Polvenlämmittimet

Meta title: 🦵🔥 POLVENLÄMMITTIMET – SUOJAA NIVELET JA NOSTA TUKI UUTEEN TASOON 🔥🦵

Meta description: Parempi lämpö, vakaus ja suoritus – erityisesti raskaissa kyykyissä ja vetoissa.

humanteri sanoi:
Hopihopi supplements planettiin. Sieltä saat kunnollisia tukia. Instrussa ei ole niitä varastossa (rehband), tilauskamaa.
Juu, taidanpa kävästä samantien tänään. Jos samalla ostais protskua ja rannetuet. Onneksi sieltä saa asiantuntevaa palvelua nii ei tarvi ostaa sikaa säkissä. :kippis1:

mikä perkele toi kärkkäinen on? kaffeella duunis tuleen ihan joka kerta nimi esille yleensä vanhempien herrasduunareitten suusta tuolla pohjolassa päin

Paikallinen Vesa Keskinen; luonut tyhjästä Ison kauppakeskuksen. Ei mikään erikoinen (etelän mittakaavassa), muttakun täällä meillä ei ole Stockmanneja eikä tokmanneja vain kytynen Halpa-Halli.

Rita sanoi:
Paikallinen Vesa Keskinen; luonut tyhjästä Ison kauppakeskuksen. Ei mikään erikoinen (etelän mittakaavassa), muttakun täällä meillä ei ole Stockmanneja eikä tokmanneja vain kytynen Halpa-Halli.

Et oo tainnut Oulun keskustassa liikkua vähän aikaan
:D

könt haben sanoi:
Ns. lestamarketti, mistä löytyy kaikki tikkareista kumppareihin...(paitsi olutta)
Suhteellisen halpa, mut ei sinne mielellään mee. Jotenkin semmonen ärsyttävä tunnelma siellä ku tietää/näkee, että kaikki siellä on lestoja. Ja ei sitten mitään herneitä nenään kenellekää! :thumbs:
Halpahallit on lessu kauppoja, niissähän ei myydä kaljaa eikä tupakkaa, kärkkäisellä ei myydä kaljaa sen takia koska ainakaan oulun tiloissa siihen ei ole lupaakaan :arvi:
Tosin itse j.kärkkäinen on lesta mutta pitää sentään kauppansa sunnuntaisin auki toisin kuin halpahallit:)
Sinuna suuntaisin ekana kärkkäiselle niitä lämppäreitä katsomaan, jos ne sieltä löytyy on ne 100varmasti halvemmat kuin muilla vaikka merkki olisi sama.

Jartze sanoi:
varmaan aika :david: kysymys, mut noista lämmittimistä.
Joku muistaakseni on kertonut mulle että sellasia astetta ohkasempia lämmittimiä, mitkä on varmaan aika lailla samaa tavaraa kuin joku sideharso,
sais apteekista? varmaan aika halvalla? vai puhunko paskaa?

edit. vai oliko nämä juuri ne angoraiset?
Halpahalleista voi tehdä löytöjä itse hain robinhoodista rucanorin säären lämmittimet sopii just hyvin kyynärpäihin ei nyt mitään hirveetä tukea anna mutta hoitaa lämmittimen tehtävän hyvin. kestää hyvin konepesun hintakaan ei päätä huimannut tais olla jotain 5€kpl

Jartze sanoi:
vai oliko nämä juuri ne angoraiset?
Noita angoraisia saa ainakin Instrusta ja maksavat saman suurinpiirtein verran kuin neopreeniset. Ovat toimineet minulla aivan loistavasti kyynärpäänlämmittiminä.

Polviin ostin McDavidin neopreeniset ja hyvin ovat nekin toimineet, vaikkeivat ne autuaaksi teekään. Ärsyttävää kun toinen polvi tulehtuu suhteellisen herkästi kun nostaa treenivolyymiä. :curs:

Oon ajatellu ostaa polvilämmittimet, äiteen puolelta perinyt huonot polvet.
Ei vielä isoja ongelmia, joskus vasen polvi vähän kipeä, mutta vanhana varmasti eivät kestä enää mitään.
Sitten vois ostaa kyynärpäätuet, vasen kyynärpää joskus vähän kipeä, ei välttis salilla mutta joskus aina.
Ja rannelämmittimet pitäis ostaa, vasen ranne aika usein kipeä. Toki oon kovissa sarjoissa rannetukeja pitänyt, mutta vois nuo lämmittimet olla asiaa.

Piru tässähän saa kohta ostaa joka nivelelle lämmittimet :hyper:

Tänään pistäydyin apteekissa ja mukaan tarttui tällaiset lämmittimet kuin Tubigrip (elasticated tubular support bandage). nää käy koon mukaan polviin, kyynärpäihin, minne vaan. Venyy pirun hyvin, ei helposti, vaan sillain kohtalaisen jämäkästi :thumbs:

pakkauksessa on metrin pätkä tätä, leikkaa sen kahteen osaan, ja se menee kaksinkerroin upeasti kyynärpäihin.
ja kokoja löytyy, itse ostin D:n, ja ajattelin ostaa jalkoihin E:n tahi F:n!
hinta 6,60e. ei paha! :rock:

Nostetaas tää, kun neuvoa kaipailen. Eli ajattelin ostaa polvenlämmittimet ennaltaehkäistäkseni mahdollisia tulevaisuuden tuomia polviongelmia. Polvet naksuu kovasti kun käy kyykyssä, mutta kipuja ei ole ollut. Luin jostakin, että polvenlämmittimet + naksuvat polvet vois aiheuttaa joitakin ongelmia, mutta asia oli toisaalta vähän mutuilua, eli nyt tarvisin teidän apuanne. Polvenlämmittimet menis jalkareeniin, sählyn ja sulkapallon pelaamiseen, ja vois niitä lenkilläkin käytellä.

Tekisköhän tälläsillä lämmittimillä mitään? Heh, äijä on ainakin lämmitetty =)

http://www.ruskovilla.fi/verkkokauppa/yksituote.cfm?navi=aikuiset&ryhmaid=3&aliryhmaid=1&TuoteID=77

Nämä taitaa olla enemminkin juuri iäkkäämmille ihmisille särkeviin niveliin jne...esim pakkasilmalla.

Neopreenituet on parhaat salilla. Pitää muotonsakin paremmin kuin tuollaiset kortsut. Ikävä kun esim kesken kyykkysarjan alkaa muljuta nuo sukkahousut jaloissa...

Ole mies ja osta neopreenituet:)

Mites tollasee aktiivikäyttöön? niitten kanssa pitäisi tulla juostua aikalailla, onko nämä neopreeniset mcdavidid millaset siihen tarkotukseen.. vai ?

Vaikka tämä nyt osittain menee ohi, yli ja muutenkin sivu aiheen, niin jokunen sana kuitenkin. Lyhyesti: neopreeni haisee. Ja pidemmin:

Vielä nelisen vuotta sitten olin oikea neopreenipolvitukien hevijuuseri, mutta enpä enää. Mitäpä hinnasta, hiostavuudesta tai hajusta, mutta kun ne tarjoavat pelkkää henkistä tukea ja katteetonta turvallisuudentunnetta, monen tutkimuksen perusteella, sanoi ortopedini. Joten jätin pois moiset hiostimet (aikidossa) ja, totta, lisää lihasta ja voimaa on ollut se paras tuki.

Vesilinnustusta voinee yrittää myös tubigropeillä ja muilla sellaisilla elei sitten halua merkkailla (ja vähän lämmitellä) hajonneita paikkojaan.

Oikeat polvisiteet salitreenissä ovat sitten varmasti ihan eri juttu, josta taas en mene mitään sanomaan kun kokemusta ei ole.

Ja jos salilla on kylmä, niin vähemmän puhetta ja enemmän villaa ylle, kyllä se siitä :D

Nostetaas ylös.

Oon vähän suunnitellu ostavani kyykyn avuksi joko siteet tai polvenlämmittimet. Moni suosittelee polvenlämmittimiä mieluummin kuin siteitä joten olen kallistunut enemmän niitten puoleen. Mistähän näitä sais edullisesti? Wrangella oli jotain kalliita, mutta löytyisköhän tuolta normi apteekista sellasia sitten halvalla? Ainakin tämän threadin mukaan pitäisi löytyä.

Mä ostin just voimaharjoittelu.netistä sellaset kalliimmat McDavid neopreenituet. Jotain 30 eskoa makso tsibale. Eli tyyriitä ovat, mut kaipa noita jonkun aikaa käyttääkin kunhan muistaa pestä ylimääräset soijat aina välillä pois ettei ala haisemaan kuolleelta eläimeltä. Apteekissa näin joskus jotain sellasia valkosia polvilämppäreitä mitkä oli muistaakseni halvempia, mutta en muista hintaa.

EDIT: Niin ja ei ne polvilämppärit kauheesti siinä kyykyssä auta. Osta siteet jos haluut jotain tuloksellista hyötyä. Lämppärit jos et halua varusteilla nostaa mut tarviit polville tukea/lämmitintä.

Mä ostin just voimaharjoittelu.netistä sellaset kalliimmat McDavid neopreenituet. Jotain 30 eskoa makso tsibale. Eli tyyriitä ovat, mut kaipa noita jonkun aikaa käyttääkin kunhan muistaa pestä ylimääräset soijat aina välillä pois ettei ala haisemaan kuolleelta eläimeltä. Apteekissa näin joskus jotain sellasia valkosia polvilämppäreitä mitkä oli muistaakseni halvempia, mutta en muista hintaa.

EDIT: Niin ja ei ne polvilämppärit kauheesti siinä kyykyssä auta. Osta siteet jos haluut jotain tuloksellista hyötyä. Lämppärit jos et halua varusteilla nostaa mut tarviit polville tukea/lämmitintä.

No hulkilla tuntuu ainakin olevan apteekista ostetut HC lämppärit jokasessa jalkareenissä mukana. Ja en mä muuten mitään noita tarviaisi, vaan kapeessa "ATG" kyykyssä aina aivan pohjaan mennessä naksahtaa molemmista polvista yhtä aikaa sellanen pikkanen kipu/ vituttava tunne ja kun käytin kokeiluks siteitä niin ei sitä tullut. Mutta siteillä taas ei kehtais vetää mitään useemman toiston settejä joten olis noi lämppärit paremmat. Tai sitten polvet ei ole vielä tottuneet tuohon kyykkytyyliin. Pitää yrittää kattoo jos jotain löytys.

Niin siis tosta sun ekasta tekstistä sai sellasen kuvan et ajattelit hommata polvilämppärit auttamaan sua nousemaan kyykystä ylös. Kyllä ne tosiaan auttaa suojelemaan niitä polvia. Siteet sit auttaa myös saamaan isompia rautoja ylös.

Back
Ylös Bottom