Portaaliko Pakkikselle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Olisiko tarvetta jonkinmoiselle etusivulle, missä olisi uutiset paremmin esillä? Olen tossa etsinyt ratkaisua, mutta ei vain natsaa. Mennäänkö nykyisellä systeemillä vai tehdäänkö simppeli etusivu, mistä sitten on linkit forumille jne? Esim haastatteluilla ja muille, tekisin mielelläni paremman systeemin. Keskusteluun voisi sitten aina linkittää etusivulta. Katsoisiko sitä kukaan?

Tuskin ainakaan itse tulisi ikinä tsekattua. Ihan näppärästi tosta yläboksista kaiken tarpeellisen aina näkee ja "Uudet viestit" nappulan alta on ainakin tähän asti haastattelut löytynyt ihan selkeästi.

Mike sanoi:
Olisiko tarvetta jonkinmoiselle etusivulle, missä olisi uutiset paremmin esillä? Olen tossa etsinyt ratkaisua, mutta ei vain natsaa. Mennäänkö nykyisellä systeemillä vai tehdäänkö simppeli etusivu, mistä sitten on linkit forumille jne? Esim haastatteluilla ja muille, tekisin mielelläni paremman systeemin. Keskusteluun voisi sitten aina linkittää etusivulta. Katsoisiko sitä kukaan?

Mun mielestä nykyinen systeemi toimii (vielä) hyvin, mutta jos ja kun eri aihealueet ja extrapalvelut, kuten haastattelut ja artikkelit lisääntyvät niin jonkinlainen etusivu voisi olla järkevä ratkaisu.

Yhdyn edellisiin eli nykyinen systeemi on ihan tarpeeksi hyvä.

Kyllähän se vähän niin on, että tulisi sitten bookmarkattua suoraan keskusteluihin jos olisi erillinen etusivu. Täytyy myöntää, että nykyiset uutiset jäävät usein lukematta ellei satu huomaamaan uusien viestien joukosta. Ainakin itse joudun kelaamaan aina ruudun verran alaspäin, jotta näkisin ylipäänsä keskusteluita ja tähän on jo niin tottunut, että uutiset tulee sivuutettua siinä samalla.

Pirskatti kun vois tohon nykyisen boxin tilalle laittaa jonkun muun paremman jutun niin, ettei forumi putoais alaspäin paljoa. Nyttenhän se nousi kun yöllä muutin tuota sydeemiä.

Mahdollisuushan olisi vetästä vasemmalle 200 pixelin levyinen moduli, missä olis bannerit rivissä päällekäin ja samoin tarvittavat linkit kuten esim tuo navigaatiopalkki. Samalla voisi levittää forumin 100% levyiseksi. Olen nähnyt semmoisia viritelmiä, eikä ne tuhoa luettavuutta.

Nykyinen on hyvä, mutta miksei löytyisi parempaa?

Kannatan kunnon portaalia, jossa kaiken informaation voisi esittää helpommin ja selkeemmin.

Murossa on vissii niin tehty ja mä en henk. koht. tykkää siitä lainkaan. Tää pakkiksen järjestely on aina toiminut helvetin hyvin niin ettei noi oo tiellä lainkaan vaikka ne pärähtääkin heti ekana silmille. Kaikki ei tietty noita uutisia sun muita lue vaikka ne tunkisi korvasta sisään.. Mä nyt oon ne lukenut jos jotain uutta on, ja uusia bannereitakin yleensä klikkaillut ihan vaan sen takia että joskus tuntuu että on liikaa vapaa-aikaa :)

Oon myös tyytyväinen nykyiseen. "Uudet viestit" -namiskuukkelia tulee lähinnä klikkailtua ja nuo uutiset luettua ja söörtsillä tongittua vanhempaa matskua.
Toisaalta ois ehkä ihan pätevä jonkinlainen etusivu, jossa olis paremmin esillä uutiset ja haastattelut mut sitten pitäis olla myös nappula, jolla pääsisi tähän "normaaliin" moodiin.

No pidetään sydeemi tämmöisenään. Toivoisin kuitenkin ettei mun tarvitse lähteä pakkosyöttämään emailitse tärkeitä uutisia. Nyt en puhu tuoteuutisista kaupan puolella, vaan esim softaan liittyvistä jutuista. Tuota uutisboxia pitäisi seurata ja varsinkin ilmoitukset palaute osiota.

Mike sanoi:
Mahdollisuushan olisi vetästä vasemmalle 200 pixelin levyinen moduli, missä olis bannerit rivissä päällekäin ja samoin tarvittavat linkit kuten esim tuo navigaatiopalkki. Samalla voisi levittää forumin 100% levyiseksi. Olen nähnyt semmoisia viritelmiä, eikä ne tuhoa luettavuutta.

Muistanko ihan väärin, että joskus kauan sitten kokeilt tuollaista versiota? Siitä vaan tuli silloin niin hirveä määrä valitusta, ettei se tainnut kauaa täällä olla.

Omasta mielestäni se olisi hyvä ratkaisu, sillä ymmärrän hyvin, että haluaisit mainosten ja uutisten näkyvän paremmin joka sivulla. Ehkä sitä voisi kokeilla jos varoittaisi porukoita ensin ja perustelisi hyvin miksi tällainen muutos tarvitaan.

EDIT:

Tuota uutisboxia pitäisi seurata ja varsinkin ilmoitukset palaute osiota.

Auttaisiko jos nostaisi tuon Pakkotoisto infon tuolta ylimmäiseksi ennen Treeniä ja ravintoa? Tuntuu ettei sitä tosiaan kovin moni seuraa.

Joo, tein semmoista pari päivää ja se haukuttiin ihan paskaksi. Silloin meni usko muutoksiin, enkä pahemmin ole mitään tehnyt. Selatkaa vbulletin forumeita ja jos näätte mielenkiintoisen toimivan viritelmän, niin laittakaa tänne.

Vbadvanced ja mambo on jo testattu, olivat liian monimutkaisia simppeliin tiedotukseen.

Mike sanoi:
No pidetään sydeemi tämmöisenään. Toivoisin kuitenkin ettei mun tarvitse lähteä pakkosyöttämään emailitse tärkeitä uutisia. Nyt en puhu tuoteuutisista kaupan puolella, vaan esim softaan liittyvistä jutuista. Tuota uutisboxia pitäisi seurata ja varsinkin ilmoitukset palaute osiota.

Tulipa mieleen tällainen, että voisiko jonkun tärkeän uutisen laittaa niin, että se lävähtää ruutuun aina yhden kerran ilmestymisensä jälkeen kun saavut palstalle. Eli kun kuittaat jollakin tapaa luetuksi, niin se ei enää häiritsevänä pompi silmille. En tiedä onko tällainen mahdollinen tai olisiko se liian hyökkäävä tai ärsyttävä, mutta ainakin menisi perille jokaiselle.

ExtremeFitness-foorumilla on ihan hyviä ideoita. Tuon kun avaa näkyy ainakin minulla vain login, vähän kuvia sekä ilmoitukset ja uutiset.

Mainokset on sijoiteltu ovelasti pääosioden väliin (kelaa reilusti alaspäin) eli tänne sovellettuna ne olisivat esimerkiksi pääfoorumin ja offtopicin välissä.

Lisäksi kun avaa jonkin ketjun on mainoksia ensimmäisen postauksen jälkeen ja loput viestit vasta sitten.

Esim. http://www.extremefitness.com/forum/showthread.php?t=39207

Tuolla tavalla ainakin välttyisi tuolta sivumodulin teolta ja ehkä ilmoitukset ja uutiset tulisivat paremmin esille kun ne eivät huku mainoksiin.

tuli tässä vaan mieleen että olisko popup sitten huono ratkasu,sellanen missä ois sitten ne tärkeimmät uutiset?

tosin ongelmanahan tuossa voi olla se että monella selain saattaa estää popupit...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom