Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Thanks Mikko! Ajattelin kirjoitaa aiheesta kun joskus itsekkin saanut kommentteja jotka eivät liity mitenkään ohjelmaani, vaan ainoastaa ulkonäkööni tai tyyliini. Silloin käynyt mielessä, että mikä ihmisillä on kun on pakko vain sanoa jotain negatiivista... Itselläni on suht paksu nahka, että en ihan helpolla menetä yö unia, mutta heikoimilla sellaiset kommentit voivat tuntua hyvinkin ikäviltä.

@Munakas Saisko joskus vaikkapa munakkaan haastatteluun? Olisi kiva nähdä joku ns. tavallinen tallaaja, kun yleensä on näitä maailmanmestareita/amatöörikehonrakennuksen/fitneksen huippuja? Mitä mieltä olet Alona?

Heh, veikeä ajatus ja kiitos, jos oikeasti olet tuota mieltä.
Jos nyt hetkonen kuitenkin ajatellaan asioita ihan realistisesti, niin eiköhän se olisi kaikkien kannalta silkkaa ajanhaaskausta kutsua näin mitäänsanomaton, noh kuten itsekin sanoit, tavallinen tallukka, tällaiseen show'hun.
Valitettavasti mulla ei ole yhtikäs mitään annettavaa kenellekään täällä...

Ilman muuta Munakas vieraaksi! Voisit hieman selostaa millaista on olla Pakkotoiston mode, avata treenifilosofiaasi, kertoa askeettisen kulinaristisesta ruokavaliostasi sekä selostaa hyötyjä ruokavaa'an ahkerasta käytöstä.

Jos Munakas kieltäytyy tarjouksesta niin olisi mukavaa joku muu tavis nähdä haastattelussa; esimerkiksi videopostauskuningas Konaa tai vastaavasti elävä Uttifani Juhosuom.

Ilman muuta Munakas vieraaksi! Voisit hieman selostaa millaista on olla Pakkotoiston mode, avata treenifilosofiaasi, kertoa askeettisen kulinaristisesta ruokavaliostasi sekä selostaa hyötyjä ruokavaa'an ahkerasta käytöstä.

Kiviäkin kiinnostaa.
Ja kyllä mä tajusin, mitä oikeasti tarkoitit. Laita muuten jatkossa vaikka privalla viestiä, jos tulee tarve negata, niin pelastuis edes tämä ketju turhanpäiväiseltä paskapuheelta.

Kiviäkin kiinnostaa.
Ja kyllä mä tajusin, mitä oikeasti tarkoitit. Laita muuten jatkossa vaikka privalla viestiä, jos tulee tarve negata, niin pelastuis edes tämä ketju turhanpäiväiseltä paskapuheelta.

Itselläni oli ainakin vilppittömät tarkoitusperät, mutta jos ei tällaiseen mukaan niin olisi kiva nähdä taas jotain sun treenivideoita. Tällä hetkellä katon melkein enemmän jenkkien videoita kun siellä on näitä "ei-kisaavia aloittelijoita" paljon vlogaamassa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
AlonaTV:lle vieraaksi UFC -ottelun vain 24 sekunnissa voittanut Teemu Packalén!
Mitä sinä haluaisit kysyä Teemulta?

alonateemu.JPG

Itselläni oli ainakin vilppittömät tarkoitusperät, mutta jos ei tällaiseen mukaan niin olisi kiva nähdä taas jotain sun treenivideoita. Tällä hetkellä katon melkein enemmän jenkkien videoita kun siellä on näitä "ei-kisaavia aloittelijoita" paljon vlogaamassa

Sama täällä, tarkoitus ei ollut negata ja luulen että joitain muitakin kiinnostaisi näiden suomen bodyskeneen kuuluvien tavisten kuulumiset.

Mua ainakin kiinnostaisi munakkaan haastattelu.
Komp. Aika harvoin kirjoittelen, ruoka-asioita lähinnä opiskelen täältä pakkikselta. Nyt on pakko raottaa "sanaista arkkuani". Munakas on joutunut mielestäni kohtuuttoman suuren nettikiusaamisen uhriksi, olemalla värikäs poikkeus, ns aito bodimunkki. Jokainen voi ja saa kokeilla josko itse osaisi tehdä asiat paremmin.

-Juhis

Ehdottomasti munakas haastatteluun. Harvassa on yhtä tunnolliset bodymunkit. Ihan turhaa itseäs haukut, noi kaikki "olen nolla" jutut on vaan sun omassa päässäs eikä muut ole sitä mieltä :)

Nämä ovat videot ovat ehdotonta huippua.. Kiitos jo tehdyistä ja monesta tulevasta etukäteen :) . Nämä oldschool-jampat, jotka ovat kaiken somen tavoittamattomissa olisivat mielenkiintoisia vieraita. Fell, Vilponen ja Leino..muutama mainitakseni. Heidän tarinansa olisi hieno kuulla jo pelkästään tämän killeri boogie vierailun takia, joka oli tällaisena blast from the past-teemana mitä loistavin :) ..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom