Porin Jazzit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Olin tänäänkin pakkiskollege päällä baarissa.Mulle voi soittaa tai mailata jne. ihan koska vaan.Eikä niitä jettejä kovin montaa porin joessa ole.Mun on sellanen sinivalkoinen 1200cc.Voin pitää pakkiskollegea päällä,ni tuu nyppään hiasta vaan.Ja kaikilla on pelastusliivit,eli Missio yksikään ei huku!Oon itekin monet kerrat kaatunut,ilman liivejä olis kyl henki pois.Jos vauhtia on 140km/h ja tiput,ni siin hetken kuuppa aika sekaisin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ville1Suuri sanoi:
Olin tänäänkin pakkiskollege päällä baarissa.Mulle voi soittaa tai mailata jne. ihan koska vaan.Eikä niitä jettejä kovin montaa porin joessa ole.Mun on sellanen sinivalkoinen 1200cc.Voin pitää pakkiskollegea päällä,ni tuu nyppään hiasta vaan.Ja kaikilla on pelastusliivit,eli Missio yksikään ei huku!Oon itekin monet kerrat kaatunut,ilman liivejä olis kyl henki pois.Jos vauhtia on 140km/h ja tiput,ni siin hetken kuuppa aika sekaisin.
onko toi miten laillista touhua vedellä perässä?? etelärannassa vai missä päästelet menemään?

Saattaapi tuo päivämäärä vähän muuttua, kun parille kaverille ei tuo toinen viikonloppu oikein sovi. Kattoo ny.

Ville1Suuri sanoi:

Onko ville ollut jo kovasti testaamassa jettiä kokemäenjoessa? Oisko ollut viime vkloppuna kun katselin jonkun kaverin/kaverien päristelyä joella. Suht vauhdikasta menoa näytti olevan. Koko ajan katselin vain, että toivottavasti ei jysähdä jetti taavi-sillan reunaan :)

Mitäs muuta, no niin siis ne jatsithan nyt alkaa tänään sitten periaatteessa jazz-kadun aukeamisen myötä. Kai sitä joku konsertti tulee käytyä katsomassa kun kerran hyvityksenä saa ilmaiset liput siitä että asuu riittävän lähellä jazzkatua. Muutenhan nuo konsertit kyllä ovat huimissa hinnoissa, ettei kovin montaa konserttia viitsi maksaa.

MarsVolta sanoi:
Ainakin Lauryn Hill ja Giant Robot pitää käydä katsastamassa.

Sama. Viikonlopuksi tullaan varmaan sinne pyörimään, mutta liput ostetaan vaan lauantaiksi.

Mitämitä, paljastuuko Tomista jazz-miehen vikaa.. :worship: (tai sitten oon vaan missannut paljon, ehkä ei oo vaan tullu tarpeeksi Rinkkuna run**ttua Pakkiksen äärellä NiinQ :D ;) )

M. Miller tuli nähtyä Porissa toissa vuonna.. :kuola: Tokihan sinne on tänäkin vuonna lähdettävä, jatkaa jokavuotista, omaa hurjan pitkää perinnettä.. :D Lauantaina 23. päivä voisi jazzia itseään olla reilumminkin, mutta maailmanluokan esiintyjiä toki silti. Eikä pelkästään se musiikki, mutta tuo hyvin ominaislaatuinen tunnelma.. :rock: :kippis1:

Jonny Langia olen menossa katsomaan Jazz Centeriin perjantaina :rock: !!Mielestäni ihan kohtuu hyvää musaa toi Jonny on tehny, tai ainakin itse oon sen levyjä paljon kuunnellu!!ja tietenkin Halpaa olutta tulee juotua kun asustelee siinä parin korttelin päässä jazz-kadusta... :kippis1:

Jäi väliin sittenkin ja syy löytyy tosta "Suuresta lemmikkieläin" ketjusta jos se jotakuta kiinnostaa. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom