Porin Jazzit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu

Timba79

Moderaattori
Mode
Ikä
45
Onko pakkislaisia menossa kyseiseen tapahtumaan? Nehän alkavat jo kaiketi 16.7 ja kestävät 24.7. asti.

Itsellä tarkoitus kaverin kanssa lähteä 22.7.-24.7. väliseksi ajaksi sinne hillumaan. Jazzi ei mua musiikkina nappaa yhtään, mutta kotikaupunkihan se on ja porukat asuu siinä lähellä ja näkeepä sitten kaikki sisaruksetkin taas samalla.

Ois mukava törmäillä siellä joskus perjantai-ilatana, jos muita pakkislaisia sattuu maisemiin. Pitää pistää joko lippis tai paita päälle, jotta ihmiset tunnistaa. Sukulakun kanssa viimevuonna törmäiltiin ja todennäköisesti törmäillään tänävuonnakin. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mukana ku peräpukama jazzeilla kumpanakin viikonloppuna ja jos oikeen janottaa niin viikolla jos ilmat sattuu kohdalleen. pitääpä huhuilla jos taas näkis pakkislaisia niinku rmj:s... siitäpä se juttu sitten taas lähtikin liikkeelle :)

Juu kaippa siellä pitää näkyä, kun porissa asustellaan.

Tokihan tänäkin vuonna. En miäkään sinne oo koskaan menny mitään kattomaan, mutta sielä on niin kiva hengata ja kuunnella ilmaiskonserttejakin kaduilla :kippis1:
Ja mullakin tuo sama 22.7-24.7.
24.7 tosin pelkkä krapulainen lähtöpäivä.

edit: Ja näkee mammaakin siinä samalla kun sinne menemme yöpymään:)

Sukulaku sanoi:
24.7 tosin pelkkä krapulainen lähtöpäivä.

Hohoho, mä meenkin junalla sinne, voi sunnuntainakin ottaa rennosti. Ja tuonjälkeen mulla alkaa parinviikon loma, joten voikin ottaa ihan tosi rennosti. ;)

Timba79 sanoi:
Hohoho, mä meenkin junalla sinne, voi sunnuntainakin ottaa rennosti. Ja tuonjälkeen mulla alkaa parinviikon loma, joten voikin ottaa ihan tosi rennosti. ;)
No meen mäkin bussilla ja lomaa on vielä kolmisen viikkoa sen jälkeen, mutta krapulainen lähtöpäivä se silti on ;)

Onneksi olen nuori niin se ei tunnu missään. Jazzeilla jo täysi-ikäinenkin ;)

Tomi sanoi:
Meen sitten kun Chick Corea Elektric Band tai Béla Fleck & The Flecktones tulee seuraavan kerran Poriin. :kuola:
Marcus Miller Band olis tänään Imatralla, mutta jää näkemättä. Toinen mainitsemisen arvoinen vierailu on Dave Weckl Band Keitele jazzeissa 30.7.

Porissa ei o taaskaan mitään.

Asun kans Porissa ja meinaan varsinkin Jazzeilla vetää porukkaa sellasessa isossa renkaassa,missä on kahvat,vesijetillä.On hauskaa puuhaa,kysyntää koko ajan.

Ei o mitään tarkkoja hintoja,sen voin kertoa,et ei siel kyydissä kauan pysy,jos vähänkin lujempaa ajan.Enkä tie, saanko muutenkaan ilmoittaa mitään hintoja tänne,kun kyseessä on kuitenkin yks mun bisnes.

Ville1Suuri sanoi:
Asun kans Porissa ja meinaan varsinkin Jazzeilla vetää porukkaa sellasessa isossa renkaassa,missä on kahvat,vesijetillä.On hauskaa puuhaa...sen voin kertoa,et ei siel kyydissä kauan pysy,jos vähänkin lujempaa ajan.

Mutta jos sieltä kyydistä ny joku sattus putoomaankin, niin älä missään tapauksessa lähde uimaan niitten perään. Siinä voi bodarille tunnetusti käydä huonosti.

Ville1Suuri sanoi:
Eli pakkislaisia vaan kyytiin...Pakkislaiset saa ilmaset kyydit.Eli tää ei ole mainos.

No helvetti, jos ilmaseksi pääsee niin ehdottomasti mukana. Eli etin tuon paikan ja tulen nykäseen hiasta vai mikä on homman nimi? Siinä sitten kastuu, joten ilmeisesti tämä homma pyörii myös lauantain päivällä? Pitäähon tollanen testata, kun ei koskaan ole tullut kokeiltua.

Ja en ole uimassa sitä kiinni, tosin en kyllä voi mitenkään itseäni bodariksi kutsuakkaan, joten ei varmaan mitään huoltan sen suhteen. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom