Polvet kipeinä, syytä huolestua?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
43
Osittain uuden työnkin ansiosta, polvet ovat jalkatreeneissä nykyään todella kipeät. Meneekö rasituksen piikkiin vai paukahtaako polvet jossakin vaiheessa. En käytä mitään jättipainoja treeneissä. Clucosaminea olen käyttänyt jo kuukauden.

Varmaan rasituksen piikkiin. Ootko pitänyt koko ajan samoja kenkiä töissä? Mulla ainakin tuli joskus turvakengistä polvet tod. kipeiksi.

Pistetäämpä tänne kun en viitsi avata uutta polvithreadia.

Mulla tulee kyykätesssä polvet kipeeksi tosta lumpion sisä/ylä sivulta. Kipu ei ole mitään hirveän kovaa, eli kyykätä kyllä pystyy, mutta kipua kuitenkin. Joskus vuosia sitten kävin oikeen lääkärissä näyttämässä niitä saman vaivan takia. Lääkäri(ortopedi) vaan totesi että polvilumpion ja reisiluun välistä joku rusto on varmaan vaurioitunu ja kannattaa välttää prässin kaltaisia liikkeitä. Kummaa tässä on se että "voimanostotyylinen" kyykky sattuu enemmän kuin esim. etukyykky, vaikka eikös etukyykyn pitäisi rasittaa enemmän polvea(pienempi polvikulma ala-asennossa=suurempi paine ko. rustopinnalla???).

Mutta mutta, mitenkäs tästä eteenpäin??? Lopetanko kyykkäämisen kokonaan:itku: ? Jos vain jatkan kyykkäämistä kivusta huolimatta, niin pilaanko sillä polveni lopullisesti? Jos siellä tosiaan rusto on jotenkin vaurioitunut niin onko sille tehtävissä mitään esim. onko jostain lisäravinteista apua tämmösissä rustohommeleissa? Autakaa!!!!

Back
Ylös Bottom