Polvisiteitä halvalla mistä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kenelläkään tietoa mistä sais polvisiteitä vähän halvemmalla? Kun mitä nyt FASTinkin polvisiteet maksavat päälle 30e, ja joskus hesassa myytiin joitain siteitä 5:llä eurolla. Laadulla nyt vähän oli eroa mutta kyllä niistä femman siteistä varmaan sais 10x paremman hinta-laatusuhteen :)

Itse suosittelen kyllä ostamaan kerralla kunnon siteet. Metal ja Titan -siteet ovat erittäin laadukkaita. Tähän kohtaan olisi linkki paikallaan, mutta sepä onkin vastoin sääntöjä niin ei laiteta. :mad2:

Joo, kyllä kannattaa panostaa sen verran kerralla että hommaa kunnon siteet. Itsellä on Titanin (?) siteet - sellaset mustat jossa on punaset raidat ja olen ollut niihin enemmän kuin tyytyväinen! Ne on jo parisen vuotta olleet ja ovat kuin uudet edelleenkin.. Toki ne on vain raskaimmissa sarjoissa käytössä. Kun joskus kokeilin tutun sellasia halpoja rättejä niin enemmän ne olivat tiellä mitä auttoivat.

Mulla on edelleen käytössä joskus aikoja sitten hankitut Marathon Double Goldline -merkkiset siteet. Eipä niitä kauheesti tuu käytettyä paitsi maksimia kokeillessa joskus harvoin. Tiedä sitten millä siteen hyvyys mitataan, mutta nuo tuovat edelleen maksimiin lisää 15-20 kg vaikka muutamia lankoja onkin jo poikki. Suunnitelmissa onkin ollut hankkia ne titanin mustat kolmiraitaiset siteet jo kauan, mutta olen vain köyhä opiskelija. Myydäänköhän noita Marathonin siteitä edes enää?

Originally posted by fluid power
Myydäänköhän noita Marathonin siteitä edes enää?

Eipä taideta myydä , eikä niitä kisoissakaan saa enään käyttää(kaikki Marathonin varusteet kielletty 1.1.2003 alkaen).

LRP:llä tai oikeastaan Bodystoressa tampereella oli alekorissa polvisiteet 10e. Ne on halvat. Hyvät, en tiedä. Koeta.

Tosiaan unohtu mainita tosta Marathon jutusta , että Metalin siteet on ominaisuuksiltaan lähes samanlaiset , ehkä jopa paremmat. Mulla itselläkin on yhet Marathonin siteet harjoituskäytössä ja niillä on kyllä tosi hyvän tuntonen nostaa , vaikka eivät autakaan niin paljon kuin Titaniumit.

Polvisiteet voi kuulemma sitoa hyvinkin väärin, joten olisiko jossain ohjeita polvisiteiden sitomiseen? Tarkoitus olisi kokeilla hiukan kyykkyä siteillä tässä keväällä.

Originally posted by tappara
Polvisiteet voi kuulemma sitoa hyvinkin väärin, joten olisiko jossain ohjeita polvisiteiden sitomiseen? Tarkoitus olisi kokeilla hiukan kyykkyä siteillä tässä keväällä.

Juu, tilasin lrp:stä polvisiteet samalla kun muutakin härpäkettä tilasin, toinen polvi kun joskus vihloo kovan kyykkytreenin jälkeen, ja ajattelin että voisi niitä siteitä käytellä suurten kyykkypainojen kera.

Eli en ole siteitä käyttänyt vielä kertaakaan, enkä 100% varma ole esim kuinka kireälle/löysälle ne kannattaa "sitoa". Eli neuvoja voi heitellä jos niitä löytyy..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom