Porilaisia mimmejä?

Ilmoittaudun!

Tosin viimeisiä hetkiä viettelen Porissa, koska opiskelut loppuu, joten muutto on taas edessä. Ja jos tarkkoja ollaan, niin en ole edes porilainen. Tämä on vaan opiskelupaikkakuntani. Ladylinessa olen treenaillut. Porihallissa käynyt välillä spinningissä.

Lady Line Porissa

Uutukainen porilainen täällä heips :D Kyselen täällä nyt onko tuolla LadyLinessä kävijöitä? Nyt tarkoitus taas itseni parkkeerata salille, ja mietein että millainen paikka mahtaisi olla. Tässä olen nyt kovasti miettinyt minne menisin, Puls vaikutti yhdeltä ok-vaihtoehdolta, mutta sitten silmään pisti vielä tuo Lady, mutta siitä ei mitään palautetta mistään saanut kun kukaan tuttuni ei siellä käy tai ole käynyt. Kiinnostaisi tietää millaiset treenimahdollisuudet siellä on ja onko siellä käyneet olleet mestaan tyytyväisiä? Kiitän ja kumarran jos joku tähän osaa vastata :)

Moi! En tuolla itse käy, mutta käyn Porihallilla joka kuuluu samaan puljuun. Kannattaa käydä siellä tutustumassa, näyttävät kyllä paikat ihan ilman mitään sitoumuksia. Välillä taitavat pitää avoimia oviakin, meillä Porihallin puolella sellaiset oli pari päivää sitten. Olen kyllä tutuiltani kuullut että siellä on aika pieni kuntosali, omaa kokemusta tästä kuitenkaan ei ole. Ladyn Linen jäsenet pääsevät muuten Porihallin puolellekin treenailemaan (esim. spinnit ovat siellä)!

Porilaisia minäkin! (Oulusta muutin parisen vuotta siten.)

Ja töissä Pulsilla, eli käytän itse ja suosittelen ;)

Täällä ollaan kanssa Porista! Treenailen suhteellisen usein (about 4-5 krt/vk) Porihallilla ja joskus myös Friitalassa. Jos joku kaipailee kaveria, joka tsemppaa ja huutaa korvaan viimeisissä toistoissa, niin täältä löytyy sellainen! ;) :whip:

Moi! En tuolla itse käy, mutta käyn Porihallilla joka kuuluu samaan puljuun. Kannattaa käydä siellä tutustumassa, näyttävät kyllä paikat ihan ilman mitään sitoumuksia. Välillä taitavat pitää avoimia oviakin, meillä Porihallin puolella sellaiset oli pari päivää sitten. Olen kyllä tutuiltani kuullut että siellä on aika pieni kuntosali, omaa kokemusta tästä kuitenkaan ei ole. Ladyn Linen jäsenet pääsevät muuten Porihallin puolellekin treenailemaan (esim. spinnit ovat siellä)!

LadyLineen nyt menin jäseneksi ja siinä olikin se hyvä plussa että pääsee Porihalliinkiin samalla. Tähän asti mitä nyt olen viitisen kertaa käynyt niin olen kyllä tykännyt kovasti paikasta. Salillekin on ihan hyvin mahtunut, etenkin nyt kun on noita kellonaikoja katsellut koska on enemmän porukkaa ja koska vähemmän niin olen mennyt lähinnä silloin kun siellä hieman hiljaisempaa ollut.

Punttikärpäsen purema uusporilainen - tai oikeestaan ulvilalainen. Alalla noviisi. Into lapsenomainen. Puls oli mun valinta, enkä ainakaan vielä ole katunut ;)

Noniin, katselin sitten tuossa että onpas joku vihdoin pistänyt tosi fiksun threadin pystyyn, mutta tämähän olikin tullut ihan ite perustettua joskus takavuosina :D

Mahtaako tällä hetkellä kukaan porilaismimmi treenata Porin Kuntokeskuksella? Olis joskus kiva saada treeniseuraa. Jospa siitä vaikka lähtisi taas meikäläisen heikohko motivaatio kohoamaan... :puntti:

Itse oon LadyLinen jäsen. Käyn siellä lähinnä salilla ja pacessa. Porihallilla tulee käytyä zumbassa ja spinnissä. Muille Ladyn/Porihallin tarjoamille jumppatunneille en oo osallistunut, koska taidan olla hiukan liian arka kokeilemaan uutta yksikseni. Löytyiskö täältä jumppakaveria esim. bodypumpiin, cxworxiin, kahvakuulaan, jamitäniitänytonkaan?! :rolleyes:

Minä olen paluumuuttamassa Poriin kevään aikana ja treenipaikka on pohdinnan alla. Kuntokeskuksesta olen kuullut paljon hyvää, mutta siellä ei ole vielä tullut piipahdettua. Kaikissa muissa olenkin tainnut Porin lomien aikoina vierailla. Ohjaan itse ryhmäliikuntatunteja, mutta en tiedä miten tuon harrastuksen käy Poriin muuton jälkeen. Saliharrastusta varten minulle on tuota sitten Kuntokeskusta suositeltu. Oletko Scarleth ollut paikkaan tyytyväinen?

Bettina, mä olen erittäin tyytyväinen ollut tuohon Kuntokeskukseen. Se on sellainen hyvässä mielessä "äijäsali", siis luonnehtisin tositreenareiden mestaksi :) Ei ulkoisesti mitään luksusta, mutta nimenomaan punttitreeniä ajatellen fasiliteetit on loistavat. Kannattaa mennä piipahtamaan, sinne saa yleensä kyllä maksutta mennä tutustumis-treenaamaan :) On myös hinnaltaa ylivoimaisesti edullisimmasta päästä. Ryhmäliikuntatarjontaa siellä ei ole kovin paljoa (jotain spinningejä ja tanssitunteja).

Itse oon LadyLinen jäsen. Käyn siellä lähinnä salilla ja pacessa. Porihallilla tulee käytyä zumbassa ja spinnissä. Muille Ladyn/Porihallin tarjoamille jumppatunneille en oo osallistunut, koska taidan olla hiukan liian arka kokeilemaan uutta yksikseni. Löytyiskö täältä jumppakaveria esim. bodypumpiin, cxworxiin, kahvakuulaan, jamitäniitänytonkaan?! :rolleyes:

Mä en ole vielä Ladyssä käynyt kun Bodyvivessä :D En oo kanssa "uskaltautunut" muihin vielä menemään kun kunto on sitä luokkaa vielä että tuntuu että olisin jo jossain bodypumpissa heti viiden minuutin jälkeen ihan kuollut :D Porihallissa en oo vielä edes kertaakaan käynyt vaikka tolla kortilla pääsisi, yksin sinne just huono lähtemään :rolleyes:

Porilainen ämmänkäppänä ilmoittautuu! Kyllä pyörähti silmät pääs ku tämmöse linkin näki :hyper: Ite punttitouhuilua takana 2v,mutta nyt oikein siirtynyt ihmisten ilmoille Lady Linessa..olisko oikee viimekuussa alottanut siellä käymisen,mutta kuitenkin,olis mukavaa jos saisi samanhenkistä "treeniseuraa" sinne,suht uus kun olen ja tulee siellä käytyä rehkimässä 4-6 krt viikossa.

Kannatti näemmä liittyä tänne sivustolle kun näinkin laadukkaita ketjuja löytyy :D

Täälläkin yks porilainen :) Ite käyn "pakon edessä" välillä Lady Linellä, Porihallilla ja Friitalassa.. Ryhmäjumppiin en oo kans uskaltautunu lainkaan, oon vähän enemmän sellanen yksin treenailija salin uumenissa vaan :)

Miitti kuullostaisi hyvältä, eilenkin Ladyssa tuli taas oltua tukka putkella,vaikka treenaamaan sinne meneekin,niin olisi mukavaa saada uusia "tuttujakin" kasvoja siellä kuin se oma punoittava pärstä peilistä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom