Porvoolaiset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Löytyy kaksi kaupallista salia joista toinen naisten sali.
Lisäksi ompi Urheiluhallin sali ja Kokonhalln sali, nämä siis kaupungin ylläpitämiä??? Vuosimaksu 100€ noihin urheiluhallin ja Kokonhallin saleihin ja molemmissa saa käydä samalla kortilla.

Vuosia sitten asuin Porvoossa. Kokonhallin sali on kova. Siellä tutustuu erikoisiin persoonoihin. Noin 40 v äijä treenaa mega dutyllä äristen tai 60-70 v pappa, joka siemailee kahvia omasta termarista salilla ja lukee lehteä ja välillä jopa nostaa vähän punttia. Laitteet ok ja rautaa riittävästi. Kaupallinen miesten sali on ihan kehno. Laitteista loppuu heti painot kesken ja ahdas on myös.

Ikävä kyllä komen vaarin porukasta yksi on ilmeisesti kuollut joten muitakaan ei ole enää Kokonhallilla näkynyt. Kaikki jotka sielä ovat vähääkään pidempään käyneet tietävät kyseiset heput omintakeisine treeneineen.
Kokonhalli on tosiaan hyvä mesta treenailla ja porukka mukavaa!

Minulla on mökki siellä, voisin hyvinkin mennä sinne hallille... Laskettelumäkikin on siinä kai melko lähellä (?)

Joo kokonniemen pulkkamäki siinä ihan kävelymatkan päässä keskustasta.Ite olin 6kk.duunissa tolla kyseisellä k-klubilla,täytyy sanoa etten o vahingossakaan nähny yhtä 2naamasen kusipäisiä salin omistajia!!Joo painot aika säälittäviä..u-talolle liikutteleen vaan niitä raskaampia rautoja,tosin k-painovalikoima siellä tod.huono.Onnex asun nykyään hki!

Originally posted by Killerqueen
Joo.Ite olin 6kk.duunissa tolla kyseisellä k-klubilla,täytyy sanoa etten o vahingossakaan nähny yhtä 2naamasen kusipäisiä

Tell me more? Ainakin vahvoja ne on kuin saatanat.

jaahas... ois voinu jättää tän threadin postaamatta :)

noh tulipahan selväksi mitä muut ajattelee porvoosta :D

Originally posted by Killerqueen
Joo kokonniemen pulkkamäki siinä ihan kävelymatkan päässä keskustasta.Ite olin 6kk.duunissa tolla kyseisellä k-klubilla,täytyy sanoa etten o vahingossakaan nähny yhtä 2naamasen kusipäisiä salin omistajia!!Joo painot aika säälittäviä..u-talolle liikutteleen vaan niitä raskaampia rautoja,tosin k-painovalikoima siellä tod.huono.Onnex asun nykyään hki!

hoh... iteppa sen sanoit onneksi :jahas:

"etten o vahingossakaan nähny yhtä 2naamasen kusipäisiä salin omistajia!!"

K-Klubin uudet omistajat ovat onnistuneet helvetin hyvin yhdessä asiassa. Siirtämään vanhat asiakkaat kokonhallille :worship:

No täytyy munkin ny vähän haukkua k-klubia vaikka siellä käynkin.
On mennyt mun mielestä treenaminen siellä vähän siihen suuntaan että kaikilla on jotkut veen puuhelmet kaulassa ja merkki salikuteet. jengi istuskelee siellä jotkut juppi kuteet niskassa ja lukee lehtiä.
K-klubi=rinta hauis sali.

Aikanaan kävin k-klubilla hetken aikaa, mutta hyvin nopeasti tuli salia vaihdettua. Meininki on aika syvältä, lehden lukua ja kahvittelua se treeni näyttää usealla pääasiassa olevan. No kukin treenaa tavallaan!
Nykyään siis käyn Kokonhallilla ja täytyis käydä urheiluhallin punttis testaamassa myös kun se ois hitusen lähempänä...
Tällaisia ajatuksia aamutuimaan :david:

Yksi kysymys: eikö siellä mannerheimintiellä ole ollut sali... Ei hirveen kaukana sillasta?

Öööhhh... Nyt ei tule mieleen kuin Kaivokadulla sijaitseva sali, jokunen vuosi sitten taisi olla hetken aikaa toiminnassa Finnbody-nimellä, mutta nykyään on ainoastaan firman henkilökuntakäytössä.

Joo porvoossa asustellaan ja treenataan k-klubilla. Oikeasti minua ei vähemmän voisi kiinnostaa mitä muut siellä tekevät ja minkälaisissa asusteissa, painojen vähyys tosin on pistänyt silmään, mutta ainakin toistaiseksi olen löytänyt sieltä tarpeeksi rautaa omiin liikkeisiini. Vähän ahdasta tuntuu välillä olevan jos ruuhka-aikaan käy säätämässä, mutta työstä johtuen salilla käynti rajoittuu yleensä sinne aamuun niin saa itse rauhassa säätää.

Kokonhallilla kävin aikani, tilaa on kyllä yllinkyllin, mutta vain yksi penkki (en tiedä onko tämä muuttunut) ja muutenkin vähän ihmeporukkaa siellä käy säätämässä. Urkkahallilla on entisen suistonhallin tavarat jotka ei nyt ehkä uusinta uutta ole mutta hoitaa hommansa.

K-klubilla kuitenkin niin kauan kunnes harmaisiin pitää lähteä. Sen jälkeen saattaa paikkakuntakin olla toinen. Niin ja sauna roksor :)

Ihmeporukkaa käy joka salilla säätämässä. K-klubillakin joskus törmäsi ihan ihme heppuihin eikä tiennyt itkeäkö vai nauraa.
Mukavaa että jonkun sortin "säätäjiä" aina ilmestyy paikalle kunhan se ei älyttömyyksiin mene.
K-klubin ahtaus on kyllä inhottavaa ja tyypit varaa mestoja itselleen eikä voineet sarjatauon ajaksi siirtyä muualle.
Ja naisihminen kun olen niin selvää aliarviointia joidenkin treenaajien taholta sai kokea tyyliin "ei sille tarvi tätä paikkaa luovuttaa kun ei kuitenkaa osaa reenata".

Kokonhallilla on edelleen vain yksi penkkipunnerruspaikka, mutta eipä se ole näyttänyt kenellekään ongelma olevan.
Henkilökohtaisesti tykkään kun kaikki ei ole uusinta uutta, eihän niihin uusiin laitteisiin edes osaa mennä oikein päin ja muutenkaan en laitteita kamalasti suosi.
Vaikka Kokonhallilla ei uusimmat vehkeet ole niin meikäläiselle kelpaa enemmän kuin hyvin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom