Polvivammaisen jalkareeni

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Polveni kierukassa todettiin muutama kk sitten pieni halkeama joka on vaivannut jo pitkän aikaa.Lekuri kielsi kaikki kovat kyykyt ym..ELI millä kikoilla samanlaista tehoa jalkareeniin kun tavotteena hermeettiset kepakot.Vai joudunko lopunko lopun ikääni olemaan kuin se kaveri erään riisipaketin kyljestä?Yhyy nyyyyh!:itku:

Ekaksi disclaimer: en todellakaan ole mikään lääkäri, joten luota lekuriisi 100 x enemmän kuin minun hourailuihini.

Mun polvia ei ole tutkittu, mutta jotain niissä alkaa olla vialla kun voimanostokyykyt sattuu, reidenojennukset sattuu, prässissä taas huutaa nivuset ja alaselkä hoosiannaa ja hackissä ei vaan löydy luonnollista asentoa. 15 vuoden salitreeni taitaa jonkun verran kuluttaa polvia :rolleyes:.

Ainoa liike, joka ei satu yhtään on etukyykyt pohjaan asti. Näitä sitten tuleekin tehtyä joka toinen päivä, varmuuden vuoksi Rehbandit päällä. Mutta kuten tuli jo sanottua, YMMV.

Onko sulla jotain henkilökohtaista tähystysleikkausta vastaan? Vai eikö lääkäri suositellu? Kuka sitä nyt rikkinäistä polvee haluis.

Mulla oli pari vuotta sitten vaemmassa polvessa kierukka revenny, eikä mulla ollu havaintoo missä tilanteessa. Tähystettiin kuntoon eikä menny ku pari viikkoo ni se oli ihan jees. Suosittelen hoitamaan kuntoon koska pieni loukkaantuminen mitä ei hoida voi helposti muuttua suuremmaksi loukkaantumiseksi ja sit ei oo kivaa.

Outo homma, että lekuri ei suositelllut tähystystä, eikös sen kierukan voi ottaa sieltä vaikka pois?. Itellä 4 polvi tähystystä takana ja se tuntuu kieltämättä treeneissä. Treeni painot piti alottaa ihan minimeistä, mutta hissukseen on ruvennu jalat kehittymään. Tosin kokoero on vielä huomattavissa.

Oma jalka treeni menee suunnilleen näit. Prässi, ojennukset,koukistukset/sjmv, pohkeen hackissa ja istualtaan.

Jos lääkärisi on aivan peruslääkäri suosittelisin käyntiä jollakin semmoisella lääkärillä joka on erikoistunut tuohon vaivaan.

Kaverilla oli vikaa polvessa ja lääkäri antoi kipu lääkettä ja sanoi , että älä tee mitään. Vaiva ei parantunut mutta, kun hän kävi semmoisella henkilöllö joka on erikoistunut tuommoseen. Niin hän paransi sen vaivan.

Originally posted by Killerqueen
Polveni kierukassa todettiin muutama kk sitten pieni halkeama joka on vaivannut jo pitkän aikaa.Lekuri kielsi kaikki kovat kyykyt ym..

Kysy MIKSI, MIKSI ja vielä kerran MIKSI ihmeessä kyykyt pois! :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom