Poseland videot

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Otin muuten Keviniltä yhden nimikirjoituksella varustetuun julisteen Poselandin katsojille. :) Arvonta on sitten kun tuo haastattelu julkaistaan. ;)
Vitsi mitä staroja haastattelet siellä. Tainnu mennä reissu siinäkin mielessä aika putkeen?

Vitsi mitä staroja haastattelet siellä. Tainnu mennä reissu siinäkin mielessä aika putkeen?
No kyllä, täytyy sanoa että olen ollut hyvin onnekas. Rohkea ja onnekas. Olen rohkeasti kävellyt kohti ja kysynyt, ja niinkuin sanoin, tähän mennessä olen ollut onnekas kun ovat suostuneet.

Nyyssölän pitää huomenna Arskaa overallissa kätellessä, sanoa sille Give Alona From PoseLand Interview !!! ;).
Rich Pianaltakin varmaan irtoaisi haastattelu, eikös se luvannut viettää vähintään 20min joka fanin kanssa o_O

Mahtavaa tuotantoa Alonalta =) Tuolla innolla ja englannin kielen taidolla voi päästä vielä pitkälle ja saada ihan kunnon korvaustakin työstä!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvää settiä kyllä. Järetön meteli noissa tapahtumissa niin jonkunlainen mikki (siis irrallinen, lähellä henkilöiden päätä) olisi poikaa noissa haastatteluissa.

Edit: jonkunlainen olikin Nyyssiksen haastiksessa.

Kiitos Alona!

Näitä Alonan ACE videoita on odotellut nyt viikonlopun aikana kuin muksuna joulua :D Oikeasti loistavaa työtä, että ollaan saatu porukkaa ihan vain dokumentoimaankin kisoja, expoa ja kisaajien fiiliksiä. Vaikka kisaajilta itseltäänkin puskee jotain videota matkasta, tuo on heille sitä toissijaista toimintaa ja tietenkin jaksamisesta ja ehtimisestä kiinni. Siispä iso kiitos Alonalle hienosta duunista, jota olet tehnyt.

Kiitos teille kaikille, jotka olette täällä Pakkotoiston sivuilla kiittäneet! Arvostan sitä suuresti ja se lämmittää mieltä, kun tekee töitä hikihatussa ja vähän väsyykin, niin sitten kun lukee teidän viestejä, se oikeasti auttaa jaksamaan. <3
No pakko kiittää, nää ACE videot on ollut ihan mahtavia!

Kevinin katsoi Alonaa sellainen ilme kasvoillaan että odotin sen sanovan, hei äänijäbä, HEI ÄÄNIJÄBÄ, käys hakee mulle sellainen ....... Lasista, LASISTA ;)

Jos Alona/Team PoseLand kuvaa Arskan Q&A Seminaarin kokonaisuudessaan, ja uploadaa sen YouTubeen saattaa sille videolle tulla helvetin paljon katsojia o_O

En osaa pukea tätä kiitollisuudentunnetta sanoiksi. Aivan käsittämättömän kallisarvoista ja ainutlaatuista materiaalia Alona tuottaa tällä hetkellä meille. Olen todellakin (ja moni muu) erittäin kiitollinen sinulle, Alona. Ihailtavaa omistautumista tätä lajia kohtaan, että sinä ja miehesi lähdette Espanjaan asti kuvaamaan ACEa vain meidän fanien takia. Ei tälläistä tarjoa kukaan muu tällä hetkellä. Todella ISO ja nöyrä kiitos siis sinulle ja miehellesi, Alona.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom