Poseland videot

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hei Alona Alexander Fedorov voisi olla, myös mielenkiintoinen haastateltava, ja tulkkaus Suomeksikin varmasti onnistuu paremmin kuin hyvin o_O
Joo, hän olisi mielenkiintoinen. Katsotaan jos törmään häneen tänään. :) Ollaan suunnittelemassa road trippiä myös Venäjälle, niin jos tänään ei onnistu, niin koitetaan sille reissulle saada hänen luo visiitti. :)
 
Hyvä, kun Alonalta tulee vähän erilaista matskua! Nuo behind the scenes -otokset ja kilpailijoiden kommentit lavan takana on oikein kiinnostavia, kun sinne ei muuten ole asiaa. Olin itse kisoja seuraamassa ja kuvaa lavan tapahtumista suoraan edestäpäin on paljon tarjolla muillakin, joten niitä ei kaikkia edes jaksa katsoa.
 
Tommista ehdottomasti pidempää haastista! Tosi hyvä haastateltava, jo lyhkäsessä pätkässä sai paljon irti ja juttua löytyy eikä mitään paskapuhetta vaan todella rehellistä "shaibaa".
 
Tommista ehdottomasti pidempää haastista! Tosi hyvä haastateltava, jo lyhkäsessä pätkässä sai paljon irti ja juttua löytyy eikä mitään paskapuhetta vaan todella rehellistä "shaibaa".
Tommi kutsui minut treeniin hänen kanssaan, joten päästään vielä hänen kanssaan rupattelemaan. :)
 
Samaa mieltä et Tommista juttua ehdottomasti lisää. Varsinki niille hurjille huhuille kaivat totuuden esii mitä aina kuulee ;) No ton lavan takaa poistumisen se tossa valottiki jo. Mut nää muut eli nukkuminen, ruokamäärät, ja kaikki mitä näitä nyt on. Mikä suoliepisodiki sillä on ollu joka meinannu ns. katkasta uran (tai sano et mietti lopetust)? Oon siitäki kuullu jotaa huhuja mut ei tietoo ja sai ruualla sen kondiksee. Sil miehel on kyllä selkärankaa ihan sairaasti. Hieno vaa et tulee lisää juttua Tommista, niit pätkii aina ilo katella oli se reenii, ruokaa tai mihin vaa liittyvää. Asenne kohdillaan sillä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom