Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiitos Mikko!Kiitokset Alonalle myös täältä. Mahtavia videoita on tullut ja vielä muutamia lienee tulossa. Kyllä paljosta oltaisiin jääty paitsi ilman sinun videoitasi !
Kisaajat jatkavat täysillä kohti NFE:tä. Mitenkäs Alona, tullaanko sinua näkemään tuolla ? Toivottavasti ;)
Joo, koitetaan saada se kuulumaan. Leikkasin siitä Killen vaparin pois, koska se tökkäs sen takia ja se näkyy nyt Poselandin facebook sivulla. Nyt ladataan uudestaan ja katotaan jos nyt onnistuu.Voisiko tuon viimeisimmän videon uppia vaikka Vimeoon, kun YouTube ei suostu sitä toistamaan ääniraidalla? Just olin Killen tuntoja katselemassa kun video meni yksityiseksi, ja tuubissa oli ilmoitus ääniraidan poistosta. Iso kiitos videoista.
Kävin ylöjärvellä, Soppeenharjun ylä-asteella.
Eikun joo! Olin mä seiskan alun siellä, mutta sitten muutettiin Ylöjärvelle. :D Eli sama likkaNo läheltä liippas sitte, kun muistelin Hämeenkyrössä nähneeni saman nimisen ja näkösen tytön..