Porilaisia mimmejä?

Täälläki porilainen! Saleilla en kyllä ole käynyt, vaikka jäsenyys on ollut harkinnassa.. köh.. jokusen vuoden..

Scarlethin kuvauksen mukaan vois suunnta tuonne Kuntokeskukseen sitten. Ryhmäjumpat ja koneet ei kiinnosta, vapaat painot ennemmin. Ja edullinen saa toki olla :P

*heiluttaa*

bobbyssä oon nyt käynyt hhmm. kohta 4v. (tai siis maksanut siitä jäsenyydestä sillä välillä oli 2v melkien pois kokonaan)

oon myös käynyt kuntokeskuksessa, kun mies siellä alunperin kävi ja käy edelleenkin epäsäännöllisesti.

en oo halunnu kuitenkaan vaihtaa bobbyä ku siellä on sauna lämmin melkein aamusta iltaan, mikä on mulle tärkeetä rentoutumista. :)

mut marraskuussa ehkä täytyy miettiä uudelleen, jos siitä saunasta sit vaikka luopus halvemman hinnan takia.

Kiva, täällähän on jo ideoitu miittiäkin. Tiedä sitten haluutteko tämmöstä wanhaa :wanha: tätiä miittiin mukaan, mutta Kuntokeskuksella kävijöiden kanssa olis kyllä kiva tutustua muutenkin, olis hauskaa kun olis joskus treeniseuraa. Mä oon myöskin aika erakko treenaaja, mutta joskus kaipaan sitä, että olis jonkun kanssa sovittuna tärskyt salille ja ehkä pientä sparrausta treenissäkin joskus.

^ jumppakärpänen, noin mäkin uskottelin itselleni kolmekymppisenä, mutta sitten kun mittari kääntyi lähemmäs neljää- kuin kolmeakymmentä, niin tajusin mitä itsepetosta tuo hokema onkaan :D :D

Mä olen alunperin porilainen, tosin nyt olen muutaman vuoden asustellut muualla. Suunnittelen silti paluumuuttoa Poriin, onhan se vaan Suomen paras kaupunki. :D

Aikoinaan tuli käytyä hetken aikaa Porihallilla, mutta varsinaisen treenaamisen olen aloittanut asuessani muualla. Porihallista jäi kyllä ihan hyvä fiilis. Jos ja kun palaan joskus Poriin, tuleva salini tulee kuitenkin määräytymään sijainnin perusteella. Haluan, että sali on mahdollisimman lähellä omaa kotia.

Puls

Minäkin oon Porista! Käyn Pulsissa, lähinnä salilla, joskus myös ryhmäliikuntatunneilla - ja olen ollut tyytyväinen! Mukavan rauhallinen sali ja kivaa porukkaa, kukaan ei kattele nenänvartta pitkin, ja se on mulle ainakin tärkeetä kun oon muutenkin sellanen itsekseentreenaaja ja tykkään olla salilla niinkun mua ei oliskaan :D Aikaisemmin kävin vähän aikaa Porihallilla, mut siellä tuli sellanen olo etten kuulunu joukkoon, jengillä oli kalliit merkkivaatteet ja osa porukasta näytti tulleen vaan "näyttäytymään" salille. Puls on kyl ehdottomasti enemmän mun paikka. Suosittelen :rock:

Tää oli muuten mun eka viesti tälle foorumille. :rolleyes:

Minä päädyin nyt Bobbylle treenailemaan, tosin tulee sitä varmaan muuallakin käytyä vierailemassa. Ja jos miitti jossain vaiheessa toteutuu, niin mukana ollaan!:)

Aika hiljaista näyttää olevan miittiasioiden suhteen. Edelleen oon ainakin teoriassa mukana, erityisesti jos löytyy Kuntokeskuksella käyviä mimmejä :)

Heippa....yritin jo aikaisemmin kirjoitella, mutta oli varmaankin häipynyt bittiavaruuteen, mutta elikäs minä käyn Kuntokeskuksessa ja olisi kovasti kiinnostanut kyllä vaikka yhteistreeni! :) Olemmekohan olleet tietämättämme toisiamme samaan aikaan treenaamassa? :)

TiiAN, epäilemättä ollaan oltu joskus samaan aikaan, jos usein kuntokeskuksella käyt :) mä käyn hyvin vaihteleviin aikoihin, joskus aamuisinkin. Kimppatreeni vois olla ihan jees! Olen kyllä treenatessani aika epäsosiaalinen, mutta olis kyllä nastaa sopia jonkun kanssa treenitreffejä ja vähän sparrailla juttuja :)

Scarleth, minäkin käyn aika vaihtelevin ajoin, mutta pääsääntöisesti iltapäivällä ja illalla. Aamuisin ehdin yleensä vaan viikonloppuna. Kiva olisi joskus jonkun kanssa treenata, kun en tosiaan tunne sieltä salilta ketään! Olisi kiva kirjoitella enemmänkin...:)

mulla loppuu tämä kausi bobbyllä marraskuussa, ja mietin sit tosissani että josko vaihdan kuntokeskukseen. - siellä oon aiemmin käynytkin. :)
- olis se tosiaan kiva saada tsemppiä, mut toisaalta mä oon niiiiiin yksinäinen susi, että viihdyn yksikseni. tietty aikataulutuskin on tosi hankalaa näin perheellisenä.
--- mut kyl sitä esim. penkkiä tehdessä kaipais sitä tukea siihen, et vois pyytää helppii. ja muutenkin joku sais kiljuu korvaan et jaksaa jaksaa, ku taidan kuitenkin olla aika laiska....

Joo-o, porilaiseks tunnustaudun :) Pulsilla käyn, käyny jo hyvän aikaa (abt reilu 1½v)... mihkää en sitä vaihtas ja tykkään iha hirveesti :) (ennen kävin / koitin käydä muualla, mutta ei toiminu mulla) Pääpaino salilla, lisäks pikkase ryhmäliikuntaa mausteena.

Suositut

Back
Ylös Bottom