Poseland videot

Jep propsit kyl kans Alonan miehelle Artulle et lähti mukaan kuvaamaan. On se hieno mies tai sit vaan niin helvetin tossun alla ettei ollu paljo vaihtoehtoja ;D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Upeaa duunia Alonalta ja taustajoukoilta tää ACE raportointi. Kiitos ja syvä kumarrus. Peukut Youtubessa annettu myös.
 
Kiitokset Alonalle myös täältä. Mahtavia videoita on tullut ja vielä muutamia lienee tulossa. Kyllä paljosta oltaisiin jääty paitsi ilman sinun videoitasi !

Kisaajat jatkavat täysillä kohti NFE:tä. Mitenkäs Alona, tullaanko sinua näkemään tuolla ? Toivottavasti ;)
 
Kiitokset Alonalle myös täältä. Mahtavia videoita on tullut ja vielä muutamia lienee tulossa. Kyllä paljosta oltaisiin jääty paitsi ilman sinun videoitasi !

Kisaajat jatkavat täysillä kohti NFE:tä. Mitenkäs Alona, tullaanko sinua näkemään tuolla ? Toivottavasti ;)
Kiitos Mikko!

Kyllä, materiaalia on paljon ja sitä työstetään lisää kotona. Tästä päivästä on video juuri latautumassa mutta muut tulevat kun kotiudutaan.
Ilman muuta voisin NFE:ssä tehdä samanlaisen, jos järjestäjältä saadaan lupa.:)
 
Hienoa on ollut seurata tapahtumia Poselandin videoraporttien välityksellä.. Isot kiitokset & hatunnosto täältä myös! :worship:
 
Kyllä, materiaalia on paljon ja sitä työstetään lisää kotona. Tästä päivästä on video juuri latautumassa mutta muut tulevat kun kotiudutaan.
Ilman muuta voisin NFE:ssä tehdä samanlaisen, jos järjestäjältä saadaan lupa.:)[/QUOTE]

Luulisi sopivan järjestäjillekin, sehän vain lisää kilpailujen/kilpailijoiden näkyvyyttä. Elleivät sitten ajattele asiaa niin, että jotkut potentiaaliset kävijät (maksavat asiakkaat) jättävät tulematta kun kohokohdat näkee jo samana päivänä videoituna netissä.

Itse menen kyllä paikan päälle, onhan se ihan eri fiilis. Mutta jos joku ei pääse niin onhan se mukava, että silti voi olla ikään kuin hengessä mukana :) Ja toki voi vielä jälkeenpäin fiilistellä vaikka olisi katsomassa ollutkin. Samoin itse olen ollut ihan fiiliksissä näistä ACE-videoista. Aivan mahtavaa! Toivon mukaan jatkossakin nähdään vastaavia reissuja. Kiitoksia vain kovasti :)
 
Voisiko tuon viimeisimmän videon uppia vaikka Vimeoon, kun YouTube ei suostu sitä toistamaan ääniraidalla? Just olin Killen tuntoja katselemassa kun video meni yksityiseksi, ja tuubissa oli ilmoitus ääniraidan poistosta:kakka::kakka::kakka:. Iso kiitos videoista.
 
Voisiko tuon viimeisimmän videon uppia vaikka Vimeoon, kun YouTube ei suostu sitä toistamaan ääniraidalla? Just olin Killen tuntoja katselemassa kun video meni yksityiseksi, ja tuubissa oli ilmoitus ääniraidan poistosta:kakka::kakka::kakka:. Iso kiitos videoista.
Joo, koitetaan saada se kuulumaan. Leikkasin siitä Killen vaparin pois, koska se tökkäs sen takia ja se näkyy nyt Poselandin facebook sivulla. Nyt ladataan uudestaan ja katotaan jos nyt onnistuu.
 
Mika ei vissiin sitten päässytkään kättelemään Arskaa, vituttaa :mad: Mikan puolesta olisi sen sille suonut. Outoa viime vuonna Arska kätteli kaikki overall kisan eri sarjojen voittajat, ja nyt vain itse overall kisan voittajan.
 
Kiitokset täältäkin, ihan mahtavaa duunia. Toivotaan että ourama antaa luvan tehdä samanlaista matskua myös NFEstä ja mun puolestä vois laittaa poselandin logon sinne taustabanneriin muiden sekaan!
 
Kiitoksia Alonalle ja Alonan miehelle (vissiin kuvasi) kaikesta tuotosta! Oli huippu homma ja myös kiva oli seurata mitä siellä tapahtui :)
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom