Poseland videot

Tommi kutsui minut treeniin hänen kanssaan, joten päästään vielä hänen kanssaan rupattelemaan. :)

Oliko ajankohdasta vielä tarkemmin puhetta? Mites sen Skandaalin haastattelu studiolla (?), ootteko sopinu päivän..? Musta Barbaarin on myös tulossa, onko se päivä jo tiedossa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oliko ajankohdasta vielä tarkemmin puhetta? Mites sen Skandaalin haastattelu studiolla (?), ootteko sopinu päivän..? Musta Barbaarin on myös tulossa, onko se päivä jo tiedossa?
Laitoin Joonakselle viestiä. Vielä ei ole vastannut. Hän on vain tämän viikon täällä, joten voi olla että ei ehditä. Musta Barbaarin kans ei olla myöskään sovittu aikaa. Mut kyllä ne vielä tehdään. Ei kaikkea kerralla. ;)
 
Laitoin Joonakselle viestiä. Vielä ei ole vastannut. Hän on vain tämän viikon täällä, joten voi olla että ei ehditä. Musta Barbaarin kans ei olla myöskään sovittu aikaa. Mut kyllä ne vielä tehdään. Ei kaikkea kerralla. ;)

No kato nälkä kasvaa syödessä :D Mielenkiintoinen vieras vois olla myös Juhani Herranen :)
 
Mitenkäs ois kuulumiset Alonan omista treeneistä miten on mennyt jne.? :) Tsemppiä myös treeneihin! :)
Kiitos ihan jees! Olen vähän laiska treenaaja jos yksin treenaan mutta olen nyt löytänyt Helsingistä treenikaverin, joten toivottavasti treenit lähtevät parempaan nousuun. :)

Myönnän olevani "workaholic" ja se on välillä "ongelma" kun pitäisi myös treenata. :)
 
Oli kyllä mahtavaa päästä seuraamaan Mikeä työssään. Kiitos Alona ! :)

Eiköhän tuokin päivä vielä koita, kun Alona pääsee kuvattavaksi tuonne :)
Eipä kestä. Mukava oli siellä päästä käymään. :) Ja no hätä, kyllä me Miken kans välillä keksitään jotain yhteistä. :)
 
No hitto. Yhteistä tekemistä? Aikuisviihdettä? Mikekö meinaa vaihtaa WLOGit -> SLOGhin ;)
Hah, ei sentään. :D Mielellään kuvaan lisää jaksoja Miken työstä, se kuitenkin ainakin itseäni kovasti kiinnostaa. Jokainen joka on itse työllistänyt itsensä ja tekee omilla käsillä työtä, jonka on vielä itse oppinnut, niin sitä on mukava sivusta seurata. Se motivoi kummasti. Ja tietysti toivon, että te pidätte materiaalista myös. :)
 
"Katsojien toiveesta AlonaTV:n haastateltavana itse Alona Kuusisto. Haastattelija pysyköön vielä salaisuutena. ;)" - Alona. Veikkaanpa, että haastattelijana on itse pakkiksen Mike :)

Kannattaa heittää kysymyksiä, mukana on nimittäin pienimuotoinen arvonta ;)
https://www.facebook.com/Poseland/p...41837.789734171114919/919399221481746/?type=3

12107265_919399221481746_266456363795420111_n.jpg
 
Toi on hyvä veto! Sitä odotellessa.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom