Ai et poliisi on pyhä mitä ei saa arvostella, just just kannattaisko muuttaa Iraniin tai jonnekin muualle number one? Asioista pitää saada keskustella! Virheet pitää pystyä myöntämään että niistä voi oppia. Minulla on itselläni negatiivinen kuva kaikista valtion instituuteista, verovirastot ja lupavirastot ja tulli ja poliisi ja kaikki muu, vaikka teet asiat "oikein" ni aina löytyy joku asia miten ne muuttuu yhtäkkiä tai oot tehnyt väärin ku vuodelta 1899 on joku ihme laki tai jotain mikä on täysin järjenvastainen. Itsellä on esimerkiksi kokemusta verovirastosta missä on minulle tehty arvioverotus 47te ja se oli mennyt läpi ja oli ulosotossa, no rupesin riitelee asiasta kun asuin thaikkulassa sinä aikana ku verovirasto oli "laskeskellut" että olen ollut töissä! Olen myös oppinut sen asian kun olen valtionviranomaisten kanssa tekemisissä ni kaikki pitää saada mustaa valkoisella, kävi kerran sillee kanssa ku soitin eräästä asiasta ja ne että tee näin ja sitten tein näin ni sain siintä postista parin tonnin muistutuksen, no vetosin siihen että viranomainen neuvoi näin ni viranomainen kielsi koko homman. Sori eksyin vähän aiheesta