakkaan haastatteluun? Olisi kiva nähdä joku ns. tavallinen tallaaja, kun yleensä on näitä maailmanmestareita/amatöörikehonrakennuksen/fitneksen huippuja? Mitä mieltä olet Alona?
Jos Munakas kieltäytyy tarjouksesta niin olisi mukavaa joku muu tavis nähdä haastattelussa; esimerkiksi videopostauskuningas Konaa tai vastaavasti elävä Uttifani Juhosuom.
Ilman muuta Munakas vieraaksi! Voisit hieman selostaa millaista on olla Pakkotoiston mode, avata treenifilosofiaasi, kertoa askeettisen kulinaristisesta ruokavaliostasi sekä selostaa hyötyjä ruokavaa'an ahkerasta käytöstä.
Kiviäkin kiinnostaa.
Ja kyllä mä tajusin, mitä oikeasti tarkoitit. Laita muuten jatkossa vaikka privalla viestiä, jos tulee tarve negata, niin pelastuis edes tämä ketju turhanpäiväiseltä paskapuheelta.
Itselläni oli ainakin vilppittömät tarkoitusperät, mutta jos ei tällaiseen mukaan niin olisi kiva nähdä taas jotain sun treenivideoita. Tällä hetkellä katon melkein enemmän jenkkien videoita kun siellä on näitä "ei-kisaavia aloittelijoita" paljon vlogaamassa
Komp. Aika harvoin kirjoittelen, ruoka-asioita lähinnä opiskelen täältä pakkikselta. Nyt on pakko raottaa "sanaista arkkuani". Munakas on joutunut mielestäni kohtuuttoman suuren nettikiusaamisen uhriksi, olemalla värikäs poikkeus, ns aito bodimunkki. Jokainen voi ja saa kokeilla josko itse osaisi tehdä asiat paremmin.Mua ainakin kiinnostaisi munakkaan haastattelu.