Polvenlämmittimet

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Nostetaas ylös.

Oon vähän suunnitellu ostavani kyykyn avuksi joko siteet tai polvenlämmittimet. Moni suosittelee polvenlämmittimiä mieluummin kuin siteitä joten olen kallistunut enemmän niitten puoleen. Mistähän näitä sais edullisesti? Wrangella oli jotain kalliita, mutta löytyisköhän tuolta normi apteekista sellasia sitten halvalla? Ainakin tämän threadin mukaan pitäisi löytyä.

Mä ostin just voimaharjoittelu.netistä sellaset kalliimmat McDavid neopreenituet. Jotain 30 eskoa makso tsibale. Eli tyyriitä ovat, mut kaipa noita jonkun aikaa käyttääkin kunhan muistaa pestä ylimääräset soijat aina välillä pois ettei ala haisemaan kuolleelta eläimeltä. Apteekissa näin joskus jotain sellasia valkosia polvilämppäreitä mitkä oli muistaakseni halvempia, mutta en muista hintaa.

EDIT: Niin ja ei ne polvilämppärit kauheesti siinä kyykyssä auta. Osta siteet jos haluut jotain tuloksellista hyötyä. Lämppärit jos et halua varusteilla nostaa mut tarviit polville tukea/lämmitintä.

Mä ostin just voimaharjoittelu.netistä sellaset kalliimmat McDavid neopreenituet. Jotain 30 eskoa makso tsibale. Eli tyyriitä ovat, mut kaipa noita jonkun aikaa käyttääkin kunhan muistaa pestä ylimääräset soijat aina välillä pois ettei ala haisemaan kuolleelta eläimeltä. Apteekissa näin joskus jotain sellasia valkosia polvilämppäreitä mitkä oli muistaakseni halvempia, mutta en muista hintaa.

EDIT: Niin ja ei ne polvilämppärit kauheesti siinä kyykyssä auta. Osta siteet jos haluut jotain tuloksellista hyötyä. Lämppärit jos et halua varusteilla nostaa mut tarviit polville tukea/lämmitintä.

No hulkilla tuntuu ainakin olevan apteekista ostetut HC lämppärit jokasessa jalkareenissä mukana. Ja en mä muuten mitään noita tarviaisi, vaan kapeessa "ATG" kyykyssä aina aivan pohjaan mennessä naksahtaa molemmista polvista yhtä aikaa sellanen pikkanen kipu/ vituttava tunne ja kun käytin kokeiluks siteitä niin ei sitä tullut. Mutta siteillä taas ei kehtais vetää mitään useemman toiston settejä joten olis noi lämppärit paremmat. Tai sitten polvet ei ole vielä tottuneet tuohon kyykkytyyliin. Pitää yrittää kattoo jos jotain löytys.

Niin siis tosta sun ekasta tekstistä sai sellasen kuvan et ajattelit hommata polvilämppärit auttamaan sua nousemaan kyykystä ylös. Kyllä ne tosiaan auttaa suojelemaan niitä polvia. Siteet sit auttaa myös saamaan isompia rautoja ylös.

Niin siis tosta sun ekasta tekstistä sai sellasen kuvan et ajattelit hommata polvilämppärit auttamaan sua nousemaan kyykystä ylös. Kyllä ne tosiaan auttaa suojelemaan niitä polvia. Siteet sit auttaa myös saamaan isompia rautoja ylös.

:D Noh siitä kyykystä ylös nousemiseen ei voi syyttää kuin huonoja reisilihaksia ainakin omassa tapauksessa. Mutta kiitos vaan tiedosta, lähinnä "pikkukipuja" varten olen noita releitä hommaamassa joten noi lämppärit tuntuu hyvältä vaihtoehdolta. Maanantaina siis apteekkiin.

Mulla on yleiskäytössä kuntoilun osalta tavallinen neopreenisuoja ilman kiristyksiä ja reikiä jonka kanssa lätkin polviin ensin kuumageelit ja sitten nuo lämmittimet päälle. Toimii!

Kyykätessä käytän Karhu -merkkisiä neopreenisuojia jotka "stabiloivat" sitä polvilumpiota vai mikä se mollukka siinä päällä onkaan, patella? No joku. Mitään vastaavaa hyötyähän nuo ei anna kuin siteet vaan lähinnä suojaavat polvia ja pitävät lämpimänä, mutta omalla kohdallani tuo riittää täysin. Kuumageeli tehostaa tuota toimintaa todella paljon :)

Ite hommasin muutama kuukausi sitten McDavidin neopreenituet. Pitäisinpä melkein pakkohankintana kaikille jotka jalkoja treenaa ja haluaa vielä 10 vuoden päästäkin sitä tehä. Nuo tekee kyykkäämisestä paljon turvallisemman tuntuista ja saa polvet nopeasti lämpimäksi ennen varsinaisia sarjoja. Mun kohdalla nuo on myös vähentäneet polvikipuja aika lailla:)

Nyt tuli hommattua itekkin Intersportista tollaset "Mc:david:" tuet/lämppärit tarjouksessa 22€. Samat mitkä on voimapuodissa ja muualla myynnissä. Torstaina pääsevät testiin. Otin sellaisen koon että ne menee näpäkästi housujenkin päälle.

UP!

Semmosta vaan kysysin että kuinkahan tiukat nuiden lämppäreiden pitäs olla? Kun ostin tuollaset ja kokeilin parin kertaa ja sopivan kokoset oli, mutta nytten tuntuu että nuo ois venyny ja putoaa pois jos kävelee. Tai ei varsinaisesti putoa kun pohkeet estää sen mutta valahtaa alas.

Mitä mieltä saisko vaikka vanhoista erotiikan karkottimista tai jostain fudis sukista leikeltyy ok polvenlämmittimet?? ei jaksais käydä ostelamas mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
UP!

Semmosta vaan kysysin että kuinkahan tiukat nuiden lämppäreiden pitäs olla? Kun ostin tuollaset ja kokeilin parin kertaa ja sopivan kokoset oli, mutta nytten tuntuu että nuo ois venyny ja putoaa pois jos kävelee. Tai ei varsinaisesti putoa kun pohkeet estää sen mutta valahtaa alas.

Niin tiukat, että pitää nähdä vähän vaivaa paikalleen saamiseksi:rolleyes:

itsekkin rupesin katselemaan polven lämmittimiä kun meinaa näin talvisin olla aika kylmillään. Hän kun pyöräilee salille pari km. Kerkeää siinä ajassa jo kylmettyä. Ostin sitten huuto.netistä lämmittimet jotka ajaa asiansa hyvin, eivätkä olleet kalliit. Pidän niitä tietty treenien yli jos jalkoja tulee väännettyä. Mukava kun kerrankin polvet ovat kunnolla lämpimät !

Osaisko kukaan täällä sanoo, että mistä löytyis neopreenisiä polvenlämmittimiä? merkki mielellään titan, metal tai rehband.

Stadiumista kannattaa katella. Sieltä kävin hakemssa Rehbandin lämmittimet.

Kävin ne ostamassa muutama päivä sitten ja kerran oon käyttäny. Ei paljoo kokemusta siis ole. Kyllä ne ihan hyvin lämmitti ja polven naksuminen rauhoittui huomattavasti.

harmi että vanhoja kunnon rehbandeja ei enää saa mistään, nämä uudet ovat täysin rimpuloita niihin verrattuna.

Noin taisi yksi myyjäkin mulle sanoa, ite käytän semmosia siteitä ja ne on mun mielestä parhaat. Vähän tyolläämmät, mutta saa juuri sille kireydelle mille haluaa.

Mun olis varmaan tämmöset fiksu hankkia kun nykysin tuntuu oikea polvi kipuilemaan kyykyssä?
Varsinkin illalla sängyssä tuntuu että polvi taittuisi vähän sisäänpäin selällä maatessa(ei siis taitu mutta tuntuu.)
Jos joku nyt ymmärsi. :)

Suositut

Back
Ylös Bottom