Polven takaosa "pingahtelee"

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Olen käynyt salilla 1-3krt viikossa säännöllisesti viime lokakuusta alkaen, ja tämä juttu on vaivannut ihan alusta saakka.

Eli siis siinä laitteessa jossa treenataan takareittä (maataan mahallaan ja koukistetaan jalkoja), niin oikea polvitaive jotenkin ihmeellisesti pingottuu ja siihen sattuu. Jos vaan jatkaa tekemistä, niin taive ns.pingahtelee, eli tuntuu niin kuin siinä menis poikki jotain..? ja se sattuukin, kyllä. :(

Nyt pystyy tekeen jo pienillä painoilla ilman pahaa tuskaa, mutta isommilla painoilla vasen jalka tekee melkein koko työn kun oikeella ei voi tosissaan vääntää. Muissa liikkeissä ei ole mitään hämminkiä.

Mistähän tällainen vois johtua?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Mulla on samajuttu ollu kans aika kauan, vielä samassa jalassa. Olen vain yrittänyt tehdä tota laitetta pienillä painoilla... ei siinä kai muuta :wall:

Mulllakin on sama vika oikeessa takareidessä, vituttaa muutenkin mokoma laite :curs:, no suorin jaloin maastavedossa tai hyvää huomenta liikkeessä ei mitään ongelmia :kippis1:.

Zone-sarja -42%
Ihan sama juttu samassa liikkeessä. Jostain kumman syystä polvet ei tykkää juuri tuosta mahallaan tehdystä jalkojen koukistuksesta, kun istuen ei ole mitään ongelmaa. Mutta eipä tuo mikään ihan välttämätön liike ole,ite teen suorin jaloin maastavetoa ja sitten tuo istuen tehty jalkojen koukistus, rääkkääntyy takareidet oikein kiitettävästi eikä polvet valita. Kaikki liikkeet ei vaan sovi kaikille.

Back
Ylös Bottom