porukan palautusjuoma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Peptidi
  • Aloitettu Aloitettu
Onko liikaa protskua kerralla 66,6 kiloselle 6krt viikossa liikkuvalle tyypille, joka ottaa treenin jälkeen palautusjuomana ensin 30g proteiinia ja puolen tunnin päästä 22,5kg proteiinia? Aminohapoista myös 1 tlk glutamiinia on mukana, kuten ne hiilarit tietty.. Olen kuullut että 30-50g proteiinia kerralla olisi maksimi, onko mitään perää?

Mites teillä nuo protsku&hiilarisuhde/1-3vaihesysteemit palautusjuomissa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lol 66,6.

jos tarkoitit 22,5g niin ei tosiaan ole liikaa. Tuosta proteiinin kertamäärästä on tainnu olla ennenkin juttua ja päätelmä oli että mistä hitosta joku voi sanoa jonkun maksimimäärän mikä kerralla uppoaa. Ei sitä varmaan silti paljoa yli 50 grammaa kannata koko aikaa kerralla vetää, ja ainakin jotain kai voi päätellä imeytymisestä jos alkaa peräpää soimaan. Muistaakseni jossain on vilahtanut että treenin jälkeen vois kannattaa vetää isompiakin määriä, silloin se kuulemma kelpaa aika hyvin kropalle, tiedä sitten..

Mulla on protsku-hiilari suhde palautusjuomassa yleensä 1:2.. tosin nyt ("dietillä") olen ottanut 1:1.. yhdessä osassa vedän palautusjuoman ~40g proteiinia!

Itse otan treenin jälkeen 30g protskua ja 20g hiilaria heti treenin jälkeen, ja kotona noin 20-30min päästä 15-20g protskua ja 50-60g hiilaria. Ihan vain sen takia ettei tule paha olo kun vetää kerralla sellaisen puolen litran tuhdin tuopillisen tavaraa :(

Menee vähän off-topic, mutta lasketteko esim. viljatuotteista saatavat protskut mukaan päivittäiseen proteiininsaantiin??

Rupesin tuossa vaan laskeskelemaan eilisen treenin jälkeistä ateriaa, (200g makaroni, 200g paistijauheliha) ja laskujeni mukaan söin n. 75-80g protskua kerralla, mikäli siis makaronista saatava lasketaan mukaan.

Mites on? Vai lasketteko vain eläinkunnasta saatavat?

Originally posted by AutoScum

Mites on? Vai lasketteko vain eläinkunnasta saatavat?

Miksei niitä laskettaisi? Eivät ne ole yhtä laadukkaita kuin lihasta saatava mutta on se silti proteiinia.

Tuo proteiinin kertamäärä on aika hankala juttu varsinkin "oikeaa" ruokaa syödessä. Kyllähän drinkkien protskumäärät pystyy pitämään imeytymisrajojen sisässä, mutta kun raavas mies pistelee kunnon liha-aterian, niin saattaapa tuossa olla vaikka 100 g protskua. Meneekö siitä sitten puolet hukkaan?

Itse käytän Pepti G 9000:sta n 2dl,siitä tulee 28gr Glutamiinia +11,2gr BCAA aminohappoja+Kreatiinia laitan itse kymmenisen grammaa.

Mä ottan tällä hetkellä näin:

fast whey+ 40g
fast whey3 30g
fast malto 50g
fast krea 10g
fast gluta 5g

massakaudella nostan malton määräm 100 grammmaan. Toi whey 3 on sitä suklaan makuista ja on hyvää :) Ton sitte kiskasen n. 5-10 minuutissa.

Jos vedät jonkun ison pihvin/muun liha safkan ja saat siitä vaikka 100g protskuu, niin kuitenkin sen pelkkä sulaminen kestää jo varmaan puol päivää että tuskin ne hukkaan menee. Jossain juomassa joka imeytyy silmänräpäyksessä niin voi ol toinen juttu. Ite oon ottanu reenin jälk:

1dl Spirit(n. 25g prot.)
25g hera85
25g malto
30g dextrose
3g kreatiini

vaihtoehto1:
1 dl fast whey3
2 dl fast reco2
tl glutamiinia
5-10g kreatiinia
0,5 dl dekstroosia

vaihtoehto2:
UF recovery drink
30 min päästä fast massa 2 dl

omani:

Muscle Zyme: 2 kuppia=52g proteiinia
Hiiltä: 50g
Glutamiinia: 2 teeluskkallista
Kreatiinia: 2 teelusikallista.

Plaa plaa plaa!

No haloo. Paljonkos on pojat 2x26g ööö... oliskohan 52g. No niinpäs onkin.

1kauha=26g.
1 kauha=0,6dl 100g jauhetta sis. 69,3g prot.

Ps. kirjoitin tämän PURKKI kädessä.

Originally posted by Peptidi
Onko liikaa protskua kerralla 66,6 kiloselle

jumankekka ville valo ruvennu käymään salilla!loistavaa

Originally posted by t301
Miksei niitä laskettaisi? Eivät ne ole yhtä laadukkaita kuin lihasta saatava mutta on se silti proteiinia.
Mitäs tähänkin nyt sitten sanoisi. :worship: P***u se on mummollakin. :curs:

Saa noita viljatuotteiden proteiineja sen verran enemmän popsia lihaan ja proteiinijauhoihin verrattuna, että päivittäin niistä saatava osuus on suurimmalla osalla meistä häviävän pieni. Jos sitten haluaa uskotella, että isolla leipäannoksella on täyttänyt päivittäisen proteiinitarpeensa, niin hyvä niin.

Originally posted by Wanger
No haloo. Paljonkos on pojat 2x26g ööö... oliskohan 52g. No niinpäs onkin.

1kauha=26g.
1 kauha=0,6dl 100g jauhetta sis. 69,3g prot.

Ps. kirjoitin tämän PURKKI kädessä.

Kauankos olet ottanut palautusjuomassa 26g proteiinia ja luullut ottavasi 52g ??

:worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom