Poliisit vs Virolainen kanttarellikauppias

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mde
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakko kysyä, onko sulla sit paljonki vastaavasta kokemusta?

Ei se nyt varmaan naispoliis(e)ille olisi noin alkanut riehumaan alunperinkään, tai jos olisi niin olis ollut mielenkiintoista nähdä lopputulos :D

Ei paljon, mutta pari kertaa. Myös treenitilanteessa on joskus kieltämättä jännittänyt, kun kohdehenkilönä esiintyvä on psyykattu raivohulluks ;)
Ois tosiaan mielenkiintoista nähdä, millaseks tilanne ois kehittyny, jos paikalle olisikin tullut naispoliisi...

Apina riehuu kättäpidemmän kanssa hullun kiilto silmissä eikä ole kaasutuksesta ja pamputuksesta moksiskaan. Kyllähän tuossa on ylitsepääsemätön kynnys sivulliselle lähteä ilman rynnäkkökivääriä jeesaamaan. Harjamies koitti toki tehdä parhaansa :D

Ois ees lyöny sillä harjalla sit kunnolla eikä vaan tyrkyttäny sitä tolle...

Kuka hullu nyt edes lähtee harjalla tappeluun noin isoa jätkää vastaan. :D Pitää lyödä todella kovaa ja jäykällä harjalla, mieluiten vieläpä osua kunnolla jos tuohonkin kaveriin jotain vaikutusta haluais. Jokainen joka nyt asioista jotain ymmärtää, tajuaa ettei kamoissa/tossa tilassa olevaa kannata lähtee provosoimaan millään syömäpuikoilla ja käsilaukuilla huitomalla. :D
Sen harjan pätkimisessa sit taas on jo ideaa.

Kuka hullu nyt edes lähtee harjalla tappeluun noin isoa jätkää vastaan. :D Pitää lyödä todella kovaa ja jäykällä harjalla, mieluiten vieläpä osua kunnolla jos tuohonkin kaveriin jotain vaikutusta haluais. Jokainen joka nyt asioista jotain ymmärtää, tajuaa ettei kamoissa/tossa tilassa olevaa kannata lähtee provosoimaan millään syömäpuikoilla ja käsilaukuilla huitomalla. :D
Sen harjan pätkimisessa sit taas on jo ideaa.

Luulen ymmärtäväni näistä asioista aika hyvin, ja itse olisin kyllä koittanut tuossa tilanteessa parhaani mukaan jeesata shoottaamalla takaa jalkoihin tai vyölle. Standing rear naked choke olis ollu kans yks vaihtoehto :)

Poliisit ois ollu vaan enemmän kahvilla, jos siinä joku sivullinen tulis jeesaileen. Noi tilanteet tulee aika nopeesti ja ne on aina erilaisia, että välillä voi toimintavoissa olla hetki miettimistä. Alussa poliiseille tuli varmaan yllätyksenä, ettei kaveri tee sitä mitä käsketään ja laittaa vastaan, sen jälkeen tulee pieniäkin stressireaktioita ja esim:
-putkinäkö, ei nää kuin Vironpojan
-huoli sivullisista
-tilanteen kokonaiskuvan näkeminen, onko sillä kavereita. Mä ainakin luulisin, jos tilanteisiin tulee kolmansia osapuolia, että ne on kohdehenkilön kavereita ja olisin aika varauksellinen heidän toimintaa kohtaan, vaikka näyttäisikin auttamiselta.

Ja itse en puuttuis tilanteeseen, ellei ole pakko ja jos poliisi ei pyydä.
Jos Vironmies olis kunnon mulkku, niin itseäni ainakin vituttais olla käräjillä vastaamassa "millä oikeudella shoottasit jalkoihin, vaikka tilanteessa oli neljä poliisia?"
- hätävarjelua sais vähän soveltaa, jos ei se oikeastaan tee tai ole tekemässä sitä oikeudetonta hyökkäystä ketään kohti.

Mitenkään puolustelematta, niin Vironmies voi luulla itse käyttävänsä hätävarjeluoikeutta poliisien "oikeudetonta" hyökkäystä kohti ja varsinkin jos vielä sivulliset alkaa käydä lukotteleen iholle, niin varmaan löis aika napakasti takaisinpäin.

ajatuksien havinaa, emmä näistä mitn tiedä.

Tottaki tarkoitin siis jos olisin ollut ton punapaitasen kaverin tilanteessa, enmä sivullisena olisi mennyt tohon sooloilemaan.. helppohan se on oo jälkikäteen itekkin spekuloida..

sitä ihmettelin itse että tuosta suihkeesta tuli tuollainen saatanan sumupilvi..eikö suihkeen (pitäis) tulla sellasena melko terävänä ruiskeena ja kantaa suht pitkällekin eli naamaan tähdättäessä sitten leviää kasvoille...turva-alan ihmiset vois tietää.....

Riippuu vähän siitä, että minkälainen kaasu on käytössä. Kun niitäkin on erilaisia.

Toivottavasti ei tule Tammelantorille äijä...

poliisia ylistetään ja virolaista mollataan, ihan vituilleenha tää nyt menee. Venäläiset / virolaiset. ovat muutenki kovia huutamaan, siitä tartteis nyt lähtä OC.tä spreiaamaan, kuka kieltää että ei alkas vituttaan esim baarin jonossa jos joku heittäs kusta niskaa.. kytät toimivat aivan väärin, missään vaiheessa videoo en nähny poliisien kysyvän myyntilupia.. mistä täällä foorumilla tiedetään että virolaisella ei ollut lupia myydä noita kanttarellejään? senkö takia että olivat autossa? paskaa sanon minä. ja toinen kysymys. mistä tiedätte että kaveri olisi ollut kamoissa? pupilleja ette nää missään vaiheessa. minkään näköstä nappulaa/ruiskun tynkää vilahdakkaan missään..

saanen kysyä' mistä löydätte kaikki väitteenne noille mitä täällä huutelette. Itse ainakin olen Eesti pojan kannalla... miksi poliisit eivät vaan voineet keskustella asiasta siinä. tai soittamaan jollekki oikeudenneuvonantajalle ja pyytänyt paikalle. luulis olevan iso juttu?

noh, paskalakki ku paskalakki. niissä on hyviä henkilöitä ja huonoja. aina piä alkaan käyttään väkivaltaa jos kaikki ei suju niinkuin itse haluaisi.. En minäkään hakkaa emäntääni jos emäntä sanoo "ei et saa tänään"

hohhoijjaa,, järki käteen ja kyseiset maijjat takasin poliisikouluun. kiitos näkemiin, pääsinpä avautumaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitä vittua. Jokaisen virolaisen takia pitäisi paikalle soitella neuvonantaja? Täh! Mikä se semmoinen edes on? :D Tuomari? Eiköhän tuossa tapahtunut jo ennen videon kuvaamistakin, tuskin poliisit menivät sinne niputtamaan kaveria heti?

missään vaiheessa videoo en nähny poliisien kysyvän myyntilupia.. mistä täällä foorumilla tiedetään että virolaisella ei ollut lupia myydä noita kanttarellejään?

Esimerkiksi siitä, että se omassa tekstissään myöntää, että sillä ei ollut myyntilupia. Sitä mitä tuota videoinnin aloittamista tapahtui emme tiedä. Esim. kysyikö poliisi jo niitä lupia tai pyysi poistumaan paikalta jne.

Ei poliisin niitä lupia tarvi kysellä, vaan torivalvoja hoitaa sen homman.
Yleensä noi menee sillain, että ei ole lupaa, ei suostu lähtemään torivalvojan pyynnöstä, poliisit paikalle.
Tamperella käynyt myös näin...ei tosin tuommoista episodia, vaan puhumalla hoidettu.

Eipä tuo tosin eka kerta ole kun torikauppiaat nahistelee. :D Kokemusta on ihan suomalaisten kauppiaidenkin osalta, joku myy halvemmalla ja muut käy hiton kuumana. Samaten myyntipaikoista aina tapellaan. :D

okei, löysin tekstin, onhan tuo eestipojke ihan pelle :/ jotaan rasisti sontaa suoltaa.. otan sanani takaisin aikaisemmasta kommentista. mutta mutta urpo mikä urpo.

poliisia ylistetään ja virolaista mollataan, ihan vituilleenha tää nyt menee. Venäläiset / virolaiset. ovat muutenki kovia huutamaan, siitä tartteis nyt lähtä OC.tä spreiaamaan, kuka kieltää että ei alkas vituttaan esim baarin jonossa jos joku heittäs kusta niskaa.. kytät toimivat aivan väärin, missään vaiheessa videoo en nähny poliisien kysyvän myyntilupia.. mistä täällä foorumilla tiedetään että virolaisella ei ollut lupia myydä noita kanttarellejään? senkö takia että olivat autossa? paskaa sanon minä. ja toinen kysymys. mistä tiedätte että kaveri olisi ollut kamoissa? pupilleja ette nää missään vaiheessa. minkään näköstä nappulaa/ruiskun tynkää vilahdakkaan missään..

saanen kysyä' mistä löydätte kaikki väitteenne noille mitä täällä huutelette. Itse ainakin olen Eesti pojan kannalla... miksi poliisit eivät vaan voineet keskustella asiasta siinä. tai soittamaan jollekki oikeudenneuvonantajalle ja pyytänyt paikalle. luulis olevan iso juttu?

noh, paskalakki ku paskalakki. niissä on hyviä henkilöitä ja huonoja. aina piä alkaan käyttään väkivaltaa jos kaikki ei suju niinkuin itse haluaisi.. En minäkään hakkaa emäntääni jos emäntä sanoo "ei et saa tänään"

hohhoijjaa,, järki käteen ja kyseiset maijjat takasin poliisikouluun. kiitos näkemiin, pääsinpä avautumaan.

Tänkö takia sä hankit tunnarit pakkikseen :D Mies. Ja toi sun "ei et saa tänään" vaimo vertaus oli ehkä huonoin, mitä oon ikinä nähnyt ;) Mun korvaan noin kova poliisiviha kertoo jo melko rikollisesta aineksesta kirjoittajan taholta. Tuntuu helpolta vihata niitä ketkä puuttuvat omiin bisneksiin, oli se sitten oikein tai väärin ..

Number_one kuten jo äskeisessä kommentissani sanoin että perun sanani. :D pitäisi näköjään tutustua aiheeseen enenmpi ennenkun kommenoi.

Back
Ylös Bottom