Poseeraus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja makew
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Miten poseeraus vaikuttaa lihasmassan kehittymiseen? kun mun mielestä on niin kiva jännittää noita narutumppuja ja selkää peilin edessä ja sitä tulee tehty harvasen päivä...

Originally posted by makew
Miten poseeraus vaikuttaa lihasmassan kehittymiseen? kun mun mielestä on niin kiva jännittää noita narutumppuja ja selkää peilin edessä ja sitä tulee tehty harvasen päivä...
LOL! No näkeehän sen noista pro-ukoistakin kui isoja ne on. Arvaa posettaaks ne PALJON!?

ps. :kippis1:

Kyllähän Bob "I am Bob and you are not" Kennedy mainosti läpykässään joskus, että jo pelkällä ahkeralla posettamisella saisi senttejä (vai olikohan tuumia?) käsiin ja rinnanympärykseen ja ties minne.
Oli kuulemma oikein mittailtukin ja tulokset puhuivat puolestaan. En tosin muista, että paljonko piti posettaa kerralla, kuinka usein ja olivatko testihenkilöt muuten treenaavia vai tehtiinkö se treenaamattomilla yksilöillä...

No jos laveasti ajattelee, niin kyllähän ainakin poseerausharjoittelulla löytää lihaksensa ja saa niihin hyvän tuntuman ja kontrollin. Ehkä voisi ajatella, että sitä kautta pystyy paremmin kontrolloimaan myös itse treenissä sitä lihasten työtä, löytää ne oikeat lihakset tekemään liikkeet jne. ???:confused:

Jep. Kyllä kehomiehen kannattaa posettaa.
Ainakin kontrolli paranee.

Edit: kyllä mä salilla venyttelen ja jännittelen lihaksia mutta en pahemmin posettele peilin edessä - ne jutut hoidan suureksi osaksi kotosalla.

Kyllähän sitä nyt löylyssä pitää posettaa JOKA päivä lukemattomia kertoja :).. Varmaan 8-vuotiaasta poussannu ja pikkuveljelle opetin levee selkä-, most muscular, vatsa- ja tuplahauis edestä poussaukset niin että se osasi ne HYVIN jo kun se oli 4 vuotias :). Perkele vaan kun sitten ala-asteella sen pumppaukset hiljeni ja nyt vaikka kohta menee lukioon ei oo alottanu kunnon treenejä.. Ei näin.. No kyllähän sitä ehtii jos haluaa..

Treeneissä posetusta en oo kokeillu kun käsitreeneissä; sarjojen välissä ja uskomaton löyly tulee käsiin ei tartte montaa sarjaa ja paljon parempi pumppi tulee.. Mutta ei tota montaa viikkoo oo jaksanu viimeks jotain reilu 1.5v sitten..

Ja todellakin kontrolli paranee mielettömästi kun osaa jännittää suurimman osan lihaksistaan "aktiivisesti" ilman välineitä tai vastusta; treeneissä osaa keskittää liikkeissä lihaksiin paremmin löylyä, liikeradat paranee.

Re: .

Originally posted by Kipi I
Niin ei tartte lähtiä salille kun voi kotona peilin edes vaan pullistella :lol2:

No en mä ihan tota meinannu :lol2:
Mutta selkä treeni on parantunut kun opin ton levee selkä takaa posetuksen. Tää thread oli vaan heitto... ja se poseeraus on vaan pirun kivaa :D
en mä salilla poseta vaan himassa.

edit: Mun mielestä on fiksua tietää suurinpiirtein mitä lihaksia treenaa, tarkoituksena oli kyllä lähinnä kysellä miten vaikuttaa palautumiseen, esim. ojentaja treenin jälkeen tekee ojentaja posetuksia? vähän huono oli kysymys taas... saa nauraa :lol2:

Re: Re: .

Originally posted by makew

Mutta selkä treeni on parantunut kun opin ton levee selkä takaa posetuksen.
Miten se tehdaan ? Milta poseerattuna näyttää?

Re: Re: Re: .

Originally posted by jermy
Milta poseerattuna näyttää?

isoselusta.jpg

Tuolta jos näyttää niin on aika hyvä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Originally posted by Mike
Se tahtoo olla niin että kun sitä lihaa tulee niin poseeratessa sen tuntee paremmin, ei se sen posetuksen takia ole kasvanut minnekään.

Hei oisko netissä jossain posetusohjeita (LOLLOTILOO)? Vaikka saattaa olla sanallisesti vähän vaikea kertoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom