Porvoolaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olen ihan samaa mielta kun lohilinja... että aika sama minkänäkösiä tai minkälaisia ihmisiä siellä käy .. itse en ainakaan sarjojen välissä jää ketään tuijottelemaan vaan lepään ja keskityn seuraavaan sarjaan.

ja k-klubille on matkaa 150 metriä.. sekin tietty voi vaikuttaa asiaan... ja... niin.

mutta jokatapauksessa tsemiä kaikille porvoolaisille pakkis reenaajille :thumbs:

strerpuska

K-Klubin omistajat 2naamasia kusipäitä?
Ite oon tullu kyllä juttuun, Voistiko vähän selventää? vaikka oon kyllä itekin kuullut joskus jotain puhuttavan.

katos löyty joku kuka on mun kanssa samaa mieltä... en ymmärrä mistä toi on repästy et ne ois 2-naamasii kusipäitä

Re: strerpuska

Originally posted by unreal
Ite oon tullu kyllä juttuun, Voistiko vähän selventää? vaikka oon kyllä itekin kuullut joskus jotain puhuttavan.

Niin Killergueen väitti itse haluaisin tietää kanss miksi?
Itse niitten kanssa:kippis1: :haart: :blow:

Re: strerpuska

Originally posted by unreal

Heh, ite huomannut ihan saman. Kasvotusten ollaan niin hyviä kavereita ja kun selän kääntää niin paskanjauhanta alkaa.

Aikamoisia sankareita, ainakin toinen niistä. Välillä ei voi kyllä kuin ihmetellä sitä touhua...

Kokonhallilla nykyään 2 penkkipaikkaa. Vanhan mallinen punttis, ei hienoja laitteita mutta paljon vapaita painoja ja painonnosto matto tms. On siellä näkyny joku pakkotoiston hupparissakin riehuvan. :rock:

Ai niin, sinne tehtiin se uudistuskin. Pitäis käydä jossain vaiheessa. Ei ole nyt tullu lähiaikoina käytyä, broidi ku lähti armeijaan nii venaillaan että tulee sieltä niin voisi ruveta taas "kokkelilla" käymään :D

Sipoossa asun, mutta kyllä sitä usein tulee käytyä Porvoossa. Enimmäkseen kyllä tulee ajeltua pillurallia torin ympäri ja käytyä Onnelassa, mutta kyllä sitä on tullut käytyä myös muutaman kerran tuolla kokonhallin salilla vaihtelun vuoksi. Ihan hyvä perussali ilman mitään turhia vempeleitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom