Poliisit vs Virolainen kanttarellikauppias

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mde
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitäs se naapurikojun äijälle kuuluu, jos toinen myy halvemmalla? Vähän sama kun paikallinen S-kauppias menisi K-kauppaan rähisemään että ei saa myydä perunoita tarjoushintaan tai tulee kärsään.
No eihän se kuulukaan mutta näin se vaan menee. Ei nyt varmaan yllätä että torikaupassa kartelli jyrää ja halvemmalla myyvä on heti muiden hampaissa. Kokemusta torimaailmasta on, ei ne kyllä tappeluiksi helpolla mene mut... :D

Enempi kävi silmään se miten tuosta faktasta tyyliin nautitaan ja ollaan onnellisia. Poliisien ammattitaidosta voi tietenki keskustella rakentavasti, mutta tommonen halveksuva ja juhliva asenne kun poliisi epäonnistuu ees vähäsen, kertoo mun mielestä aika rikollisesta mielenlaadusta. IMO ihmiset jotka vihaavat järjestystäylläpitäviätahoja luonnostaan voisivat katsoa peiliin, ja miettiä mistä tämä käytös johtuu :(

On sulla vilkas mielikuvitus, kun heti on kriminaali jos sattuu muut olemaan erimieltä kuin sinä. Ilmeisesti yrität olla tuleva "poliisi"

Itse ainakin olen Eesti pojan kannalla... miksi poliisit eivät vaan voineet keskustella asiasta siinä. tai soittamaan jollekki oikeudenneuvonantajalle ja pyytänyt paikalle. luulis olevan iso juttu?
Harvoin haukun ketään, mutta ootko ihan vitun idiootti? Toi sun koko kirjotus oli ihan täyttä paskaa ja tuskin trollasit. Näitkö tilanteen itse? Mitä luulet alkoko porukka kuvaan vasta kun tietty kynnys oli ylitetty? Virolaiselle tehtiin varmaan ihan vitun selväks jo kauan ennen tota videon alkua, että se vitun lupa tarvitaan. Jos ei lakipykälät miellytä, niin mee äänestään.

Edit: Myönsitkin jo virhees, hyvä niin :)

Enempi kävi silmään se miten tuosta faktasta tyyliin nautitaan ja ollaan onnellisia. Poliisien ammattitaidosta voi tietenki keskustella rakentavasti, mutta tommonen halveksuva ja juhliva asenne kun poliisi epäonnistuu ees vähäsen, kertoo mun mielestä aika rikollisesta mielenlaadusta. IMO ihmiset jotka vihaavat järjestystäylläpitäviätahoja luonnostaan voisivat katsoa peiliin, ja miettiä mistä tämä käytös johtuu :(

Kuhan jotkut pelleilee, oikeasti luulen että syy siihen miksei poliisit hyökänneet kimppuun voimalla aluksi on se että nykyään saa niin helposti syytteen liiallisesta voimankäytöstä ja kun kuvaajakin oli vielä paikalla ei voi mitenkään tietää vaikka kuvaaja olisi leikannut videon niin että näkyy vaan kun poliisi pamputtaa virolaista. Tämä on tätä nykyaikaa kun kaikki oikeudet viedään myös virkavallalta.

Kuhan jotkut pelleilee, oikeasti luulen että syy siihen miksei poliisit hyökänneet kimppuun voimalla aluksi on se että nykyään saa niin helposti syytteen liiallisesta voimankäytöstä ja kun kuvaajakin oli vielä paikalla ei voi mitenkään tietää vaikka kuvaaja olisi leikannut videon niin että näkyy vaan kun poliisi pamputtaa virolaista. Tämä on tätä nykyaikaa kun kaikki oikeudet viedään myös virkavallalta.
Poliisit tiesi varmaankin, että apuja on tulossa nopeesti, kerta kun hesan keskustassa ollaan, eikä viittiny siinä sit suurempaa damagee tehdä.

Toi Ar$ka otti sanansa takaisin, kun hiukan perehtyi asiaan ja tohon Vironpojkeen tarkemmin.

Toi Ar$ka otti sanansa takaisin, kun hiukan perehtyi asiaan ja tohon Vironpojkeen tarkemmin.
Huomasin joo, editoinki tota mun postausta :P

On sulla vilkas mielikuvitus, kun heti on kriminaali jos sattuu muut olemaan erimieltä kuin sinä. Ilmeisesti yrität olla tuleva "poliisi"

Mun mielestä noi poliisit oli kans pikkusen jäisiä tossa, mutta omasta mielestä se on vaan huono asia. Kun tuntuu että osa jengistä pitää sitä jotenkin nautinnollisena asiana että poliisi tyrii. Se on minusta huolestuttavaa. Se kertoo mulle että ollaan eri puolella kun ne poliisit. Esim kun ruotsi häviää jääkiekossa, moni suomalainen tuntee mielihyvää siitä. Mun mielestä on hanurista että joku luonnostaan vihaa poliisia. Mulle tulee siitä vaan heti mieleen että kaverilla on jotain ristiriitoja poliisin kanssa, joka aiheuttaa tän vihan. Ja silloin kun on ristiriitoja poliisin kanssa, tekee erittäin suurella todennäkösyydellä ite väärin muita ihmisiä kohtaan.

Ai et poliisi on pyhä mitä ei saa arvostella, just just kannattaisko muuttaa Iraniin tai jonnekin muualle number one? Asioista pitää saada keskustella! Virheet pitää pystyä myöntämään että niistä voi oppia. Minulla on itselläni negatiivinen kuva kaikista valtion instituuteista, verovirastot ja lupavirastot ja tulli ja poliisi ja kaikki muu, vaikka teet asiat "oikein" ni aina löytyy joku asia miten ne muuttuu yhtäkkiä tai oot tehnyt väärin ku vuodelta 1899 on joku ihme laki tai jotain mikä on täysin järjenvastainen. Itsellä on esimerkiksi kokemusta verovirastosta missä on minulle tehty arvioverotus 47te ja se oli mennyt läpi ja oli ulosotossa, no rupesin riitelee asiasta kun asuin thaikkulassa sinä aikana ku verovirasto oli "laskeskellut" että olen ollut töissä! Olen myös oppinut sen asian kun olen valtionviranomaisten kanssa tekemisissä ni kaikki pitää saada mustaa valkoisella, kävi kerran sillee kanssa ku soitin eräästä asiasta ja ne että tee näin ja sitten tein näin ni sain siintä postista parin tonnin muistutuksen, no vetosin siihen että viranomainen neuvoi näin ni viranomainen kielsi koko homman. Sori eksyin vähän aiheesta:)

...mutumutumutu...

Ensisijaisesti neuvoin, kehotuksin, käskyin.

Kukaan ei kaiketi loukannut ihan kovin pahasti, riehuja loppujen lopuksi kiinniotettuna.
Poliiseilta ei palanut käpy, hienoa hermojen hallintaa.

Totta kai joku kahva-apina olisi testopäissään repinyt tuon kappaleiksi.
Mutta viranomainen on velvoitettu noudattamaan pienimmän haitan periaatetta virkatehtävissään.

Kuinka moni on ampunut etälamauttimella (aka. Taser)?
Ei ole ihan helppo homma liikkuvaan kohteeseen.
Tkp ei ole myöskään kovin suoritusvarma väline, kuten videosta näkyy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ai et poliisi on pyhä mitä ei saa arvostella, just just kannattaisko muuttaa Iraniin tai jonnekin muualle number one? Asioista pitää saada keskustella! Virheet pitää pystyä myöntämään että niistä voi oppia. Minulla on itselläni negatiivinen kuva kaikista valtion instituuteista, verovirastot ja lupavirastot ja tulli ja poliisi ja kaikki muu, vaikka teet asiat "oikein" ni aina löytyy joku asia miten ne muuttuu yhtäkkiä tai oot tehnyt väärin ku vuodelta 1899 on joku ihme laki tai jotain mikä on täysin järjenvastainen. Itsellä on esimerkiksi kokemusta verovirastosta missä on minulle tehty arvioverotus 47te ja se oli mennyt läpi ja oli ulosotossa, no rupesin riitelee asiasta kun asuin thaikkulassa sinä aikana ku verovirasto oli "laskeskellut" että olen ollut töissä! Olen myös oppinut sen asian kun olen valtionviranomaisten kanssa tekemisissä ni kaikki pitää saada mustaa valkoisella, kävi kerran sillee kanssa ku soitin eräästä asiasta ja ne että tee näin ja sitten tein näin ni sain siintä postista parin tonnin muistutuksen, no vetosin siihen että viranomainen neuvoi näin ni viranomainen kielsi koko homman. Sori eksyin vähän aiheesta:)

Tottakai kriittinen kannattaa aina olla, mutta ite ehkä enemmän tarkotin mun postaukset niille jotka luonnostaan vihaavat poliisia, ja ovat huutelemassa heitä sioiksi, vaan sen takia koska se nyt vaan on niin gangsteria ja muodikasta.

Mun mielestä poliisia pitää kritisoida jos se tyrii, mutta se on outoa että siitä saadaan nautintoa, niinkuin olisi kaadettu joku suurempikin pahuus. Ittellä ei oo vaan ikinä ollu mitään ongelmia suomen poliisin kanssa, päinvastoin, niin ehkä mä vaan oon niin sinisilmänen. Enemmän mua pelottaa noi poliisin kohdehenkilöt, kuin poliisit :D

Eikös tommoinen huutelu sioiksi ja muuta ole lapsellista? Veikkaan että nämä huutelijat on näitä Helsingin hiphopräpgangstakoviksia wannabe rikollisia. Loppujen lopuksi aika pienestä asiasta nousi iso asia, omasta mielestä toi että yrittää ansaita elantonsa myymällä noita sieniä on ihan hyvä homma, vertaan esim. näihin vitun somaleihin ja muihin ählämeihin, paras lopputulos ois ollut jos se ois maksanut sen toripaikkansa, jokainen ois hyötynyt.

Monesti muuten ne jotka on saanu vaikka ylinopeus-sakot tai jotain muuta negatiivista palautetta poliisilta ihan aiheesta pitävät poliisia mulkkuna. Taas ne jotka eivät oo ollu tekemissä ollenkaa niin niillä ei ole mitään poliisia vastaan.

Emmä lähtisi videon perusteella telaria arvioimaan. Siinä on meinaan enemmän käyttäjässä vikaa, kuin itse välineessä. Sama koskee kaasua. :D

Kysyisin ihan mielenkiinnosta, että mitä eroa teleskooppipampulla on eroa normaalin metallipamppuun tai mistä tkp ikinä on tehtykään, kuin pienempi säilytys- ja kuljetuskoko?

Tunnutaan kyseistä vekotinta hehkutettavan aika monenkin henkilön puolesta, en nyt tarkoita tässä Marcus Corvinusia vaan ihan yleisestikin.

Kyllä se on pienestä kiinni.
Ainahan sitä voi vaikka anoa Viron kansalaisuutta;)
Jos se auttaisi "häpeään":rolleyes:

Eipä se tässä paljoa auttaisi.:D Tavallisesti en nuita lue, mutta nyt erehdyin. Kuin tervejärkinen on, jos poliisit on saastuneita sikoja ja niiden lapset pitää raiskata? :D

Kyllä se on pienestä kiinni.
Ainahan sitä voi vaikka anoa Viron kansalaisuutta;)
Jos se auttaisi "häpeään":rolleyes:

Jotkut ottaa suomalaisuutensa hyvin henkilökohtaisesti ja myötäelää maanmiestensä edesottamuksia. Joitain hävettää suomalaisten ahdasmieliset edesottamukset kansainvälisessä ympäristössä siinä missä omat samanlaiset asenteet nuoruudessa.:)
Kyse on vähän kunkin hetkisestä mielipiteestä, eikä se tarkoita pidemmällä aikavälillä mitään. Joku saattaa vaikka haukkua poikaansa saamattomaksi nahjukseksi, kun se tuo kotiin nelosen kokeesta, vaikka olisikin yleisestiottaen ylpeä pojastaan.:)
Vaikka se youtuben kommenttiosio onkin saastan sikiämisallas, niin kyllä niiden nimimerkkien takana piileskelee oikeita suomalaisia ihmisiä, joiden asenteissa on parannettavaa:(

Monesti muuten ne jotka on saanu vaikka ylinopeus-sakot tai jotain muuta negatiivista palautetta poliisilta ihan aiheesta pitävät poliisia mulkkuna. Taas ne jotka eivät oo ollu tekemissä ollenkaa niin niillä ei ole mitään poliisia vastaan.

Aiheesta? Ajat ylinopeutta ja saat sakot, niin poliisi on mulkku? Mitä tossa pitäs sitten tapahtua? Ylinopeutta ajaneen pitäs saada mitali? Vai onko se tyyli millä poliisi antaa sakkoa?

Mun korvaan toi kuulostaa vaan siltä että nämä kyseiset kaverit jotka vittuuntuvat poliisille ylinopeus sakoista, elävät tunteella, ja ovat vihaisia kaikille ketkä rajoittavat heidän nauttimistaan. "Kun tuntuu pahalta, se on väärin" -mentaliteetti :(

Back
Ylös Bottom