Porilaisia mimmejä?

Tuanoi, ei tääl kettää sattus Porist olemaa? :)

Niin, katsellessani noita isojen kaupunkien mimmimiitti-thriidejä tuli vaan mieleen, että löytyisköhän täältä Porin seudulta mimmejä siten että sais vaikka miittiä tai treenikaveririnkiä aikaiseksi....?

Terve Hippu ja muut porilaiset! Tääl o yks oikee porilaine, vaik Turus nykyää asunki. Poris ole asunu 18 ekaa vuattani ja edellee ole ylpee porilaisuurestani! Harvemmi nykyää tulee käytyy, mut täl hetkel ole tääl Poris vanhempie luan jouluu viättämäs. Pakko käyd jatkossaki tätä ketjuu tsekkailemas, ko oikee miältä lämmittää, et joku o tälläse ketju alottanu! :)

Kolmas ilmottautuu! Porissa asun ja täällä oon aina asunut...

Hippu varmaan luki mun ajatuksia, kun just tänään aamupäivällä mietein, että kuinkahan monta porilaista mimmiä täällä pyörii :)

Heti alko mietityttää, että ollaankohan jo ennestään tuttuja :) Porissa kun "kaikki tuntee kaikki" :D Kyllähän sitä mieluusti samanhenkisiin mimmeihin tutustuu!

Mä asuin noiden 18 ekan vuoden lisäks n. 1,5 v. sitten Porissa 8 kk:n ajan, kun olin töissä samalla kun tein gradua. Silloin en vielä käynyt salilla, mutta Piukissa Paikoissa jumpissa lähes päivittäin. Aivi siellä vissiin työskenteletkin, mutta enpä silti tiedä, kuka olet... Piukat paikat oli kyllä kiva paikka. Nyt jos asuisin Porissa, kävisin siellä salilla. Turussa ei vastaavaa naisten salia ole.
Mä olin tänään ja eilen urkkatalon salilla treenaamassa, kun halvalla pääsi. Eipä ollu hääppösessä kunnossa se. Mutta tulipahan jonkunmoiset treenit vedettyä. Murkkuikäiset pojat vähän katto, kun revittelin sielä!
Hyvää joulua porilaismimmeille!!

Useita vuosia olen jo ehtinyt olla Porista pois, mutta siellä käydessäni tuttuja&sukulaisia moikkaamassa, treenaan vanhasta tottumuksesta Bobbyllä, vaikka onkin mielestäni melko kovahintainen paikka satunnaisiin käynteihin.. viimeksi tuli käytyä joulupyhinä. Millä salilla treenailette? Olen ajatellut kokeilla jotain muutakin salia tuon Bobbyn ohella, kesällä ainakin (t luultavasti) tulee vietettyä taas pidempi ajanjakso Porin suunnalla.

Täällä kans yks porilainen. :)

Mä asuin noiden 18 ekan vuoden lisäks n. 1,5 v. sitten Porissa 8 kk:n ajan, kun olin töissä samalla kun tein gradua. Silloin en vielä käynyt salilla, mutta Piukissa Paikoissa jumpissa lähes päivittäin. Aivi siellä vissiin työskenteletkin, mutta enpä silti tiedä, kuka olet... Piukat paikat oli kyllä kiva paikka. Nyt jos asuisin Porissa, kävisin siellä salilla. Turussa ei vastaavaa naisten salia ole.
Mä olin tänään ja eilen urkkatalon salilla treenaamassa, kun halvalla pääsi. Eipä ollu hääppösessä kunnossa se. Mutta tulipahan jonkunmoiset treenit vedettyä. Murkkuikäiset pojat vähän katto, kun revittelin sielä!
Hyvää joulua porilaismimmeille!!

Juu työskentelen Piukoissa Paikoissa. Treenannu oon siellä 2 vuotta ja jumppia vetäny 1 1/2 vuotta. Aiemmin oon ollu töissä lady linessa ja Porin kuntokeskuksessa. Treenattua on tullu myös vuoden verran Bobbyssä. Ja siihen paikkaan en astu enää jalallanikaan :)

Piukoissa Paikoissa on hyvä tunnelma. Miinuksena pienet tilat ja vapaita painoja on vähän. Treeniä ajatellen paras sali on mielestäni kuntokeskus. Paljon tilaa ja vaihtoehtoja laitteissa sekä paljon vapaita painoja.

Jos kerta maksulla tulee joskus käytyä suosittelen Piukkoja Paikkoja tai kuntokeskusta ovat edullisimpia :)

Heippa hei! Täällä on myöskin yksi porilainen saleiluun hurahtanut tytteli :)

Kas, onpa täällä vilskettä :) Hienoo, näin paljo porilaisia.
Mä treenailen Porihallilla. On pitänyt mennä tutustumaan kuntokeskukseen, mut vielä en oo aikaiseks saanut.

En ihan, mutta melkein porilainen. Piukoissa Paikoissa tulee käytyä kerran pari viikossa, tykkään paikasta. Kohtuu hinnat ja mukava palvelu. Pitäis taas ryhdistäytyä kun joululomalla tullut retkahdettua ja yrittää tsempata itsensä aktiivisemmin liikkumaan ja katsomaan mitä suuhunsa pistää.

En ymmärrä mistä noita suklaarasioita aina ilmaantuu kun edellisen saa tuhottua...:wall:

Nokun Sabikin, niin kai minäkin sitten ilmoittaudun :rolleyes:

Suositut

Back
Ylös Bottom