polvenlämmittimien hajunpoisto

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Minulla kun on ollut kovassa käytössä jo aika kauan sellaiset rehbandin polvenlämmittimet. Varmaan ensimmäiset puolivuotta vain huuhtelin ne melkein joka käytön jälkeen eikä hajuongelmaa ollut, mutta eräänä kauniina päivänä aloinkin pesemään ne koneessa aivan ohjeitten mukaan. Ja siitä lähtien lämmittimet ovat dunkanneet muutaman käyttökerran jälkeen ihan hirveältä. Aivan kuin joku skunkki ois päästäny ureat imeytymään niihin. Millä ihmeellä saan sen hajun pois? Haju ei lähde polvistakaan kun vasta parin suihkukerran jälkeen.

Eihän niitä pestä. Jätetään muhimaan treenikassin pohjalle seuraavaan treeniin:evil:

Re: Re: polvenlämmittimien hajunpoisto

Originally posted by RANKAISIJA
Eihän niitä pestä. Jätetään muhimaan treenikassin pohjalle seuraavaan treeniin:evil:

kuten myös jääkiekko kamat aina jätetään :evil: i lööv thät smell

Re: Re: Re: polvenlämmittimien hajunpoisto

lämmittimet ovat dunkanneet muutaman käyttökerran jälkeen ihan hirveältä.

Pese joka kerta! vitun selkeetä.

Re: Re: Re: Re: polvenlämmittimien hajunpoisto

Originally posted by Pjuus
lämmittimet ovat dunkanneet muutaman käyttökerran jälkeen ihan hirveältä.

Pese joka kerta! vitun selkeetä.

Joo, yritän päästä tästä joka kerran pesukierteestä eroon ja palata siihen, että vähän huuhtaisee ja that's it, mutta tällä hetkellä ei onnistu.

Rehbandin pesuohjeessa on että käsipesu, kloorivalkaisu kielletty, ei rumpukuivausta, ei silitystä

Originally posted by JohnnyB
Rehbandin pesuohjeessa on että käsipesu, kloorivalkaisu kielletty, ei rumpukuivausta, ei silitystä

Hyvin kestää 40 asteessa konepesun, kuivausrumpuun en laita.

Febreze, vai mikä se nyt olikaan, toimi aika hyvin meikäläisellä kun en jaksanut olla salikenkiä koko ajan pesemässä.

Semmoinen suihkupullossa oleva hajunsyöjä-litku. :thumbs:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Liota niitä lämmittimiä 10%:ssa etikka-vedessä 15 minuuttia ja sitten koneeseen tai käsinpesu. Sama auttaa muihinkin vaatteisiin, joihin on tarttunut sellainen ammoniakin haju.

Ja että mistäkö tiedän? Soitin Omo-infoon ja testasin sitten itse.

Originally posted by JohnnyB
Täytyy kokeilla tuota käsinpesua ensin toiseen. Jotenkin vaan mututuntuma on et miten sen pesuliuoksen saa huuhdeltua hyvinkin huokoisen tuntuisesta rehbandista?

Originally posted by metal
Täytyy kokeilla tuota käsinpesua ensin toiseen. Jotenkin vaan mututuntuma on et miten sen pesuliuoksen saa huuhdeltua hyvinkin huokoisen tuntuisesta rehbandista?

Itse teen siten että huuhtelen huolellisesti juoksevan veden alla ja samalla kädellä hieron sitä pintaa, hyvin on lähteny tähän asti.

Pistä lämmittimet pestyinä pariksi päivää pakastimeen! Pitäisi auttaa ainakin joksikin aikaa.

Nimimerkillä pakastaa säännöllisesti hikipukunsa :kippis1:

Originally posted by Rita
Pistä lämmittimet pestyinä pariksi päivää pakastimeen! Pitäisi auttaa ainakin joksikin aikaa.

Nimimerkillä pakastaa säännöllisesti hikipukunsa :kippis1:

:confused: Ööööh, mites tämä toimii?

Siis märkänä pakastimeen vai mitä? Ja auttaa mihin?

Pakastaminen kuulemma (luettu kiekkolehdestä, en muista nroa) tappaa hajua aiheuttavan bakteerin, mihin ei edes vesi pysty. Itsekkin vähän epäilin, mutta testasin vanhalla hikipuvulla, joka haisi pesusta huolimatta, vähälläkin hikoilulla kohtalaisen kamalalle. Auttoi! Eli toimii niin että ensin norm vesipesu, kuivataan ja sitten kuivana pakastimeen. :thumbs:

Originally posted by Mike
Menikö tää offtopiciksi masturboinnin puolelle?
:D

Heh, mun täytyy alkaa lukemaan tekstini huolellisemmin ennen postausta :D

Originally posted by Rita
Pakastaminen kuulemma (luettu kiekkolehdestä, en muista nroa) tappaa hajua aiheuttavan bakteerin, mihin ei edes vesi pysty. Itsekkin vähän epäilin, mutta testasin vanhalla hikipuvulla, joka haisi pesusta huolimatta, vähälläkin hikoilulla kohtalaisen kamalalle. Auttoi! Eli toimii niin että ensin norm vesipesu, kuivataan ja sitten kuivana pakastimeen. :thumbs:
Ja nythän pakastimen sijaan helpompi vaihtoehto on vaikkapa parveke kun ulkona paukkuu pakkanen?:)

Omia neopreenisiani olen pessyt n. kerran viikossa koneella 40 asteessa, toista vuotta käytössä, ja sitten haju onkin jo ihan helvetillinen - etikkaliotusta olen kuullut suositeltavan, mutta... täytyy kai kokeilla pakastusta?

Suositut

Back
Ylös Bottom