Poltatko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vupe
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä pieni muotoinen galluppi.
Poltatko? Oletko polttanut? miten pääsit eroon?

Ottaa ittellä päähän ku kestävyys on niin vitun huono ku polttaa..
Paska homma,tarvis yrittää päästä lopullisesti eroon :wall:

Jos ei oo voimia/haluja/kiinnostusta nähdä vaivaa lopettamisen eteen, kokeile korvata tupakki nuuskalla... Ei tuhoa keuhkoja, jotain muuta kylläkin...

Pinnani aika usein, muuta ei nyt tule mieleen...

Vupe sanoi:

Hyvin harvoin tulee poltettua. Viimeksi ostin askin maaliskuussa (intti+leiri).
Yleensä syksyisin hirvimetällä tulee poltettua, muu vuosi savutonta aikaa. Pahimmillaan menny toppa viikonlopun aikana.
Lopettaminen ei oo tuottanu mulle ongelmia, niin ei tohon pysty vastaamaan.

Vupe sanoi:

Sali hommissa on aivan sama polttaako vai ei, itse en ainakaan ole huomannut eroa polttavaan minään ja ei polttavaan. Aerobiseen kuntoon se kyllä vaikuttaa aivan sikana.

Intissä aloin polttamaan (perkele) jotain 8kk poltin ja 5 viimeistä kuukautta myös nuuskaa. Kotiutumispäivänä vedin henkoset kasarmin röökipaikalla ja totesin et se oli siinä sit vimonen tupakki.

Ja siihenhän se älytön touhu loppuikin,niin sauhut kuin nuuskakin :rock:

Justihin lopetin.
Poltettua tuli siinä 10 vuotta. Suunnilleen 10-20 körssiä päivässä. Nyt olen ollut huimat 17 päivää polttamatta.

Tämä on kuitenkin jo kolmas kerta kun lopetan, mutta nyt oli myös viimeinen kerta. Ei pirukaan jaksa tämmöistä polttaa-ei polta -hissiliikettä. Joskus olen koettanut lopettaa/vähentää aivan järjettömillä tempauksilla. Esim 'tupakinostolakko' - johti siihen että pummasin kaikilta aina tupakkia. Toinen oli 'vain baarissa poltan -lakko'. Silloin piti joka päivä käydä baarissa.
Mutta nyt olen lopullisen vittuuntunut itseeni ja tupakointiini että en eläissäni polta, perkeleizön!

Lopettaminen oli oikeastaan aika helppoa. Kimppuuni hyökkäsi ankara flunssa, ja kärsin päiväkausia kurkkukivusta, yskästä, nuhasta ja kuumeesta. Tästä kun toivuin, niin huomasin, että eip' ole tullut neljään päivään tupakoitua. Päätin jatkaa tällä linjalla.

Helvetillistä kärsimystä tämä on ollut.

Back
Ylös Bottom