poliisia ylistetään ja virolaista mollataan, ihan vituilleenha tää nyt menee. Venäläiset / virolaiset. ovat muutenki kovia huutamaan, siitä tartteis nyt lähtä OC.tä spreiaamaan, kuka kieltää että ei alkas vituttaan esim baarin jonossa jos joku heittäs kusta niskaa.. kytät toimivat aivan väärin, missään vaiheessa videoo en nähny poliisien kysyvän myyntilupia.. mistä täällä foorumilla tiedetään että virolaisella ei ollut lupia myydä noita kanttarellejään? senkö takia että olivat autossa? paskaa sanon minä. ja toinen kysymys. mistä tiedätte että kaveri olisi ollut kamoissa? pupilleja ette nää missään vaiheessa. minkään näköstä nappulaa/ruiskun tynkää vilahdakkaan missään..
saanen kysyä' mistä löydätte kaikki väitteenne noille mitä täällä huutelette. Itse ainakin olen Eesti pojan kannalla... miksi poliisit eivät vaan voineet keskustella asiasta siinä. tai soittamaan jollekki oikeudenneuvonantajalle ja pyytänyt paikalle. luulis olevan iso juttu?
noh, paskalakki ku paskalakki. niissä on hyviä henkilöitä ja huonoja. aina piä alkaan käyttään väkivaltaa jos kaikki ei suju niinkuin itse haluaisi.. En minäkään hakkaa emäntääni jos emäntä sanoo "ei et saa tänään"
hohhoijjaa,, järki käteen ja kyseiset maijjat takasin poliisikouluun. kiitos näkemiin, pääsinpä avautumaan.